רכבת לדימונה, האמנם?

מצב
הנושא נעול.

ManInBlack86

New member
אבל מאז שאני זוכר

הדפסת לוח זמנים חדש
לא צריכה להיות תלויה במועדי פתיחת קו.... יכול להיות שבלו"ז הבא כן יכללו את כפר סבא מרכז אבל הקו לא יפעל עד שיושלם. באותה הצורה יתכן שר"י תוציא תוספת ללו"ז הקיים בנוגע לדימונה ותעכב את הדפסת הלו"ז החדש והמלא.
אבל מאז שאני זוכר
פתיחת קו תמיד היתה מלווה בהוצאת לו"ז חדש. ר"י לא יכולה סתם ככה פתאום לפתוח תחנה חדשה עוד 8 ימים בלי להודיע בלי כלום בלי לפרסם לו"ז...
 

mucool2

New member
../images/Emo45.gif לא סביר גם בעיניי

אבל מאז שאני זוכר
פתיחת קו תמיד היתה מלווה בהוצאת לו"ז חדש. ר"י לא יכולה סתם ככה פתאום לפתוח תחנה חדשה עוד 8 ימים בלי להודיע בלי כלום בלי לפרסם לו"ז...
לא סביר גם בעיניי
 

mucool2

New member
לא נכון. הלו"ז נכנס לתוקף בדיוק

עד כמה שזכור לי
לקו לנתב"ג היה לו"ז הרבה הרבה לפני שנפתח.
לא נכון. הלו"ז נכנס לתוקף בדיוק
ביום שהקו נפתח. לפני כן היו רק נסיעות מיוחדות וטקסים חגיגיים.
 

Image of me

New member
איך יפתחו את הקו עוד 9 ימים?

יש לי בשורה אפילו משמחת עוד יותר
התאריך שקיבלת שגוי. קו הרכבת לדימונה יתחיל לפעול בעוד 9 ימים בדיוק. 10/9/2005 הבעיה עם התחנה בדימונה היא שהתחנה ממוקמת באזור התעשיה בסמוך למסוף המטענים של הרכבת, ממש בכניסה לדימונה, מה שאומר שהתחנה מרוחקת משמעותית ממרכז העיר. עוד עניין הוא שהרכבות אל\מדימונה יעברו בתחנת באר שבע האוניברסיטה בלבד ולא יכנסו לתחנת באר שבע מרכז הסמוכה לתחנה המרכזית מה שמפחית את האטרקטיביות של הקו לנוסעים מדימונה לבאר שבע. אם אתה מעוניין להגיע מדימונה להרצליה, הפתרון הטוב ביותר בעבורך הוא לעלות על הרכבת מדימונה! ולהחליף רכבת בתחנת באר שבע האוניברסיטה עד לתל אביב ולהחליף שוב רכבת להרצליה כך שאת כל הנסיעה תעשה ברכבת. הבעיה כאן היא התדירות, בשלב זה צפויות לפעול 4 רכבות מידי יום בכל כיוון (8 רכבות בכל יום, 4 מדימונה ו-4 לדימונה)
איך יפתחו את הקו עוד 9 ימים?
היום עברתי בבאר שבע אוניברסיטה, והתחנה נראית רחוקה מאד מלהיות גמורה, לפחות הרציף המערבי שלה. לפי איך שהוא נראה, נראה לי שיקח לפחות עוד חודש עד שישלימו אותו.
 

fireman

New member
הרציף המערבי יהיה מוכן בדצמבר

איך יפתחו את הקו עוד 9 ימים?
היום עברתי בבאר שבע אוניברסיטה, והתחנה נראית רחוקה מאד מלהיות גמורה, לפחות הרציף המערבי שלה. לפי איך שהוא נראה, נראה לי שיקח לפחות עוד חודש עד שישלימו אותו.
הרציף המערבי יהיה מוכן בדצמבר
אבל הרציף המרכזי מוכן גם מוכן. נשארו שם פינישים של ריצוף וחיפוי....עבודות החשמל ברציף כבר לקראת סיום. הרציף המערבי לא יכול להבנות עד שיהרס הרציף הקיים של תחנת באר שבע צפון מאחר והוא בנוי על השטח עליו צריך להיות בנוי הרציף המערבי. אולם הנוסעים כבר מוכן כמעט לגמרי, כולל זכוכיות, תאורה, המעבר התת קרקעי בהתקנות חשמל ותקרות אקוסטיות, המדרגות מוכנות, מהעליות יותקנו השבוע, הדרגנועים במקומם וכבר מחוברים לחשמל, כל המשרדים, תאי הקופאים, השירותים, המקלט מוכנים כבר לשימוש מהשבוע שעבר. התחנה תהיה מוכנה ב10/9 ועוד איך.
 

fireman

New member
אגב, מלחה נראתה ככה

הרציף המערבי יהיה מוכן בדצמבר
אבל הרציף המרכזי מוכן גם מוכן. נשארו שם פינישים של ריצוף וחיפוי....עבודות החשמל ברציף כבר לקראת סיום. הרציף המערבי לא יכול להבנות עד שיהרס הרציף הקיים של תחנת באר שבע צפון מאחר והוא בנוי על השטח עליו צריך להיות בנוי הרציף המערבי. אולם הנוסעים כבר מוכן כמעט לגמרי, כולל זכוכיות, תאורה, המעבר התת קרקעי בהתקנות חשמל ותקרות אקוסטיות, המדרגות מוכנות, מהעליות יותקנו השבוע, הדרגנועים במקומם וכבר מחוברים לחשמל, כל המשרדים, תאי הקופאים, השירותים, המקלט מוכנים כבר לשימוש מהשבוע שעבר. התחנה תהיה מוכנה ב10/9 ועוד איך.
אגב, מלחה נראתה ככה
יומיים לפני הפתיחה וסיימו את הכל.
 

mucool2

New member
ולא שאני חושב שהתחנה לא תיפתח בזמן

גם לא נכון. מלחה היתה די מוכנה
הרבה יותר מתחנת אשקלון, אם כבר.
ולא שאני חושב שהתחנה לא תיפתח בזמן
זה לא סותר את העובדה שהקו לדימונה עדיין לא יהיה בלו"ז.
 

fireman

New member
אני לא אוהב לחזור על עצמי

ולא שאני חושב שהתחנה לא תיפתח בזמן
זה לא סותר את העובדה שהקו לדימונה עדיין לא יהיה בלו"ז.
אני לא אוהב לחזור על עצמי
אבל שוב, אין קשר בין חתיכת נייר לבין העובדה שהקו יפתח ב10/9.
 
וכל הרכבות לדימונה הן מן הסתם

רכבת לדימונה, האמנם?
שלום לכולם, וסופשבוע נעים! שמעתי שתחנת הרכבת בדימונה אמורה להפתח ב-1 באוקטובר- עוד חודש בדיוק, לתנועת נוסעים. האמנם? או שמא נזרק לאוויר איזשהו תאריך חסר משמעות ונצטרך להמתין עוד ועוד עד שהקו יפתח? רפרתי קצת בארכיון ושמעתי טענות רבות לגבי מיקום התחנה ותכנון תוואי המסילה. מה הבעיות עם שניהם? האם לדעתכם יהיה פשוט יותר לנסוע באוטובוס לבאר שבע ומשם רכבת עד הרצליה? תודה מראש (אשמח לשמוע לגבי תאריך פתיחת התחנה, אם ידוע לכם..) ויום נעים!
וכל הרכבות לדימונה הן מן הסתם
קרונועים. (איזו בושה ליד ה- G26CW2 שהם צריכים לראות קרונועים דנים במקום לפגוש בבית קטרים אימתניים אמריקאים ולא איזה קוקסינלים ספרדיים מולנסייה...או "אוטובוסים" מסילתיים...
).
 
ויש כלל בחיים: אקסיומה:

וכל הרכבות לדימונה הן מן הסתם
קרונועים. (איזו בושה ליד ה- G26CW2 שהם צריכים לראות קרונועים דנים במקום לפגוש בבית קטרים אימתניים אמריקאים ולא איזה קוקסינלים ספרדיים מולנסייה...או "אוטובוסים" מסילתיים...
).
ויש כלל בחיים: אקסיומה:
רכבת אמיתית היא תמיד עם קטר דיזל אמריקאי בלבד. קטר חשמלי זה יעני רכבת. ויש עוד כלל: רכבת סופר אמיתית בנויה מקטר קיטור ענק ולא מאיזה קטרון על חשמל או קרונוע שמתיימר להיות רכבת, ויש עוד כלל חשוב מכולם: רכבת אמיתית היא תמיד רכבת משא עם קטרי משא !
לא לחינם הכי מעניין לצלם תמיד בנגב !
 
ל- fireman יש את הגיוון הגדול ביותר

ויש כלל בחיים: אקסיומה:
רכבת אמיתית היא תמיד עם קטר דיזל אמריקאי בלבד. קטר חשמלי זה יעני רכבת. ויש עוד כלל: רכבת סופר אמיתית בנויה מקטר קיטור ענק ולא מאיזה קטרון על חשמל או קרונוע שמתיימר להיות רכבת, ויש עוד כלל חשוב מכולם: רכבת אמיתית היא תמיד רכבת משא עם קטרי משא !
לא לחינם הכי מעניין לצלם תמיד בנגב !
ל- fireman יש את הגיוון הגדול ביותר
לצילום רכבות, בכל רחבי הארץ. יש לו בדרום מהכל: קטרים פרטיים של רתם, קטרי משא מכל הסוגים, (גברים אמריקאים מאילינוי וחנונים מספרד), קטרי נוסעים ספרדיים (חנונאלך) קטרי G12 נהדרים ו...קרונועים - טוב קרונועים זה לא נחשב לצורך הרשימה. חבל על הפילם או על הסוללות בדיגיטלית.
 

בועז ל

New member
אתה חייב הסבר לעמך !

וכל הרכבות לדימונה הן מן הסתם
קרונועים. (איזו בושה ליד ה- G26CW2 שהם צריכים לראות קרונועים דנים במקום לפגוש בבית קטרים אימתניים אמריקאים ולא איזה קוקסינלים ספרדיים מולנסייה...או "אוטובוסים" מסילתיים...
).
אתה חייב הסבר לעמך !
תגיד אביתר, אתה חושב שאתה יכול להפציץ כאן במושגים ואני אעבור על זה בשתיקה? אז אם אתה רוצה להינצל מועדת החקירה תסביר בבקשה מה זה G26CW2 ומיהם הקוקסינלים הספרדיים.
 
קבל הסבר בשמחה:

אתה חייב הסבר לעמך !
תגיד אביתר, אתה חושב שאתה יכול להפציץ כאן במושגים ואני אעבור על זה בשתיקה? אז אם אתה רוצה להינצל מועדת החקירה תסביר בבקשה מה זה G26CW2 ומיהם הקוקסינלים הספרדיים.
קבל הסבר בשמחה:
G26CW2 זהו הדגם ממנו קיימים בישראל רק 6 קטרים: 610 עד 615 כולל. GT26CW2 זהו הדגם ממנו קיים בישראל רק 1 קטר: 701. ה- T הוא הטורבו. פירוט מדוייק קיים באתר "חדשות-הרכבת" בפרק הקטרים. קוקסינלים??? כל קטר שבא מספרד ועדיין לא הושבת. אפילו הספרדים בוולנסיה לא מבינים איך הם ייצרו קטר כזה...
 

בועז ל

New member
תודה רבה אביה. כידוע לך ועדת חקירה

קבל הסבר בשמחה:
G26CW2 זהו הדגם ממנו קיימים בישראל רק 6 קטרים: 610 עד 615 כולל. GT26CW2 זהו הדגם ממנו קיים בישראל רק 1 קטר: 701. ה- T הוא הטורבו. פירוט מדוייק קיים באתר "חדשות-הרכבת" בפרק הקטרים. קוקסינלים??? כל קטר שבא מספרד ועדיין לא הושבת. אפילו הספרדים בוולנסיה לא מבינים איך הם ייצרו קטר כזה...
תודה רבה אביה. כידוע לך ועדת חקירה
שוויצרית לא תעשה לך חיים קלים ומכאן השאלה הבאה: מה טיבו של קטר GT26CW2 ומדוע ישנו רק אחד ויחיד מסוגו בארץ?
 

fireman

New member
אין ספק שהקוקו הוא קטר כושל

קבל הסבר בשמחה:
G26CW2 זהו הדגם ממנו קיימים בישראל רק 6 קטרים: 610 עד 615 כולל. GT26CW2 זהו הדגם ממנו קיים בישראל רק 1 קטר: 701. ה- T הוא הטורבו. פירוט מדוייק קיים באתר "חדשות-הרכבת" בפרק הקטרים. קוקסינלים??? כל קטר שבא מספרד ועדיין לא הושבת. אפילו הספרדים בוולנסיה לא מבינים איך הם ייצרו קטר כזה...
אין ספק שהקוקו הוא קטר כושל
בכל קנה מידה.... זה אפילו לא נשמע כמו קטר, קיבינימט.
 
בקישון חולים מהקוקו: מיואשים ממנו

אין ספק שהקוקו הוא קטר כושל
בכל קנה מידה.... זה אפילו לא נשמע כמו קטר, קיבינימט.
בקישון חולים מהקוקו: מיואשים ממנו
ומקללים אותו בלי סוף. ורק שתדע ויעיד ירון דוזטס על ההסבר המעמיק לו זכינו בביקור המקיף והמאוד ארוך ביום 12.07.2005 - היום שבו צילמת את 739 ואת 31 בצפון (
): הכי אמינים והכי טובים: הקרונות היגוסלביים ועל כך יעיד כל מהנדס ברכבת ! החוגונים שלהם נהדרים ולא מתבלים כמעט ! אוהבים אותם מאוד בתחזוקה ולדעת רבים הם נוחים ומרווחים. הם גם יפים אבל האמינות מחייבת !!! דוזטס ואני נשארנו פעורי-פה בסדנה לאחר הסברי המנהלים !!!
 

fireman

New member
טוב יא אבו חלודה....קח דיזל אמיתי

בקישון חולים מהקוקו: מיואשים ממנו
ומקללים אותו בלי סוף. ורק שתדע ויעיד ירון דוזטס על ההסבר המעמיק לו זכינו בביקור המקיף והמאוד ארוך ביום 12.07.2005 - היום שבו צילמת את 739 ואת 31 בצפון (
): הכי אמינים והכי טובים: הקרונות היגוסלביים ועל כך יעיד כל מהנדס ברכבת ! החוגונים שלהם נהדרים ולא מתבלים כמעט ! אוהבים אותם מאוד בתחזוקה ולדעת רבים הם נוחים ומרווחים. הם גם יפים אבל האמינות מחייבת !!! דוזטס ואני נשארנו פעורי-פה בסדנה לאחר הסברי המנהלים !!!
טוב יא אבו חלודה....קח דיזל אמיתי
אבל!יש פה קאץ'.זה רק חלק....כמו בשלט מב"ש מרכז....נשלח לך בחתיכות ותרכיב פאזל....אגב יא אבו חולדה....איך האיכות של התמונה? (חדות, קונטרסט וכו..?)
 
עד היום לא סיימת לשלוח לי את חלקי

טוב יא אבו חלודה....קח דיזל אמיתי
אבל!יש פה קאץ'.זה רק חלק....כמו בשלט מב"ש מרכז....נשלח לך בחתיכות ותרכיב פאזל....אגב יא אבו חולדה....איך האיכות של התמונה? (חדות, קונטרסט וכו..?)
עד היום לא סיימת לשלוח לי את חלקי
השלט, אתה יודע ??? שלח לי בבקשה את חלק ג'4 !!! הוא חסר לי עדיין !!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה