כמה דלק היא צורכת? 1:8, 1:9, 1:10, 1:11, תלוי איך אתה נוסע. ביצועים - אפס למאה בכ-9 שניות, או טיפה פחות, אם אני זוכר נכון. אמינה - גם תלוי, בעיקר באיזה מצב היא. רוני
קודם כל לפי יצרן 0 ל- 100 ב 8.7 שניות. צריכת הדלק נעה בין 1/9 ל- 1/11 תלוי בנהיגה למרות שפעם גם סחטתי ממנה 1/8 ובנסיעה לאילת 1/12. אמינות זה עניין בעייתי היות ויחסית לרכב "ספוט" (ואני יודע שהרבה אומרים שהיא לא רכב ספורט אבל עדיין היחס של האנשים כלפיה בצורת הנהיגה היא מאומצת ולכן אני אתיחס לאמינות ביחס לרכבי ספורט) היא לא רעה אבל מאוד תלוי במצב המנוע והרכב בזמן הקנייה. למשל אם מערכת המים לא תקינה אז לא יפסיקו לצוץ בעיות עד שתסיים לטופל בהכל אבל ברגע שהרכב במצב טוב אז אין הרבה בעיות. מחלות - יש מספר כשביניהם היא מערכת המים בגלל שאנשנשים נוטים להכניס מים רגילים במקום מים מיוחדים למערכות קירור) תושבת מנוע עליונה ותושבת מנוע "משקפיים". אלו הבעיות המוכרות. פרטים על הקליאו שלי כאן