רוק ישראלי
במהלך החודש האחרון, נחשפתי לשני הרכבים מדהימים בשם "אחרית הימים" ולהקת "תמוז". מדובר בשתי להקות שפעלו בתחילת\ אמצע שנות השבעים ומאוד אהבתי את הסגנון הרוקנרולי שלהם, שמשופע ישירות מהפסיכדליה והפרוגרסיב של אותם שנים בארה"ב, אך בניגוד למוזיקה שם, המילים מאוד שנונות וחדות, והשילוב בין מוזיקה מאוד איכותית למילים מאוד "ארצישראליות" קסם לי ביותר. לא ניחשתי מעולם שישראלים יצרו כזאת מוזיקה פה, ורציתי לשאול אם צמחו פה באותן שנים עוד להקות מהגל הזה. אשמח להמלצות ולתיאורים. תודה.
במהלך החודש האחרון, נחשפתי לשני הרכבים מדהימים בשם "אחרית הימים" ולהקת "תמוז". מדובר בשתי להקות שפעלו בתחילת\ אמצע שנות השבעים ומאוד אהבתי את הסגנון הרוקנרולי שלהם, שמשופע ישירות מהפסיכדליה והפרוגרסיב של אותם שנים בארה"ב, אך בניגוד למוזיקה שם, המילים מאוד שנונות וחדות, והשילוב בין מוזיקה מאוד איכותית למילים מאוד "ארצישראליות" קסם לי ביותר. לא ניחשתי מעולם שישראלים יצרו כזאת מוזיקה פה, ורציתי לשאול אם צמחו פה באותן שנים עוד להקות מהגל הזה. אשמח להמלצות ולתיאורים. תודה.