ריקנות

ב ל

New member
ריקנות

ריקנות כאב נשברת מבפנים רע לי לא יכולה יותר אין לי כוחות... די
נלחמת בדמעות אין לי כוח אליהן עכשיו
כואב לי מבפנים.... דיייי
 

ה מוזה

New member
../images/Emo23.gif

תני לדמעות לשטוף את הכאב החוצה ..תבכי ילדה ,אל תלחמי בהן הכאב הזה מבקש להשתחרר ולפעמים הדמעות קצת מקלות .. לילה טוב ילדה
 

seaגל

New member
בדמעות שאת בוכה

גם אני בוכה איתך... שולחת לך חיבוק ותזכרי את לא לבד.
 

ב ל

New member
....

תודה על המילים "את לא לבד" חשוב לי לשמוע אותם כי כל כך מרגישה ההפך... תודה
 
את אינך...

לבד... אנחנו כאן אם בנו תרצי..אנחנו כאן לאחוז בידך..להיות שם בנפול דמעתך.. רק בקשי.. אנחנו כאן למענך אם תרצי.. איני יכול לרפאך..ואיני יכול לקחת את כאבך.. אבל אני יכול להיות שם בשבילך..
 
למעלה