רכבת לדימונה, האמנם?

מצב
הנושא נעול.

gamegir

New member
רכבת לדימונה, האמנם?

רכבת לדימונה, האמנם?
שלום לכולם, וסופשבוע נעים! שמעתי שתחנת הרכבת בדימונה אמורה להפתח ב-1 באוקטובר- עוד חודש בדיוק, לתנועת נוסעים. האמנם? או שמא נזרק לאוויר איזשהו תאריך חסר משמעות ונצטרך להמתין עוד ועוד עד שהקו יפתח? רפרתי קצת בארכיון ושמעתי טענות רבות לגבי מיקום התחנה ותכנון תוואי המסילה. מה הבעיות עם שניהם? האם לדעתכם יהיה פשוט יותר לנסוע באוטובוס לבאר שבע ומשם רכבת עד הרצליה? תודה מראש (אשמח לשמוע לגבי תאריך פתיחת התחנה, אם ידוע לכם..) ויום נעים!
 

fireman

New member
יש לי בשורה אפילו משמחת עוד יותר

רכבת לדימונה, האמנם?
שלום לכולם, וסופשבוע נעים! שמעתי שתחנת הרכבת בדימונה אמורה להפתח ב-1 באוקטובר- עוד חודש בדיוק, לתנועת נוסעים. האמנם? או שמא נזרק לאוויר איזשהו תאריך חסר משמעות ונצטרך להמתין עוד ועוד עד שהקו יפתח? רפרתי קצת בארכיון ושמעתי טענות רבות לגבי מיקום התחנה ותכנון תוואי המסילה. מה הבעיות עם שניהם? האם לדעתכם יהיה פשוט יותר לנסוע באוטובוס לבאר שבע ומשם רכבת עד הרצליה? תודה מראש (אשמח לשמוע לגבי תאריך פתיחת התחנה, אם ידוע לכם..) ויום נעים!
יש לי בשורה אפילו משמחת עוד יותר
התאריך שקיבלת שגוי. קו הרכבת לדימונה יתחיל לפעול בעוד 9 ימים בדיוק. 10/9/2005 הבעיה עם התחנה בדימונה היא שהתחנה ממוקמת באזור התעשיה בסמוך למסוף המטענים של הרכבת, ממש בכניסה לדימונה, מה שאומר שהתחנה מרוחקת משמעותית ממרכז העיר. עוד עניין הוא שהרכבות אל\מדימונה יעברו בתחנת באר שבע האוניברסיטה בלבד ולא יכנסו לתחנת באר שבע מרכז הסמוכה לתחנה המרכזית מה שמפחית את האטרקטיביות של הקו לנוסעים מדימונה לבאר שבע. אם אתה מעוניין להגיע מדימונה להרצליה, הפתרון הטוב ביותר בעבורך הוא לעלות על הרכבת מדימונה! ולהחליף רכבת בתחנת באר שבע האוניברסיטה עד לתל אביב ולהחליף שוב רכבת להרצליה כך שאת כל הנסיעה תעשה ברכבת. הבעיה כאן היא התדירות, בשלב זה צפויות לפעול 4 רכבות מידי יום בכל כיוון (8 רכבות בכל יום, 4 מדימונה ו-4 לדימונה)
 
זה בלתי אפשרי../images/Emo35.gif

יש לי בשורה אפילו משמחת עוד יותר
התאריך שקיבלת שגוי. קו הרכבת לדימונה יתחיל לפעול בעוד 9 ימים בדיוק. 10/9/2005 הבעיה עם התחנה בדימונה היא שהתחנה ממוקמת באזור התעשיה בסמוך למסוף המטענים של הרכבת, ממש בכניסה לדימונה, מה שאומר שהתחנה מרוחקת משמעותית ממרכז העיר. עוד עניין הוא שהרכבות אל\מדימונה יעברו בתחנת באר שבע האוניברסיטה בלבד ולא יכנסו לתחנת באר שבע מרכז הסמוכה לתחנה המרכזית מה שמפחית את האטרקטיביות של הקו לנוסעים מדימונה לבאר שבע. אם אתה מעוניין להגיע מדימונה להרצליה, הפתרון הטוב ביותר בעבורך הוא לעלות על הרכבת מדימונה! ולהחליף רכבת בתחנת באר שבע האוניברסיטה עד לתל אביב ולהחליף שוב רכבת להרצליה כך שאת כל הנסיעה תעשה ברכבת. הבעיה כאן היא התדירות, בשלב זה צפויות לפעול 4 רכבות מידי יום בכל כיוון (8 רכבות בכל יום, 4 מדימונה ו-4 לדימונה)
זה בלתי אפשרי

שר"י תעשה פעם אחת שהו כמו שצריך
 

fireman

New member
אני לא יודע על איזה שגיאה אתה

זה בלתי אפשרי

שר"י תעשה פעם אחת שהו כמו שצריך
אני לא יודע על איזה שגיאה אתה
מדבר?... רכבת ישראל מאז ומתמיד פרסמה את התאריך 10/9/2005 כתאריך לפתיחת הקו.... אני לא יודע מאיפה הוא הביא את הנתון השגוי שמדבר על 1/10.
 

mucool2

New member
אני עדיין לא מבין למה לפתוח קו חדש

אני לא יודע על איזה שגיאה אתה
מדבר?... רכבת ישראל מאז ומתמיד פרסמה את התאריך 10/9/2005 כתאריך לפתיחת הקו.... אני לא יודע מאיפה הוא הביא את הנתון השגוי שמדבר על 1/10.
אני עדיין לא מבין למה לפתוח קו חדש
3 שבועות לפני פרסום לו"ז חדש. מה כל כך דחוף להם שם??? אולי התאריך הזה, 10 בספטמבר, היה רק הצהרת כוונות ללו"ז החדש כולו, והיום, כשרואים שאי אפשר להפעיל את הלו"ז בזמן, גם פתיחת הקו תידחה? אחרת אין בזה שום הגיון.
 

yaser21386

New member
למה התחנה של דימונה לא

יש לי בשורה אפילו משמחת עוד יותר
התאריך שקיבלת שגוי. קו הרכבת לדימונה יתחיל לפעול בעוד 9 ימים בדיוק. 10/9/2005 הבעיה עם התחנה בדימונה היא שהתחנה ממוקמת באזור התעשיה בסמוך למסוף המטענים של הרכבת, ממש בכניסה לדימונה, מה שאומר שהתחנה מרוחקת משמעותית ממרכז העיר. עוד עניין הוא שהרכבות אל\מדימונה יעברו בתחנת באר שבע האוניברסיטה בלבד ולא יכנסו לתחנת באר שבע מרכז הסמוכה לתחנה המרכזית מה שמפחית את האטרקטיביות של הקו לנוסעים מדימונה לבאר שבע. אם אתה מעוניין להגיע מדימונה להרצליה, הפתרון הטוב ביותר בעבורך הוא לעלות על הרכבת מדימונה! ולהחליף רכבת בתחנת באר שבע האוניברסיטה עד לתל אביב ולהחליף שוב רכבת להרצליה כך שאת כל הנסיעה תעשה ברכבת. הבעיה כאן היא התדירות, בשלב זה צפויות לפעול 4 רכבות מידי יום בכל כיוון (8 רכבות בכל יום, 4 מדימונה ו-4 לדימונה)
למה התחנה של דימונה לא
מוקמה במרכז העיר? מי יגיע לא"ת שמה בשביל לנסוע להרצליה ב שלוש רכבות?
 

yaser21386

New member
"התקמצן"

כי הראש עיר של דימונה דאז
התקמצן על 4 מיליון ש"ח.
"התקמצן"
ערי הפריפריה אוכלות אותה מכל כיוון: הן גם לא מושכות את תשומת לב הממשל בארץ ו"מתקמצנים" עליהן בתקציבים, בפיתוח ובשיפור הרווחה, ומהעבר השני הן מואשמות בקמצנות, אני באמת מקווה שבסופו של דבר זו תשאר בגדר האשמה ולא הרשעה. יש מצב גם שיש שחיתות בעיריה אבל זה יישאר כלום ביחס לקמצנות המדינה על דימונה בפרט וערי הפריפריה בכלל.
 

fireman

New member
היה איזשהו תנאי שעיריית דימונה

מוזר מאוד!
אף פעם לא שמעתי על סלילת מסילת ברזל שממומנת ע"י עירייה כשלהי!
היה איזשהו תנאי שעיריית דימונה
הייתה אמורה להשתתף במימון קטע המסילה. אגב, תחנת באר שבע האוניברסיטה הוקמה בזכות השתתפות נדיבה מאוד של עיריית באר שבע ואוניברסיטת בן גוריון בעלויות ההקמה שלה
 

mucool2

New member
התחנה כן, המסילה לא

היה איזשהו תנאי שעיריית דימונה
הייתה אמורה להשתתף במימון קטע המסילה. אגב, תחנת באר שבע האוניברסיטה הוקמה בזכות השתתפות נדיבה מאוד של עיריית באר שבע ואוניברסיטת בן גוריון בעלויות ההקמה שלה
התחנה כן, המסילה לא
 

fireman

New member
במקרה של תחנת האוניברסיטה - נכון

התחנה כן, המסילה לא
במקרה של תחנת האוניברסיטה - נכון
וזה בגלל שהמסילה עוברת שם במילא. מבחינת רכבת ישראל הם היו סוגרים את הסיפור של באר שבע צפון בפחות מ11 מיליון ש"ח ע"י חפירת מעבר תת קרקעי ובניית רציף נוסף, אולי שיפוץ של אולם הנוסעים והסדרת חניון, במידה ומשרד התחבורה, עיריית באר שבע ואוניברסיטת בן גוריון לא היו משתתפים בעלויות ההקמה של תחנת האוניברסיטה מה שהיתי מצלם עד היום במקום בניית תחנה הוא שדרוג של תחנה בת 50..... לגבי דימונה, אני לא יודע מה היה הסיפור שם בדיוק אבל ממה שידוע לי עיריית דימונה סרבה להשתתף בעלויות הכרוכות בהכנסת תחנת הנוסעים למרכז הגאוגרפי של העיר.
 

gamegir

New member
המון תודה!

יש לי בשורה אפילו משמחת עוד יותר
התאריך שקיבלת שגוי. קו הרכבת לדימונה יתחיל לפעול בעוד 9 ימים בדיוק. 10/9/2005 הבעיה עם התחנה בדימונה היא שהתחנה ממוקמת באזור התעשיה בסמוך למסוף המטענים של הרכבת, ממש בכניסה לדימונה, מה שאומר שהתחנה מרוחקת משמעותית ממרכז העיר. עוד עניין הוא שהרכבות אל\מדימונה יעברו בתחנת באר שבע האוניברסיטה בלבד ולא יכנסו לתחנת באר שבע מרכז הסמוכה לתחנה המרכזית מה שמפחית את האטרקטיביות של הקו לנוסעים מדימונה לבאר שבע. אם אתה מעוניין להגיע מדימונה להרצליה, הפתרון הטוב ביותר בעבורך הוא לעלות על הרכבת מדימונה! ולהחליף רכבת בתחנת באר שבע האוניברסיטה עד לתל אביב ולהחליף שוב רכבת להרצליה כך שאת כל הנסיעה תעשה ברכבת. הבעיה כאן היא התדירות, בשלב זה צפויות לפעול 4 רכבות מידי יום בכל כיוון (8 רכבות בכל יום, 4 מדימונה ו-4 לדימונה)
המון תודה!
גם על הבשורה המשמחת, וגם על התשובה המהירה והמפורטת..
 

fireman

New member
טרם פורסם לו"ז ומחירי

ד"א..
האם ידוע מחיר הנסיעה מדימונה? לת"א, להרצליה, לחיפה? האם יש דרך לבדוק זאת? דוב תודה..
טרם פורסם לו"ז ומחירי
נסיעות בקו.... אני מאמין שיפורסם בשבוע הקרוב.
 

ManInBlack86

New member
כלומר עוד שבוע?

יש לי בשורה אפילו משמחת עוד יותר
התאריך שקיבלת שגוי. קו הרכבת לדימונה יתחיל לפעול בעוד 9 ימים בדיוק. 10/9/2005 הבעיה עם התחנה בדימונה היא שהתחנה ממוקמת באזור התעשיה בסמוך למסוף המטענים של הרכבת, ממש בכניסה לדימונה, מה שאומר שהתחנה מרוחקת משמעותית ממרכז העיר. עוד עניין הוא שהרכבות אל\מדימונה יעברו בתחנת באר שבע האוניברסיטה בלבד ולא יכנסו לתחנת באר שבע מרכז הסמוכה לתחנה המרכזית מה שמפחית את האטרקטיביות של הקו לנוסעים מדימונה לבאר שבע. אם אתה מעוניין להגיע מדימונה להרצליה, הפתרון הטוב ביותר בעבורך הוא לעלות על הרכבת מדימונה! ולהחליף רכבת בתחנת באר שבע האוניברסיטה עד לתל אביב ולהחליף שוב רכבת להרצליה כך שאת כל הנסיעה תעשה ברכבת. הבעיה כאן היא התדירות, בשלב זה צפויות לפעול 4 רכבות מידי יום בכל כיוון (8 רכבות בכל יום, 4 מדימונה ו-4 לדימונה)
כלומר עוד שבוע?
למה הלו"ז הזה עדיין לא פורסם בשום מקום? שבוע לפני כבר היו צריכים להיות לו"זים בתחנות הרכבת לא? ואגב, לפי מה שאני רואה השינוי היחיד שהולך להיות הוא הוספת תחנת דימונה (ועדכון זמני הנסיעה בקו ת"א-באר שבע). אפילו את המסילה השלישית באיילון לא יספיקו להכניס! שלא לדבר על תחנת כפ"ס מרכז... אז מה זה אומר? שכל אלו ידחו ללו"ז הבא (שיהיה אני מניח בסביבות אפריל)?
 

fireman

New member
הדפסת לוח זמנים חדש

כלומר עוד שבוע?
למה הלו"ז הזה עדיין לא פורסם בשום מקום? שבוע לפני כבר היו צריכים להיות לו"זים בתחנות הרכבת לא? ואגב, לפי מה שאני רואה השינוי היחיד שהולך להיות הוא הוספת תחנת דימונה (ועדכון זמני הנסיעה בקו ת"א-באר שבע). אפילו את המסילה השלישית באיילון לא יספיקו להכניס! שלא לדבר על תחנת כפ"ס מרכז... אז מה זה אומר? שכל אלו ידחו ללו"ז הבא (שיהיה אני מניח בסביבות אפריל)?
הדפסת לוח זמנים חדש
לא צריכה להיות תלויה במועדי פתיחת קו.... יכול להיות שבלו"ז הבא כן יכללו את כפר סבא מרכז אבל הקו לא יפעל עד שיושלם. באותה הצורה יתכן שר"י תוציא תוספת ללו"ז הקיים בנוגע לדימונה ותעכב את הדפסת הלו"ז החדש והמלא.
 

mucool2

New member
בטח שיש קשר

הדפסת לוח זמנים חדש
לא צריכה להיות תלויה במועדי פתיחת קו.... יכול להיות שבלו"ז הבא כן יכללו את כפר סבא מרכז אבל הקו לא יפעל עד שיושלם. באותה הצורה יתכן שר"י תוציא תוספת ללו"ז הקיים בנוגע לדימונה ותעכב את הדפסת הלו"ז החדש והמלא.
בטח שיש קשר
ולדעתי הקו לא יפתח לפני הלו"ז החדש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה