david80
Active member
רכבת קומתיים - במדי DSB!
רכבת קומתיים - במדי DSB!
ישראל הולכת בעקבות דנמרק ורוכשת IC3! דנמרק הולכת בעקבות ישראל ורוכשת קומתיים! ניתן להבחין בשני הבדלים בולטים: אין תא גנרטורים בקרון הניהוג וכן דלתות הכניסה נמצאים בקומה התחתונה לעומת בקומת הביניים ברכבת ישראל. והעיקר שהמהירות המירבית של הרכבות שישראל רוכשת יהיו 20 קמ"ש פחות מאשר אותם דגמים במדינות אחרות (מישהו יכול להסביר לי מדוע?) שתי דוגמאות: קומתיים: ישראל - 140 קמ"ש, חו"ל - 160 קמ"ש. אי סי 3: ישראל - 160 קמ"ש, חו"ל - 180 קמ"ש.
רכבת קומתיים - במדי DSB!
ישראל הולכת בעקבות דנמרק ורוכשת IC3! דנמרק הולכת בעקבות ישראל ורוכשת קומתיים! ניתן להבחין בשני הבדלים בולטים: אין תא גנרטורים בקרון הניהוג וכן דלתות הכניסה נמצאים בקומה התחתונה לעומת בקומת הביניים ברכבת ישראל. והעיקר שהמהירות המירבית של הרכבות שישראל רוכשת יהיו 20 קמ"ש פחות מאשר אותם דגמים במדינות אחרות (מישהו יכול להסביר לי מדוע?) שתי דוגמאות: קומתיים: ישראל - 140 קמ"ש, חו"ל - 160 קמ"ש. אי סי 3: ישראל - 160 קמ"ש, חו"ל - 180 קמ"ש.