רכבת קומתיים - במדי DSB!

מצב
הנושא נעול.

david80

Member
רכבת קומתיים - במדי DSB!

רכבת קומתיים - במדי DSB!
ישראל הולכת בעקבות דנמרק ורוכשת IC3! דנמרק הולכת בעקבות ישראל ורוכשת קומתיים! ניתן להבחין בשני הבדלים בולטים: אין תא גנרטורים בקרון הניהוג וכן דלתות הכניסה נמצאים בקומה התחתונה לעומת בקומת הביניים ברכבת ישראל. והעיקר שהמהירות המירבית של הרכבות שישראל רוכשת יהיו 20 קמ"ש פחות מאשר אותם דגמים במדינות אחרות (מישהו יכול להסביר לי מדוע?) שתי דוגמאות: קומתיים: ישראל - 140 קמ"ש, חו"ל - 160 קמ"ש. אי סי 3: ישראל - 160 קמ"ש, חו"ל - 180 קמ"ש.
 
קומותיים בדנמרק ובגרמניה

רכבת קומתיים - במדי DSB!
ישראל הולכת בעקבות דנמרק ורוכשת IC3! דנמרק הולכת בעקבות ישראל ורוכשת קומתיים! ניתן להבחין בשני הבדלים בולטים: אין תא גנרטורים בקרון הניהוג וכן דלתות הכניסה נמצאים בקומה התחתונה לעומת בקומת הביניים ברכבת ישראל. והעיקר שהמהירות המירבית של הרכבות שישראל רוכשת יהיו 20 קמ"ש פחות מאשר אותם דגמים במדינות אחרות (מישהו יכול להסביר לי מדוע?) שתי דוגמאות: קומתיים: ישראל - 140 קמ"ש, חו"ל - 160 קמ"ש. אי סי 3: ישראל - 160 קמ"ש, חו"ל - 180 קמ"ש.
קומותיים בדנמרק ובגרמניה
קרונות הקומותיים שרכשה הרכבת הדנית (DSB) כמעט זהים מבחינה חיצונית לאלו שנרכשו ע"י הרכבת הגרמנית, על ענפיה השונים, בשנים האחרונות, ודוד ציין נכון את ההבדלים החיצוניים הבולטים ביחס לאלו הישראלים. עם זאת, חשוב לציין שהקרונות שנרכשו עבור הרכבת הגרמנית מיועדים להפעלה במהירות של עד 140 קמ"ש, כמו בארץ, ולא 160 קמ"ש. הסיבות העיקריות והבסיסיות ל-´איטיות´ הרכבות הישראליות: א. עולה יותר כסף לבנות ולתחזק מסילה עליה נעות רכבות מהירות יותר ב. עולה יותר כסף לבנות ולתחזק רכבות המיועות למהירות גבוהה יותר ג. בקרונועים של רכבת ישראל יש ניצול של חלק נכבד מההספק לטובת המזגנים, שלא קיימים כמובן בדנמרק. אני מניח שניתן היה להתגבר גם על מכשלה זאת, בעלות גבוהה יותר, אבל אין סיבה לעשות כן כאשר המהירות המירבית המותרת כיום בארץ היא 150 קמ"ש, והמסילה נבנתה כשהיא מתוכננת ל-160 קמ"ש.
 

david80

Member
טעות - קומתיים בגרמניה - 160 קמ"ש!

קומותיים בדנמרק ובגרמניה
קרונות הקומותיים שרכשה הרכבת הדנית (DSB) כמעט זהים מבחינה חיצונית לאלו שנרכשו ע"י הרכבת הגרמנית, על ענפיה השונים, בשנים האחרונות, ודוד ציין נכון את ההבדלים החיצוניים הבולטים ביחס לאלו הישראלים. עם זאת, חשוב לציין שהקרונות שנרכשו עבור הרכבת הגרמנית מיועדים להפעלה במהירות של עד 140 קמ"ש, כמו בארץ, ולא 160 קמ"ש. הסיבות העיקריות והבסיסיות ל-´איטיות´ הרכבות הישראליות: א. עולה יותר כסף לבנות ולתחזק מסילה עליה נעות רכבות מהירות יותר ב. עולה יותר כסף לבנות ולתחזק רכבות המיועות למהירות גבוהה יותר ג. בקרונועים של רכבת ישראל יש ניצול של חלק נכבד מההספק לטובת המזגנים, שלא קיימים כמובן בדנמרק. אני מניח שניתן היה להתגבר גם על מכשלה זאת, בעלות גבוהה יותר, אבל אין סיבה לעשות כן כאשר המהירות המירבית המותרת כיום בארץ היא 150 קמ"ש, והמסילה נבנתה כשהיא מתוכננת ל-160 קמ"ש.
טעות - קומתיים בגרמניה - 160 קמ"ש!
אם תגדילו את התמונה, תבחינו בצד הימני התחתון של התמונה שכתוב 160 על תחתית הקרון, ובארץ כתוב 140 בדיוק באותו מקום!
 

david80

Member
קומתיים בגרמניה:

טעות - קומתיים בגרמניה - 160 קמ"ש!
אם תגדילו את התמונה, תבחינו בצד הימני התחתון של התמונה שכתוב 160 על תחתית הקרון, ובארץ כתוב 140 בדיוק באותו מקום!
קומתיים בגרמניה:
 

Man Dark

New member
אך... אופנים

קומתיים בגרמניה:
אך... אופנים
(מצטער שאני מתפרץ לפורום, זו הודעתי האחרונה פה [ובשאר הפורומים, עזבו, אין טעם לשאול למה אפילו...]) ובכן, אופנים! איזה יופי להעלות אופנים לרכבת! תחשבו על זה... אני עולה על רכבת בת"א נוסע לחיפה נוסע לאן שאני צריך לסּוע וחוזר עולה על רכבת נוסע חזרה לת"א ומשם הביתה. לא כיף? ת´אמת... שניה, תנו לי להזכר במשהו..אה ! כן ! נזכרתי. לפני כמה ימים, או שבועות, ראיתי בעיתון כתבה שאומרת שמשרדים גדולים (שחלקם מאוכסנים בגורדי - שחקים) יצטרכו להחזיק מקלחות במשרד כדי שאנשי העסקים יוכלו לסּוע באופניים לעבודה. באמת נחמד, לא יודע אם באמת הדבר יעשה. אבל נחמד. ואם ישלבו את האופניים ברכבת! יהיה בכלל ענק. מישהו שגר בחיפה, עובד בת"א, נוסע עם האופניים שלו על לתחנה, שם מחליף לרכבת. נוסע, נוסע, נוסע לת"א משם מוריד את האופניים נוסע איתם עד למשרד ,מתקלח ואותו הדבר בחזרה. באמת יהיה שדרוג גדול אם הרכבות בארץ יקבלו קרון לאופניים
מקוה שמתישהו יעשו את זה
אני בכלל חושב שבשנים הקרובות (10-20) הרכבת תעבור מתיחות פנים גדולות, אנשים יבינו (כבר עכשיו מתחילים להבין) שרכבת זה לא דבר רע, ורכבת זה לא רק לאנשים שאין להם כסף לקנות אוטו, וישימו את האוטו בצד לתמורת הרכבת. בכלל הרכבת תעבור שינויים ושדרוגים. מקוה שאכן זה יקרה. ובכן, בהודעה פרידה "מרגשת" זו, אני נפרד מכם חברי הפורום, אבל אני אמשיך לקרוא פה הודעות. פורום מצוין! משאלה אחרונה: שיפתח טרמינל 3 (נתב"ג 2000) !
 

four seasons

New member
../images/Emo45.gif

אך... אופנים
(מצטער שאני מתפרץ לפורום, זו הודעתי האחרונה פה [ובשאר הפורומים, עזבו, אין טעם לשאול למה אפילו...]) ובכן, אופנים! איזה יופי להעלות אופנים לרכבת! תחשבו על זה... אני עולה על רכבת בת"א נוסע לחיפה נוסע לאן שאני צריך לסּוע וחוזר עולה על רכבת נוסע חזרה לת"א ומשם הביתה. לא כיף? ת´אמת... שניה, תנו לי להזכר במשהו..אה ! כן ! נזכרתי. לפני כמה ימים, או שבועות, ראיתי בעיתון כתבה שאומרת שמשרדים גדולים (שחלקם מאוכסנים בגורדי - שחקים) יצטרכו להחזיק מקלחות במשרד כדי שאנשי העסקים יוכלו לסּוע באופניים לעבודה. באמת נחמד, לא יודע אם באמת הדבר יעשה. אבל נחמד. ואם ישלבו את האופניים ברכבת! יהיה בכלל ענק. מישהו שגר בחיפה, עובד בת"א, נוסע עם האופניים שלו על לתחנה, שם מחליף לרכבת. נוסע, נוסע, נוסע לת"א משם מוריד את האופניים נוסע איתם עד למשרד ,מתקלח ואותו הדבר בחזרה. באמת יהיה שדרוג גדול אם הרכבות בארץ יקבלו קרון לאופניים
מקוה שמתישהו יעשו את זה
אני בכלל חושב שבשנים הקרובות (10-20) הרכבת תעבור מתיחות פנים גדולות, אנשים יבינו (כבר עכשיו מתחילים להבין) שרכבת זה לא דבר רע, ורכבת זה לא רק לאנשים שאין להם כסף לקנות אוטו, וישימו את האוטו בצד לתמורת הרכבת. בכלל הרכבת תעבור שינויים ושדרוגים. מקוה שאכן זה יקרה. ובכן, בהודעה פרידה "מרגשת" זו, אני נפרד מכם חברי הפורום, אבל אני אמשיך לקרוא פה הודעות. פורום מצוין! משאלה אחרונה: שיפתח טרמינל 3 (נתב"ג 2000) !

גם אני אשמח, בעבר עוזני המנכ"ל הקודם הבטיח בפגישה שנוכחתי בה כי עם הגיעת הקומותיים יוכלו להכניס אופניים, חבל שעדיין אנו לא מקבלים תשובה חיובית...
 

david80

Member
הבטיחו להכניס אופניים לקומתיים...


גם אני אשמח, בעבר עוזני המנכ"ל הקודם הבטיח בפגישה שנוכחתי בה כי עם הגיעת הקומותיים יוכלו להכניס אופניים, חבל שעדיין אנו לא מקבלים תשובה חיובית...
הבטיחו להכניס אופניים לקומתיים...
אבל, כשרכבת ישראל קנו את הקומתיים "שכחו" לציין בהזמנה שישמרו מקום לאופניים כפי שעשו בקומתיים של DSB (ראו תמונה)!
 

oren*

New member
נשמח לראותך שוב בכל עת ../images/Emo140.gif

אך... אופנים
(מצטער שאני מתפרץ לפורום, זו הודעתי האחרונה פה [ובשאר הפורומים, עזבו, אין טעם לשאול למה אפילו...]) ובכן, אופנים! איזה יופי להעלות אופנים לרכבת! תחשבו על זה... אני עולה על רכבת בת"א נוסע לחיפה נוסע לאן שאני צריך לסּוע וחוזר עולה על רכבת נוסע חזרה לת"א ומשם הביתה. לא כיף? ת´אמת... שניה, תנו לי להזכר במשהו..אה ! כן ! נזכרתי. לפני כמה ימים, או שבועות, ראיתי בעיתון כתבה שאומרת שמשרדים גדולים (שחלקם מאוכסנים בגורדי - שחקים) יצטרכו להחזיק מקלחות במשרד כדי שאנשי העסקים יוכלו לסּוע באופניים לעבודה. באמת נחמד, לא יודע אם באמת הדבר יעשה. אבל נחמד. ואם ישלבו את האופניים ברכבת! יהיה בכלל ענק. מישהו שגר בחיפה, עובד בת"א, נוסע עם האופניים שלו על לתחנה, שם מחליף לרכבת. נוסע, נוסע, נוסע לת"א משם מוריד את האופניים נוסע איתם עד למשרד ,מתקלח ואותו הדבר בחזרה. באמת יהיה שדרוג גדול אם הרכבות בארץ יקבלו קרון לאופניים
מקוה שמתישהו יעשו את זה
אני בכלל חושב שבשנים הקרובות (10-20) הרכבת תעבור מתיחות פנים גדולות, אנשים יבינו (כבר עכשיו מתחילים להבין) שרכבת זה לא דבר רע, ורכבת זה לא רק לאנשים שאין להם כסף לקנות אוטו, וישימו את האוטו בצד לתמורת הרכבת. בכלל הרכבת תעבור שינויים ושדרוגים. מקוה שאכן זה יקרה. ובכן, בהודעה פרידה "מרגשת" זו, אני נפרד מכם חברי הפורום, אבל אני אמשיך לקרוא פה הודעות. פורום מצוין! משאלה אחרונה: שיפתח טרמינל 3 (נתב"ג 2000) !
נשמח לראותך שוב בכל עת
 

oh-da

New member
אך אם ימשיכו להעלות את המחירים

אך... אופנים
(מצטער שאני מתפרץ לפורום, זו הודעתי האחרונה פה [ובשאר הפורומים, עזבו, אין טעם לשאול למה אפילו...]) ובכן, אופנים! איזה יופי להעלות אופנים לרכבת! תחשבו על זה... אני עולה על רכבת בת"א נוסע לחיפה נוסע לאן שאני צריך לסּוע וחוזר עולה על רכבת נוסע חזרה לת"א ומשם הביתה. לא כיף? ת´אמת... שניה, תנו לי להזכר במשהו..אה ! כן ! נזכרתי. לפני כמה ימים, או שבועות, ראיתי בעיתון כתבה שאומרת שמשרדים גדולים (שחלקם מאוכסנים בגורדי - שחקים) יצטרכו להחזיק מקלחות במשרד כדי שאנשי העסקים יוכלו לסּוע באופניים לעבודה. באמת נחמד, לא יודע אם באמת הדבר יעשה. אבל נחמד. ואם ישלבו את האופניים ברכבת! יהיה בכלל ענק. מישהו שגר בחיפה, עובד בת"א, נוסע עם האופניים שלו על לתחנה, שם מחליף לרכבת. נוסע, נוסע, נוסע לת"א משם מוריד את האופניים נוסע איתם עד למשרד ,מתקלח ואותו הדבר בחזרה. באמת יהיה שדרוג גדול אם הרכבות בארץ יקבלו קרון לאופניים
מקוה שמתישהו יעשו את זה
אני בכלל חושב שבשנים הקרובות (10-20) הרכבת תעבור מתיחות פנים גדולות, אנשים יבינו (כבר עכשיו מתחילים להבין) שרכבת זה לא דבר רע, ורכבת זה לא רק לאנשים שאין להם כסף לקנות אוטו, וישימו את האוטו בצד לתמורת הרכבת. בכלל הרכבת תעבור שינויים ושדרוגים. מקוה שאכן זה יקרה. ובכן, בהודעה פרידה "מרגשת" זו, אני נפרד מכם חברי הפורום, אבל אני אמשיך לקרוא פה הודעות. פורום מצוין! משאלה אחרונה: שיפתח טרמינל 3 (נתב"ג 2000) !
אך אם ימשיכו להעלות את המחירים
של נסיעה ברכבת, וגם באוטובוסים, זה כבר לא יהיה כל כך תחבורה ציבורית, כי לא יהיה כל כך הרבה ציבור שיוכל לעמוד במחירים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה