רפיון

רפיון

שרועה על הרצפה, כחפץ לא חשוב. מתהלכת סביב עצמה, לבה כאוב. הוא מרוסק, מחפש הנחמה, כמו נאנק, אך אין מוצא. והכאב, לפתע משתלט, מאיים לפגוע. הלב-כה מתחרט, ובכל זאת מתגעגע. היא מבקשת שישלח, זה שיעזור. ונראה שכבר שכח, הותיר בה את החור, המדמם לבלי הפסק. כל כך כואב. כמו מתקרב הקץ, המאיים...מכה...שואב... הדמעות, הן שוב זולגות, נופלות זו אחר זו על לחייה. הן לא נראות, מסתתרות בפנים לבה. והיא שרועה על הרצפה, שטף דל של דמעות עומד להתפרץ. אולם גופה המת, כולו רפה, היא לא תקום גם עם הנץ. פרח
 

קסנדרה*

New member
פרח.....

הרפיון מורגש ביצירתך היטב וחוסר האונים. כמה תיקונים קטנטנים: "מחפש הנחמה..." צ"ל מחפש נחמה. "הדמעות הן שוב זולגות..." המילה הן מיותרת. "שטף דל של דמעות עומד לפרוץ..." המילה דל מנוגדת למה שאת מנסה להעביר. פרץ הדמעות אמור להיות פרץ ולא דל - המילה אולי מיותרת. אלא אם הבכי חנוק.... קסנדרה
 
קסנדרה

המילה דל מובאת, אולי מהסיבה שנותרה בה טיפה מהאנושיות והרגש המצויים בכל אחד ואחד מאיתנו. יחד עם כך שפרץ דמעות עומד לצאת מתוכה ואולי, אולי לשדר איזושהי אנושיות, גם במידה ויצא, הוא יצא דל וחסר משמעות. תודה על התגובה והתיקונים. פרח
 
למעלה