רוצים להרוס אותנו

יוֹאב

New member
זה לא עניין של חופש או לא חופש

החרדים רוצים מערכת חינוך עצמאית, עם תכנים שהם מכניסים, בניגוד למה שמשרד החינוך מכתיב? אין בעיה - לא על חשבוננו. המדינה לא אמורה לממן את הדת.
 

One Echoe

New member
../images/Emo45.gifולא רק זה.

הם מחנכים נגד הדמוקרטיה... הם מתייחסים רק למנהיגים שהם רוצים להתייחס, ומלמדים רק מה שהם רוצים. הם שוללים מהילדים שלהם לראות דברים אחרים חוץ מספר התנ"ך..
 
באזרחות אני לומד עכשיו שמדינת ישראל

היא מדינה י-ה-ו-ד-י-ת דמוקרטית. הבנתי. כנראה שיש אנשים במדינה הזאת שרוצים להוריד את ה"יהודית" ולהשאיר רק תדמוקרטית. אל תתפלאו אחר כך.
 

One Echoe

New member
../images/Emo13.gif יואב.

אני חושב שחופש הדת בלי חופש מדת, זה לא חופש הדת. חופש הדת בלי חופש מדת, הוא לא חופש הדת.
 

Rotema3

New member
גיל.

יש הבדל בין חופש מדת, לחופש הדת. חופש מדת-לחילונים. חופש הדת-החופש לחיות באורח חיים דתי.
 

One Echoe

New member
אני יודע את זה.

אני רק לא חושב שצריך להפריד ביניהם. אין חופש הדת אם אין חופש מדת. חופש הדת גם כולל בתוכו זכות לא להיות דתי, וזכות לבחור באיזו דת שאני רוצה. גם נוצרית, וגם מוסלמית. ומה שבא לי. זה לא קיים בישראל...
 

Rotema3

New member
טעויות, בסיסיות ביותר.

חופש הדת-החופש להיות דתי, ולקיים מנהגי הדת. חופש מדת-כל שאר הדברים שכתבת, על חילונים והחופש שלהם מהדת, ולא להיות דתיים.
 

Rotema3

New member
אתה מקרה אבוד.

מסתמך על הנכתב בויקיפדיה בעניים עצומות. גם על העובדה שכל בן אדם יכול לערוך את הנכתב שם לא שמעת? צא ולמד. קראת מתישהו מאמר רציני, על החופש מדת, וחופש הדת? כנראה שלא. צא ולמד.
 

One Echoe

New member
../images/Emo26.gif הטיפשות...

הערך בויקיפדיה רק בא להעמיד אותך על טעותך. הרי מתוך לוגיקה בריאה אפשר להבין שחופש דת מדבר על חופש באופן כללי, שיכול לתת לבנאדם גם חופש להיות לא דתי בכלל.
 

Rotema3

New member
חתיכת טמבל אפסי.

אתה לא יודע פשוט כלום. מתי קראת בספר אזרחות לאחרונה? אתה מרוב טפשותך, לא מבין עד עכשיו שיש הבדל בין: חופש הדת, לחופש מדת. תשאר אטום בלום.
 

One Echoe

New member
תמשיכי לקלל, תוכי.

ההבדל נובע מכך שיש מדינות שיש בהן את "חופש הדת", כביכול, אבל לא חופש מדת מוחלט. באופן כללי, חופש הדת נותן לאנשים זכות גם להיות לא דתיים בכלל. חופש מדת זה רק נספח שלו עקב מדיניות מסוימת של מדיניות מסוימות, כדוגת ישראל.
 

One Echoe

New member
ורק בשביל להוכיח לך כמה את טועה.

שירות יעוץ לאזרח, משרד העובדה ורווחה - חופש הדת. גם על האתר הזה את לא " סומכת "? כמה פעמים ראיתי אות מביאה פה קישורים מויקיפדיה ומסתמכת עליהם, כמה? עשרות. ופתאום " אנשים יכולים לשנות שם דברים ". אז הנה, בבקשה, קישור ישיר ממשרד העובדה והרווחה. והציטוט: "חופש הדת הוא גם החופש של אנשים לא להחזיק באמונה דתית, ושלא יכפו עליהם כללי התנהגות דתיים."
 

יוֹאב

New member
למה אתה קופץ?

יש לכם את המילים, פשוטן כמשמען, ואתם הולכים לחפש הגדרות? חופש דת, כשמו כן הוא, החופש לחיות כדתי, בכל דת שתרצה. החופש מדת, זה החופש לא לחיות כדתי.
 
למעלה