רעש לבן

סיטרא

New member
'קרינת רקע'

או בשפה מדעית מדוברת - "background radiation" (ובשפת היומיום הפשוטה: "רעש לבן"), זוהי למעשה תופעת טבע שכיחה ביותר. קרינת הרקע הקוסמית נמצאת בכל מקום ביקום ומגיעה לכדור הארץ מכל הכיוונים. נקלטת, בין היתר, גם במכשירי הרדיו והטלוויזיה שלא כוונו היטב. פיזיקאים טוענים שקרינה זו (וכאן צריך להגיע הסבר ארוך ומיגע על גלי מיקרו, לפיזיקאים פתרונים) היא אנרגיית חלקיקים אדירה שהשתחררה עם היווצרות המפץ הגדול. אפשר לומר שהשלג בטלוויזיה לא מכוונת הוא שידור ישיר של המפץ הגדול ולא נשמות אבודות שמצאו מפלט אצלינו בסלון. עד כאן כל הידוע לי בעניין זה.
 

laife

New member
הכנתי מסר כזה בעצמי

להעלות אותו???????? זה עניין של שתי דקות + מיקרופון פשוט + הסרטה של 'רעש לבן'
 
יופי לך.

אבל כל הטעם זה בלי להכין את זה...
 
שומעים.

אם זה היה ערוך המסרים היו יותר סבירים. אבל יכול להיות שזה כן ערוך, אני ממש לא יודעת. העניין הוא שאני לא עוצמת עיניים חזק, סותמת אזניים וצורחת לה לה לה אין כזה דבר לה לה לה... כמו חלק מהאוכלוסיה שמפחד פחד מוות לפתוח את המחשבה שלו.
 

babylon_a1

New member
עכשיו ברצינות

נרגעתי (אני מקווה) מהתקף העליצות שהשתטלת עליי לא ככה בודקים אם דבר נכון או לא ציטוט "אם זה היה ערוך המסרים היו יותר סבירים" למה ? אם המסרים היו "ישו אוהב אותכם תחזרו בתשובה", זה לא היה שורד אף אחד לא היה פותח את האתר הזה כל תופעה, שלא נחקרה ברצינות לא שווה התיחסות להיפך אנשים שלא רוצים להתמודד עם העובדה שאנחנו פה לבד ומי שמת, נעלם הוא לא חוזר לפיצה וקפה ממצאים את הדברים האלה, וגם בשביל כסף אפשר להמציא (וזה מה שעשו) תמונות, סיפורים , קולות, הכל כאחד שמתעסק בתחום - הוא משעשע אותי עד מאד - כי אני מזהה לפעמים את הטכניקות של היצירה - נניח - תמונה על תמונה במקרה של רוח רפאים או קול סתמי שהואט או שהוסיפו לו אפקטים, שמוגדר "מת מ 1892 שחזר לפתע...."
 

babylon_a1

New member
שיט ! שוב חזר התקף הציניות

התופעה אכן נבדקה מדעית והיא נקראת, כסילות
 

babylon_a1

New member
לא ידעתי

שאת גם מתמצאת במחמאות תשתי הרבה מיץ לימון, תצטלמי, תתשטשי קצת את התמונה - והרי לך רוח רפאים
 
יש לי כבר תמונה

שצילמתי ובה אני שקופה כרוח. לא צריך פוטושופ בשביל זה אפילו. אבל זה לא משנה. זה שאפשר לזייף תמונות שיראו כמו רוח זה לא אומר שאין רוחות. יש, ואנשים ראו אותם גם במציאות.
 

babylon_a1

New member
אני תוקף את העניין הזה...

לא אותך אישית שיהיה לך המשך חג שמח, אני זז להמשיך לחגוג
 
אתה תוקף את עצמך

כי יש לך פחד שאם תהיה אחד כזה שמאמין במשהו שקשור לדת, אמונה, מיסטיקה, אתה תהיה חייב לחזור לשטריימל. 90% מאוכלוסית העולם מכירים בעובדה שיש חיים אחרי המוות. 90% מהאיסלאם, 80% מהנצרות, 70% מהיהדות.. אני סתם זורקת ניחושים כן? מה שבטוח זה שרוב גדול מבני האדם בעולם מאמינים בקיומם של עולמות מקבילים. רוב גדול מאוד מהחילונים גם כן מונוטאיסטים. העניין הוא שכנראה לא ידעת שלא חייבים להיות דוסים במאה שערים בשביל להודות באמונה. תעשה חיים.
 

babylon_a1

New member
זו את כנראה שמתעקשת לריב...

מנהלים דיון, לא רבים לא היה לי שטריימל ולא יהיה לי וחרדיות לא כל כך קשורה לזה האמונה בדברים כאלה עולה, ככול שהשנות לימוד יורדות אין פה מה להודות, זה שטיות במיץ מי שגילה חלק מהדברים האלה שתה מן הסתם סולר או שיש לו רעשים לבנים מובנים במוח
 
אה הא! עכשיו אני מבינה את הבעיה.

פשוט נתפס במוחך הצר שמיסטיקה זה בשביל אנשים בעלי אינטלגנציה נמוכה. אז הנה, איזה מזל שיש לך אותי שתספר לך על רופאים, פרופסורים ומדענים שמאמינים בעולמות נוספים. קרלוס קסטנדה הנו אנטרופולוג למשל. והנה עוד דוגמא עבורך (לא, אתה פשוט מסכן שאתה לא יודע דברים כאלה): פטר אנדרווד הוא חוקר מנוסה, פאראפסיכולוג, מרצה, שדרן רדיו ומחברם של יותר מארבעים ספרים. הוא כתב את הספר - "המדריך לרוחות רפאים ולמקומות רדופי רוחות". המדריך של פטר אהדרווד לרוחות רפאים ולמקומות רדופי רוחות, מבוסס על חמישים שנות מחקר. התוצאה היא חיבור מרתק על עולם הרוחות, השדים והתופעות העל - טבעיות האחרות שחקר המחבר. בספר תוכל לקרוא על: גברים ונשים שפגשו ברוחות רפאים. מקומות רדופי רוחות - טירות, כנסיות, בתים מפוארים ובתים רגילים. שדי הרעש (פולטרגייסטס) הפוקדים תושבים הגרים בבתים שקטים בפרוורי העיר. רוחות רפאים הנוהגות להופיע באותו היום בכל שנה. סיפורי רוחות של חיות מחמד ובעלי - חיים אחרים. וסיפורים רבים אחרים... כבר אמרתי שפטר אנדרווד הוא חוקר מנוסה, פאראפסיכולוג, מרצה, שדרן רדיו ומחברם של יותר מארבעים ספרים? מה אתה?
 

n oy

New member
עלית לי על העצבים. סורי

אולי תפסיקי לומר עליו שהוא טיפש דפוק מסטול טמבל ללא שכל אינטילגנציה וכדומה? ותכבדי אדם שקצת יותר גדול ממך? נראה לך קשה מידי? ואת אותה שאלה את יכולה לשאול את עצמך: ומה את?
 

n oy

New member
אני לא פרקליטה של אף אחד.

אני דוגלת בלכבד אדם כמו שהוא בלי למדוד לו כמה שוקלת האינטילגנציה. ועם כל הכבוד את קצת פחות מבוגרת ממנו. וכבוד לא קשור לדת. או אולי השארת את זה מאחור עם שאר הדברים אז לכי תאספי את זה. קאפיש?
 
את משהו את

מדברת על כבוד בשפה מזלזלת. אם תקראי מתחילת השרשור תראי מאיפה התחיל הזלזול, וזה לא בא מההודעות שלי. את חושבת שהייתי מתיחסת אליו כך אלמלא היה הוא כותב לי באופן ציני ומתנשא? ומה הקטע שלך? את טוענת שהוא מבוגר שצריך לכבד אותו. כבר חשבתי שהוא בן 50. כבר אין לך במה להתגונן שעשית אותו מבוגר? אז אולי הוא גדול ממני ב-3 שנים אבל בהחלט חסר לו מידע בסיסי אם הוא חושב ש"האמונה בדברים כאלה עולה, ככול שהשנות לימוד יורדות". אבל אם זה כל כך מפריע לך, אני אמשיך איתו את הדיון ללא עזרתך בבקשה.
 
למעלה