האם היה כיבוש הארץ.
או שאנו בכלל כנענים??
ושבט לוי הוא עם שמות מצריים.
ולכן רק הוא עלה לארץ, ממצרים.
אניוואי, יש מצב שפה רחב הזונה גרה
שהייתה אולי קדשה/נביאה והיא גרה על החומות כמו שכתוב בתנך.
אחרת למה זונה תגור בקומה שניה במקום של ביקוש שיא.
עם נוף למדבר
