רעי וידידי כאחים לי H-)
לאחר שספגתי כ``שלום`` את כל הקיטונות, בתקווה שארסנל התחמושת רוקן ואת התותחים יחליפו המוזות אשר ימלאו פרחים בקנה, הגיע הרגע הגדול....... ולקול הלמות תופים........תקיעת חצוצרות...... (השלם את החסר) מוסרת המסיכה ונגלה ... הצאר
אהלן חבר`ה, מה העניינים? יו... כמה שהיה חם בתוך התחפושת, יותר טוב לא לשאול
)) אז כן מכיר את הנפשות, והייתי כאן כל הזמן, רק שאל תעמידוני שנית במצב בו אף אתם לא הייתם רוצים למצא את עצמכם, ודי לחכימא ברמיזה. ניצני השלום בפורום כבר החלו להבשיל ומקווה להמשך השכנת שלום גם בפורומים אחים, (נו, אני כבר עם רקורד
) ושוב, לא על לשון המליצה, אנחנו כאן מתוך בחירה ולא כענש או כפייה, בואו כולנו נתרום ונעלה מהגיגנו בכיף עם כל השטויות ו``הפויילה שטיק`` (ניניו - לא יודע איך לאמר זאת בתימנית, אבל משוכנע שתאיר את עיננו), ולדרך. בברכת יום נפלא, חפש נעים צאר שאוהב את כולם
לאחר שספגתי כ``שלום`` את כל הקיטונות, בתקווה שארסנל התחמושת רוקן ואת התותחים יחליפו המוזות אשר ימלאו פרחים בקנה, הגיע הרגע הגדול....... ולקול הלמות תופים........תקיעת חצוצרות...... (השלם את החסר) מוסרת המסיכה ונגלה ... הצאר