רכבות חדשות

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
רכבות חדשות

רכבות חדשות
היום במהלך נסיעותיי לא יכולתי לפספס מספר משאיות של "תעבורה" שהיו עמוסות בחלקי מערכי IC3 חדשים, לא היו עליהם סמלים/מספרים/סימונים מיוחדים וכו, בקיצור חדשים שני מנופים של חברת מנופי אבי פרקו אותם בהאנגר ענק שנמצא סמוך לתחנת כיבוי אש באר שבע שם כנראה מחברים אותם יחד. השאלה היא לחן בעיקר, האם ידוע לך משהו על המערכים החדשים הללו? לאיזה קווים הם מיועדים? ומדוע הם מורכבים דווקא בבאר שבע?
 
פיירמן

רכבות חדשות
היום במהלך נסיעותיי לא יכולתי לפספס מספר משאיות של "תעבורה" שהיו עמוסות בחלקי מערכי IC3 חדשים, לא היו עליהם סמלים/מספרים/סימונים מיוחדים וכו, בקיצור חדשים שני מנופים של חברת מנופי אבי פרקו אותם בהאנגר ענק שנמצא סמוך לתחנת כיבוי אש באר שבע שם כנראה מחברים אותם יחד. השאלה היא לחן בעיקר, האם ידוע לך משהו על המערכים החדשים הללו? לאיזה קווים הם מיועדים? ומדוע הם מורכבים דווקא בבאר שבע?
פיירמן
אוליי תגיד לי אם אתה יודע מה זה מחסני התעבורה ב- רמלה בגלל שראיתי על המסילה מ-לוד ל- באר שבע מגרש ענקי של הרכבת שכתוב עליו מחסני התעבורה זה נימצא ב- רמלה כלומר בכניסה ל- רמלה
 

fireman

New member
ניסים תהיה בריא אחי

פיירמן
אוליי תגיד לי אם אתה יודע מה זה מחסני התעבורה ב- רמלה בגלל שראיתי על המסילה מ-לוד ל- באר שבע מגרש ענקי של הרכבת שכתוב עליו מחסני התעבורה זה נימצא ב- רמלה כלומר בכניסה ל- רמלה
ניסים תהיה בריא אחי
אבל לא הבנתי בגרוש מה אתה שואל, במיוחד לא עם כל ה ----- שהוספת שם
 
IC3 חדשים

רכבות חדשות
היום במהלך נסיעותיי לא יכולתי לפספס מספר משאיות של "תעבורה" שהיו עמוסות בחלקי מערכי IC3 חדשים, לא היו עליהם סמלים/מספרים/סימונים מיוחדים וכו, בקיצור חדשים שני מנופים של חברת מנופי אבי פרקו אותם בהאנגר ענק שנמצא סמוך לתחנת כיבוי אש באר שבע שם כנראה מחברים אותם יחד. השאלה היא לחן בעיקר, האם ידוע לך משהו על המערכים החדשים הללו? לאיזה קווים הם מיועדים? ומדוע הם מורכבים דווקא בבאר שבע?
IC3 חדשים
כמו שכבר כתבתי בעבר (בתגובה לשאלתו של ´ניסים´ על בניית רכבות בארץ) - מרבית מערכי ה-IC3 מהסדרה השנייה ואילך, החל ממספר 12 (11 הגיע לארץ שלם) הורכבו במפעל של רמת"א בבאר שבע, אותו האנגר גדול שניתן לראות בנסיעה בין באר שבע צפון לבאר שבע מרכז. כיום מצויים בהזמנה כ-15 מערכים - מספרים 39-25, שרובם כבר הגיעו לארץ במצב מוכן חלקי. ההרכבה הסופית נעשית, כאמור, ברמת"א. הראשון מבין מערכים אלו שייכנס לשירות יהיה, כמדומני, מספר 32, שצפוי להכנס לשירות בשבוע הבא. ברכבת ישראל אין עדיין הקצאה של ציוד נוסעים לקווים מסוימים, כלומר מערך IC3 יכול לעבוד השבוע בפרברית חיפה, בתחילת שבוע הבא בנהריה-באר שבע ובהמשך השבוע הבא באשדוד-נתניה.
 

fireman

New member
דרך ההובלה שלהם ופריקתם ממש

IC3 חדשים
כמו שכבר כתבתי בעבר (בתגובה לשאלתו של ´ניסים´ על בניית רכבות בארץ) - מרבית מערכי ה-IC3 מהסדרה השנייה ואילך, החל ממספר 12 (11 הגיע לארץ שלם) הורכבו במפעל של רמת"א בבאר שבע, אותו האנגר גדול שניתן לראות בנסיעה בין באר שבע צפון לבאר שבע מרכז. כיום מצויים בהזמנה כ-15 מערכים - מספרים 39-25, שרובם כבר הגיעו לארץ במצב מוכן חלקי. ההרכבה הסופית נעשית, כאמור, ברמת"א. הראשון מבין מערכים אלו שייכנס לשירות יהיה, כמדומני, מספר 32, שצפוי להכנס לשירות בשבוע הבא. ברכבת ישראל אין עדיין הקצאה של ציוד נוסעים לקווים מסוימים, כלומר מערך IC3 יכול לעבוד השבוע בפרברית חיפה, בתחילת שבוע הבא בנהריה-באר שבע ובהמשך השבוע הבא באשדוד-נתניה.
דרך ההובלה שלהם ופריקתם ממש
מגניבה... מעמיסים חלק בודד של מערך על משאית טריילר שגוררת נגרר מאוד רחב בעל לא פחות מ 32 גלגלים ב4 סטים של שמיניות ושני מנופים (מנופי אבי מן הסתם) פורקים אותם באמצעות מסגרת כזו בצורה של גג הקרון שאליה מחוברות רצועות אני משער שההובלה שלהם נעשית בשעות הלילה המאוחרות
 

יהוושע

New member
אבל אם פורקים אותם בנמל אשדוד

IC3 חדשים
כמו שכבר כתבתי בעבר (בתגובה לשאלתו של ´ניסים´ על בניית רכבות בארץ) - מרבית מערכי ה-IC3 מהסדרה השנייה ואילך, החל ממספר 12 (11 הגיע לארץ שלם) הורכבו במפעל של רמת"א בבאר שבע, אותו האנגר גדול שניתן לראות בנסיעה בין באר שבע צפון לבאר שבע מרכז. כיום מצויים בהזמנה כ-15 מערכים - מספרים 39-25, שרובם כבר הגיעו לארץ במצב מוכן חלקי. ההרכבה הסופית נעשית, כאמור, ברמת"א. הראשון מבין מערכים אלו שייכנס לשירות יהיה, כמדומני, מספר 32, שצפוי להכנס לשירות בשבוע הבא. ברכבת ישראל אין עדיין הקצאה של ציוד נוסעים לקווים מסוימים, כלומר מערך IC3 יכול לעבוד השבוע בפרברית חיפה, בתחילת שבוע הבא בנהריה-באר שבע ובהמשך השבוע הבא באשדוד-נתניה.
אבל אם פורקים אותם בנמל אשדוד
שכבר יש בו מסילות , למה לא להעביר אותם להרכבה בנסיעה על הפסים?
 

fireman

New member
בגלל שהחלקים שונים

אבל אם פורקים אותם בנמל אשדוד
שכבר יש בו מסילות , למה לא להעביר אותם להרכבה בנסיעה על הפסים?
בגלל שהחלקים שונים
אחד מהשני בייעודם חלקם כוללים תא ניהוג וחלקם לא כך שאי אפשר להסיע חלק חלק
 
הובלת קרונועי IC3 חדשים

אבל אם פורקים אותם בנמל אשדוד
שכבר יש בו מסילות , למה לא להעביר אותם להרכבה בנסיעה על הפסים?
הובלת קרונועי IC3 חדשים
הקרונועים החדשים מגיעים לארץ במצבים שונים של מוכנות, בהתאם לחוזים שנחתמו, שמחייבים שאחוז מסויים של העבודה יתבצע בארץ. הם יכולים להגיע מוכנים לחלוטין (כמו מערכים 11, 18 ו-19 בזמנו), שלמים למעט עיצוב הפנים (כמו מערכים רבים מהסדרה השנייה ואילך) או כגופים ריקים עם ערימה של ארגזי חלקים לידם. מרבית הסדרה הנוכחית הגיעו יחסית שלמים, אבל ללא עיצוב פנים וללא חוגונים, שהם העגלות עליהן נוסע קרון רכבת. לפיכך, כמובן שלא ניתן להסיע אותם על המסילה (גם לא על גבי קרון, עקב הגודל החריג של המטען).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה