רנו קליאו RSI

  • פותח הנושא SMSS
  • פורסם בתאריך

SMSS

New member
רנו קליאו RSI

ספרו לי על הרכב הזה כל מה שאתם יודעים תודה
 

sronis

New member
יש לו ארבעה גלגלים.

מה אתה רוצה, שנעשה לך סקירה מקיפה? תגיד מה אתה רוצה לדעת, ננסה לעזור. רוני
 

SMSS

New member
רנו RSI

אני מעוניין לקנות כזו כמה היא צורכת דלק ביצועים האם היא אמינה כזה מידע זה אוטו שווה בכלל?
 

SMSS

New member
רנו RSI

אני מעוניין לקנות כזו כמה היא צורכת דלק ביצועים האם היא אמינה כזה מידע זה אוטו שווה בכלל?
 

sronis

New member
איפה BOOLY שיענה לך?

כמה דלק היא צורכת? 1:8, 1:9, 1:10, 1:11, תלוי איך אתה נוסע. ביצועים - אפס למאה בכ-9 שניות, או טיפה פחות, אם אני זוכר נכון. אמינה - גם תלוי, בעיקר באיזה מצב היא. רוני
 

Booly

New member
במיקרה יש לי אחת כזו....

קודם כל לפי יצרן 0 ל- 100 ב 8.7 שניות. צריכת הדלק נעה בין 1/9 ל- 1/11 תלוי בנהיגה למרות שפעם גם סחטתי ממנה 1/8 ובנסיעה לאילת 1/12. אמינות זה עניין בעייתי היות ויחסית לרכב "ספוט" (ואני יודע שהרבה אומרים שהיא לא רכב ספורט אבל עדיין היחס של האנשים כלפיה בצורת הנהיגה היא מאומצת ולכן אני אתיחס לאמינות ביחס לרכבי ספורט) היא לא רעה אבל מאוד תלוי במצב המנוע והרכב בזמן הקנייה. למשל אם מערכת המים לא תקינה אז לא יפסיקו לצוץ בעיות עד שתסיים לטופל בהכל אבל ברגע שהרכב במצב טוב אז אין הרבה בעיות. מחלות - יש מספר כשביניהם היא מערכת המים בגלל שאנשנשים נוטים להכניס מים רגילים במקום מים מיוחדים למערכות קירור) תושבת מנוע עליונה ותושבת מנוע "משקפיים". אלו הבעיות המוכרות. פרטים על הקליאו שלי כאן
 

magician

New member
קליאו RSI../images/Emo92.gif

כנס לאתר מכוניות ספורט בישראל ובחר בתפריט ראשי "מכונית בפוקוס"... שבמיקרה היא הקליאו (גם RSI)...
webmaster www.carinfocus.com
 
למעלה