רעי וידידי כאחים לי H-)

שלום

New member
רעי וידידי כאחים לי H-)

לאחר שספגתי כ``שלום`` את כל הקיטונות, בתקווה שארסנל התחמושת רוקן ואת התותחים יחליפו המוזות אשר ימלאו פרחים בקנה, הגיע הרגע הגדול....... ולקול הלמות תופים........תקיעת חצוצרות...... (השלם את החסר) מוסרת המסיכה ונגלה ... הצאר B-) אהלן חבר`ה, מה העניינים? יו... כמה שהיה חם בתוך התחפושת, יותר טוב לא לשאול :))) אז כן מכיר את הנפשות, והייתי כאן כל הזמן, רק שאל תעמידוני שנית במצב בו אף אתם לא הייתם רוצים למצא את עצמכם, ודי לחכימא ברמיזה. ניצני השלום בפורום כבר החלו להבשיל ומקווה להמשך השכנת שלום גם בפורומים אחים, (נו, אני כבר עם רקורד :) ) ושוב, לא על לשון המליצה, אנחנו כאן מתוך בחירה ולא כענש או כפייה, בואו כולנו נתרום ונעלה מהגיגנו בכיף עם כל השטויות ו``הפויילה שטיק`` (ניניו - לא יודע איך לאמר זאת בתימנית, אבל משוכנע שתאיר את עיננו), ולדרך. בברכת יום נפלא, חפש נעים צאר שאוהב את כולם
 

מריפוסה

New member
ואני חשבתי..

שאני אוהבת סתם כך מישו מהשורה, פתאום כזה לא סתם משורר מלכותי, כי אם אחד שעיניו בראשו, וראשו בשורת הפתיחה של הפורם? לא יפה! למה , למה צאר הורדת המסכה? עכשיו לא תהיה ברירה, נצטרך לקוד קידה לפני כל תגובה, ואני בקידות לא כל כך טובה.. (זה בכלל מהספונג`ה) ובכלל הכנסת לפה תקדים שאי אפשר יהיה להתחרות בו. מתכוונת: היום הורדת מסיכה, מעכשיו הודעה שתהיה פחות מ: ``מריפוסה מורידה חולצה`` לא תהיה אטרקטיבית.. צאר תקדים מסוכן קבעת היום בישראל, אותך לארבל (מומחה פורמלי בתקדימים) וכמובן, שלך מריפוסה..
 

zar

New member
אין לי בכלל מה לכתוב לך 8-p

רק רוצה להתענג על שמי בכחול :cool:
 
:cool: B-) :)

גם לי אין מה לכתוב... יושבת כאן ומחייכת לי לנוכח הגילוי... ועכשיו נראית כמי שעושה עיניים להנהלה..... :))
 

אילה.

New member
אז תגיע

לפלירטוטי... אתה יודע, שם זה לפי התור. אילה אחת שתיים שלוש ארבע תחי ה-דמוקרטיה
 

אבו-דני

New member
אילה תסתופף בחיקו של קקטוסון?..

או תלך למדברו של המחיקון?... אבו-דני החליט להיות יחד עם מרקון שאוהב את חופש הביטוי דבר ראשון.. שלך האבו........שעדיין אלרגי לפשיסטים
 
אילה,שמעת את האבו ? B-)

אני אמחק לך ואני אחזיר לך כאן חם ונעים.. אבו ישלח לך שירי-אהבה שהעתיק ממני אבל זה בסדר הוא הכפיל שלי.. אם את מבינה באיכות מקטמך עימנו.. לא בהרי החושך.. מרק.
 

אבו-דני

New member
אילה ,קקטוסון,אבו-דני ומיכאלה...גם

פליטי פורום פליצפוצי לשון...שמנוהל על ידי ****(שם חסוי) ``גאון`` רק שחסוי הוא כל כך... עד שעילגות לשונו גרמה לו להתכ-סח.. עם שוחרי כל טוב,הנאה, בכתיבה של פריק.. דבר שהיה לצנינים בעיניי ה``חסוי`` עמוס האגו-טריפ.. שלכם האבו...שעדיין מלא אבהבים..נעימים... למישהי בחדר..סודי!!!
 
צאר..עכשיו יש לנו מכנה משותף

האחות סווטלנה סיפרה לי הכל על המהפכה הרוסית כיצד ה``צאר`` הורד מכסאו ל-אחד העם, בראקציה ממזרית ועם פרוץ שמש העמים ..(סטלין) כולם ניהיו שווים לכן כל שנה נחגוג את המאורע לכבוד ``שלום`` שעשה מהפכה סבא...שמרגיש באחד במאי (-;
 

אורמור

New member
אבן נגולה מעל ליבי..

ויחד עם זאת..אכזבה כבר פינטזתי על ריצ`ארד גיר.. חששתי אולי זה מיקי מאוס.. והינה.. מאחורי ההר ישב לו צאר.. לא ריצ`ארד ולא עכבר.. ואני שחשבתי לתפוס יחסים עם ``ההנהלה..`` אנא אני באה עכשיו??? מחייכת אור
 

אורמור

New member
מרקי?..גמרתי אצלך?

בחיי לא הרגשתי.. ואיין הוכחות.. לא לסבך אותי עם ארבלון ועם גמירות.. מחייכת אור
 
את יודעת שלא אכפת לי שיתפוצץ.. B-)

אבל למה? למה? ככה? ככה,אנחנו? למה לא אמרתי לי שהמנהל מגזע הנסיכיונים ? צרה צרורה הצאר הזה.. רק שלא ימחוק לי את המה שמו.. ואני עולה עוד רגע על הבסטיליה שלך.. מרק.
 

אורמור

New member
כי מילה שלי זו מילה..וחוץ מזה...

הבסטיליה כבר מזמן נפלה.. אז למה לך ללכת על ``נפלים``? אור :)
 

Sודית

New member
למה, שלום, ל מ ה ?????

למה זה הפכת עורך גילית ברבים תוארך ואני בסוד אחריך עקבתי כל תגובה שלך קראתי ו א ה ב תי היית סודי כמוני ואני ידעתי ובצאר בליבי חשדתי גם אותו הערצתי ןעכשיו..... אוהבת את שניכם סודית נרגעה, עוד סוד נגלה
 
למעלה