רוצים להרוס אותנו

הכל נובע בגלל...?

אנחנו לא מדינה עשירה, וכנראה שיש מישהו למעלה שרואה לנכון לפגוע בדור העתיד הרי למדנו כבר מזמן שהכסף הולך בעדיפות ראשונה לבטחון אני לא רוצה להיות זאת שאומרת שיכול מאד להיות שהכסף שקיצצו לכם מושקע בהתנחלויות וא במיגונם אבל.. יכול מאד להיות שלשם נותבו דרכיו. ולך יש זכות להתלונן כמו עוד עשרות חד הוריות, אלפי נכים, ומספר רב של זקנים שמצטמצם מיום ליום ולא מהסביות הנכונות אבל לצעוק "לקחו לנו" ו"הרסו לנו" בלגל שאנחנו דתיים זו הרבה יותר מדמגוגיה זולה- זו טיפשות. ממשלות קמו ונפלו על פי החליל של ש"ס ושל מפלגות דתיות כאלה ואחרות שהתנו את הקול שלהם בהעברת תקציבים כאלו ואחרים, תני לי לנחש- לא למען אגודות של תנו לחיות לחיות, או "שלום עכשיו". בדיוק בשביל כל אותן ישביות ואלפנא. משלם המיסים מימן לא אחת ישיבות הסדר וסידר מכוניות לרבנים כי זו המדינה שלנו, לצערי. אבל כנראה שבומרנג הקיצוצים פוגע בסוף וכולם ומה שפעם היה נחלתכם, היום כבר לא או בקיצור- ברוכים הבאים לחיים שבהם אף אחד לא מגן עליכם במסדרונות הכנסת. צריכה לקום קול זעקה, החינוך צריך להיות בראש מעייניהם של מקלבי ההחלטות אבל אל תעזי לחשוב שהסיבה לכך היא שאתם דתיים הסיבה לכך היא שיאן כסף והסיבה לכך היא שמהתקציב שלכם גם היה מה לקצץ מסיבות אלו ואחרות.
 

dikla88

New member
צודקת!!

בהחלט מנסים להרוס אותנו בכל דרך אפשרית לא במכוון או...שבמכוון קיצוץ של 70% לאולפנות ולישיבות.. קיצוץ לתנועת הנוער "בני-עקיבא" וכמדומני גם ל,עזרא" לעומת העלאה בתקציב ל"צופים" אך בעזרת ה' יתברך ורק בעזרתו!! לא ניפול ולא נשבר נמשיך בכל הכח ולא ניתן שישברו אותנו בני הציונות הדתית... כי אנחנו לא מפחדים מדרך ארוכה ולא מתייאשים עלה נעלה... אולי יום אחד יבינו שם שכל הפגיעה הזו בנו הייתה לשווא.... קיצר שנזכה לתקן עולם במלכות שדי למרות כל המכשולים..
 

One Echoe

New member
סליחה,

איפה העלו לצופים את התקציב? אמרת משהו? תעמדי מאחוריו. בואנה איזה הגזמות. ודי כבר להישען על אלוהים שלא קיים.
 

The Nobody

New member
זה שאת מאמינה בו לא אומר שהוא קיים.

בודהיסטים מאמינים בבודהה. זה אומר שהוא קיים?
 

One Echoe

New member
רותם.

למדת הרבה ספאם מחבת"י בזמן האחרון, אה? " השחור בחיים יכול להיות רק השיער של שלגיה " ...זכור לי מאוד המשפט הזה... חחחח תהיי לי בריאה רותם. את מאמינה בהבלים.
 

The Nobody

New member
זה הסיפור הכי עצוב ששמעתי מימיי.

אין אצלנו טיולים שנתיים לכיתות א'-ו'. פיטרו השנה 5 מורים מהצוות. אין לנו אפשרות לעשות בגרות בערבית ספרותית, תנך מורחב, ביולוגיה, גאוגרפיה ומהמגמה הטכנולוגית יש אפשרות ל3 יחידות בלבד. זה מה שאני זוכרת. פרוייקטים מיוחדים כמו סל תרבות (אמנים לא מוכרים מתחום המשחק, קולנוע, מוסיקה. הרחבת אופקים), סמינרים למיניהם ופרוייקט מיוחד עם ילדים עם ערבים מכפר אין-מאהל. הכל הלך. ממש מעניין לי ת'*** מה אתם לומדים בבצפר שלכם. מה הופך אתכם ליותר קורבנות מאיתנו? העובדה שאתם דתיים? לכי תתבכייני במקום אחר.
 

dikla88

New member
אם זה לא מעניין אותך....

את לא חייבת להשתתף בדיאלוג הזה.. וחבל שלא!!! וניבולי פה מותק לא במחוזינו- אנו אנשים תרבותיים בעלי שפה משותפת שיכולים להבין את עמדת האדם גם בלי שיפתח ת'ג'ורה...
 

KsE

New member
הם רוצים להרגיש

מסכנים ושתמיד מנסים לדפוק אותם כדי שתיווצר אצליהם וגם אצלנו תחושה שהם קורבן מסכן שכל הזמן נטפלים(sp?) אליו. קצת קשה להם להבין שלא רק בחינוך הדתי לאומי יש קיצוצים, כלומר הם לא היחידים שנדפקים אלא כל תלמידי ישראל.
 

Rotema3

New member
צודק.

לא מפסיקים להבתכיין, תמיד חושבים שמגיע להם הכל. עושקים עוד ועוד כסף מהמדינה, מי כבר הספיק לשכוח את הפגנת הסטודנטים מגוש קטיף שביקשו לא לשלם כלל לאונ'? זה לא נגמר.
 

spoop

New member
רותם את חייבת לעשות שינוי בחשיבה.

אף אחד לא מנסה לסחוט אף אחד! תראי: ההחלטה על ההשבתה התקבלה לאחר שבמשך ארבע השנים האחרונות קוצץ תקציב לימודי היהדות במוסדות החינוך של הציונות הדתית בשיעור חד של 70 אחוזים, זאת בנוסף לקיצוץ שכבר הוטל על כלל מערכת החינוך. בסך הכל קוצצו כ-138 מיליון שקלים בארבע השנים האחרונות (מתוך 268 מיליון שקלים). קיצצו בלימודי יהדות! שזה בהחלט נוגע לציבור הדתי לאומי.
 

Rotema3

New member
ומה עם כל שאר הקיצוצים?

למה את מציגה את המצב בהודעותייך, כאילו רק לציבור הדתי מתנכלים? למה הציבור הדתי, לא יכול להתסכל קצת מעבר לעצמו, ולראות מה קורה עם שאר האנשים במדינה הזאת? בכיינים.
 

spoop

New member
את בכיינית

אני אומרת לך שזה קיצוץ בנוסף לקיצוץ הרגיל,וזה גם ספציפית על לימודי יהדות.
 

spoop

New member
עלק מדינה חופשית

החילונים רוצים שלא נערב את הדת,אבל מצד שני הם כופים עלינו תחילוניות שלהם.
 

Rotema3

New member
נו באמת. שוב התבכיינות.

את מייצגת יפה מאוד את דתיי המדינה. בכיינים. כופים עליכם חילוניות? שמת לב כמה המדינה הזאת שקועה בתוך הרפש של הדת? שבת, חגים, כשרות, מימון ישיבות, כ"כ הרבה דברים. את מדברת על כפיה חילונית? שוב בוכה?
 
למעלה