רעש לא רצוי שנוצר בעקבות סליידים

keton13

New member
רעש לא רצוי שנוצר בעקבות סליידים

יש רעש מעצבן כזה,של חיכוך עם היד עם המיתר... ואני לא מתכוון לקול שיוצא מסלייד (עליה\ירידה של חצי טון בצליל בכל סריג שאתה מעביר) זה רעש של חיכוך כזה שלפעמים יוצא בשירים יפה,אפילו מאוד.. אבל במה שאני אמור לנגן לא צריך להיות את זה בכלל כי זה הורס.. מה עושים שלא יהיה את החיכוך הזה?
 

eran377

New member
עניין של פיל

צריך להתרגל לחסום את המיתרים של נפרטים עם יד ימין. לא קשה, פשוט תצמיד את יד ימין לגשר כשאתה מנגן ותחסום את כל המיתרים שאתה לא פורט עליהם.
 

keton13

New member
לא עוזר..

לא נראה לי שהבנת למה התכוונתי אני לא מתכוון לסלייד עצמו קח ת'גיטרה סתם אל תפרוט ואל תלחץ בכלל על כלום רק תקח את היד (לא משנה איזה ואיפה) ופשוט "תשפשף" את המיתר (כן..נשמע דפוק) יש קול כזה מעצבן,ולא משנה אם תחסום או לא יהיה אותו..
 

eran377

New member
טוב בעצם זה לא משנה דיסט או קלין...

אתה לא אמור... לשפשף.... את המיתר..... בחור, שעושים סלייד, לא משפשפים את המיתר, אלא לוחצים עליו ומחליקים את האצבע לשריג שצריך תוך כדי לחיצה
בכל אופן אם זה כן משנה, אם תחסום כמו שאמרתי הגיטרה תוציא הרבה פחות רעשים בלתי רצויים. ובלי שום קשר לזה חסימה מוסיפה המון לפיל, לניגון ולסאונד.
 

keton13

New member
אז זהו..לא בדיוק עובד(בכלל לא?)

אולי זה קצת עוזר,אבל עדיין יש אתה רעש הזה... זה קורה רק (אבל רק) במיתרים הנמוכים.. (הכוונה ל- רה,לה,מי נמוך) בראשונים (מי סי סול)זה לא עושה בכלל... ולא משנה אם אני פורט ועושה סלייד (שאני לוחץ) או שאני סתם לוחץ ועושה סלייד... כאילו אני הבנאדם היחידי שזה קורה לו?:|
 

eran377

New member
אה הבנתי

טוב תראה, אתה כנראה לא לוחץ מספיק חזק שאתה עושה את הסלייד. דבר שני, סתכל בתמונה
 

keton13

New member
לא מספיק חזק?

אני עדיין לא מבין איך הגיטרה המעפנה שלי לא נשברה.. רציני,אני לא מבין איך פותרים את זה.. אולי צריך לשים משהו בידיים?שיהיו יותר חלקות ולא יעשו חיכוך? אני כבר לא יודע מה לעשות זה מחרפן אותי :(
 

eran377

New member
יכול להיות שזה בגלל המיתרים

כמה זמן יש לך את אותם המיתרים על הגיטרה? נסה להחליף אולי. בעיקרון שעושים סליידים במיתרים הבסיים בגיטרה קלאסית תמיד יש רעש לוואי כלשהו, אבל לי זה אף פעם לא היה עד כדי כך "חזק" שזה חירפן אותי ככה... לא יודע, או שזה המיתרים או שמשהו דפוק באצבעות שלך
 

keton13

New member
אולי?:p

אתה צודק..אולי זה בגלל המיתרים כבר אני אחליף ואראה.. תודה :) ד"א שאתם מנגנים אתם שמים משהו על הידיים?אבקה\קרמים או משהו? לא יודע שמעתי ברפרוף (אפדשק לשמוע ברפרוף?חחח) שאנשים מדברים על זה ושזה עוזר או משהו..
 

eran377

New member
בבקשה../images/Emo13.gif

עדיף להמנע מכל מיני חומרים... מה שכן יש כל מיני חומרים לשימון המיתרים שיהיה יותר נוח לנגן והמיתרים פחות מחלידים/החומר מוריד חלודה מהמיתרים, לפחות חלק ממנה. לשים על הידיים ולנגן... לא יודע, אני לא הייתי עושה את זה.
 

amitBMX

New member
אגב, מה זה עיגול צהוב כזה עם קווים

משמאל להודעה? מה זה אומר?
 

Mr MAG

New member
נראה לי

שאתה פשוט גורר את היד על המיתרים. כדי שלא יהיה את רעש החיכוך כשאתה מזיז את היד ממקום למקום - אתה חוסם עם היד הפורטת, מרים את היד המנגנת מהמיתרים, מעביר, ומניח אותה שוב על המיתרים ! לא תגרור את היד - לא יהו הרעשים !
 
למעלה