רוצים להרוויח הרבה L$ בקלות?

foxy22

New member
הודעות שגיאה

1. הטולבר צריך להיות מחובר כדי שזה יעבוד. (CONNECT) 2. הלכת בדיוק לפי ההוראות שכתובות? 3. מילאת את אותם פרטים שמילאת בהרשמה ל-E2L? 4. צריך לקבל את הקרדיט בדיוק על העמוד שהם כותבים, זה מחפש מילים מסוימות בעמוד כדי לתת עליו את התשלום. אחרי כל זה לא אמורה להיות בעיה.
 

idana12

New member
אני לא מצליח

הגעתי להתקנה אני לוחץ אל התקןן וזה לא עושה כלום אני באינטרנט אקספלורר 7
 

foxy22

New member
נפתח לך פס צהוב, מתחת לשורת הכתובת

צריך ללחוץ עליו כדי לאשר את ההתקנה ואז זה יוריד את הטולבר אח"כ צריך לסגור את כל האקספלוררים ולפתוח אותם מחדש, והוא יופיע
 

idana12

New member
לא עובד כנסי משהו אחר

זה כותב לי שאחד הדברים שכתבי לא תואם אחרי שאני מנסה להירשם ועושה singup אחרי שרשמתי את כל הפרטים וגם נגיד נירשמתי אז בקומפלט זה כותב שגמרתי? וגם למה האתר צריך שאני ירשם באותם פרטים בדיוק
 

foxy22

New member
תשובות:

האתר-החברה-EARN2LIFE הם בעצם חברת פרסום. הם מקבלים מהלקוחות שלהם את השכר שלהם פר משתמש. והרישום באותם פרטים בדיוק מאפשרים להם לעקוב אחרי הרישום, ככה אתה לא יכול להירשם פעמיים (ולהרוויח פעמיים) מאותו אתר (הצעה). לכן הם מאוד מקפידים שיהיו רשומים אותם פרטים בדיוק בכל המקומות, אצלהם ואצל כל הלקוחות שלהם, ואז משלמים לך. לגבי הקומפליט: ברגע שסיימת - כלומר עשית בדיוק מה שכתוב בחלון של ההצעות (הם כותבים בדיוק לאיזה עמוד צריך להגיע, ואיפה מקבלים את הקרדיט) - אתה בחלון של ההצעה לוחץ על כפתור קומפליט - ומיידית מקבל את הקרדיט (הכסף) לחשבון שלך. שים לך לפני שלוחצים קומפליט - לבדוק שהטולבר מחובר, ולבדוק שאתה עובד בדיוק לפי ההוראות והגעת בדיוק לאן שהיית אמור להגיע כדי ללחוץ שם. אם עוד משהו לא מסתדר אני אשמח לענות על השאלות
 
שאלה קצת בסיסית

אבל בכל זאת:) אני צריך לפתוח איזה שהוא חשבון על מנת שאוכל לקבל את ה-$L או שזה אוט' נכנס לי לחשבון של תוכנת המשחק??
 

foxy22

New member
צריך לפתוח חשבון

ב-EARN2LIFE כדי שהם בכלל יתחילו לתת לך הצעות, אבל אתה מושך את הכסף בתוך המשחק, בכספומטים המיוחדים שלהם, נתתי לינק גם לאיפה שהם נמצאים
 

idana12

New member
שאלה דחופה

אני נירשם באתרים וזה לא עושה קומפלט אני לוחץ click hare if u complete ... וזה רושם u didnt complete... אני לא מצליח הצלחתי להירשם לאיזה אתר אחד יחיד ומיוחד וקיבלתי 33 L$ נירשמתי כבר ל-3 אתרים וזה רושם שלא גמרתי u didnt complete... בבקשה תעזרי לי אני גם רוצה להרוויח אלפים ואגב כמה קיבלת על זה שנרשמתי דרכיך?
 

foxy22

New member
א. מזל טוב!

שהתחלת להרוויח. ב. שים לב שאתה משלים -בדיוק- לפי ההוראות שכתובות לך בתוכן של ההצעה
רק על העמוד שהם אומרים אפשר ללחוץ קומפליט. (בדרך כלל זה אחרי שלוחצים על הכתובת ששולחים לך במייל, כדי לעשות אקטיביישן לחשבון שלך.
 

idana12

New member
תודה אבל עוד שאלה

יש אתרים שעולה כסף להרשם בהם ויש אתרים שרק תושבי ארה"ב יכולים להירשם וצריך zip code של ארה"ב ויש כאלה שצריך תמונה מה אני עושה עם אלה?
 

foxy22

New member
עולה כסף?? נרשמים לחשבון חינם

ובזיפ קוד אני כותבת 00000 :) פשוט ככה. (או אם אפשר להשאיר ריק...) אם כתוב בפרוש בחלון ההצעות שההצעה מיועדת לרק לתושבי ארה"ב - פשוט מדלגים עליהם. נתקלתי בינתיים רק ב-2 כאלה. לא חייבים למלא את כל ההצעות כמובן אם משהו לא מסתדר לך אתה יכול לצלם את המסך (בחלון ההצעות, כמו שאני צילמתי) ולהראות לי מה הם כותבים?
 

Liran Ling

New member
מהבחינה..

שלפרסם פרטים שלך ואימייל בעשרות אתרים זרים זה לא הרעיון הכי נחמד מלכתחילה... פיזור אחריות בדרך כלל זה פתח לחוסר אמינות בכל מיני מייזמים קטנים כאלה. אבל צריך מי שינסה בשביל להודיע לנו שזה לא עובד, לא?
 

foxy22

New member
סבבה. אז אם זה לא עובד - אני אודיע לכם :)

בינתים הכול עובד אחלה. אני מצידי לא באמת חושפת את הפרטים שלי, והם מצידם מקבלים עוד אנשים שרשומים לשירותים שלהם, ואני מקבלת את הכסף . אז בעצם, מה אכפת לי לעשות את זה?
 

idana12

New member
שלום

יש לי שאלה בקשר למשיכת הכסף אני יכול לימשוך פעם בחודש ומקסימום 500 כי כבר יש לי 48 לינדנים ואני רוצה לימשוך וזה לא נותן לי
 

foxy22

New member
ה-500 מקס' זה כשמדובר על מקדמה

מהסכום שעדיין לא נגיש לך. ברגע שיש לך L$ ב Available balance, אפשר ללחוץ על הכפתור pay XXL$ to my second life ואז מושכים את זה ב-ATM לפי הלינק שהם נותנים לך.
 

idana12

New member
השאלה שלי היא

כל כמה זמן אפשר לימשוך את הכסף? כי כתוב לי משכת את הכסף בתאריך 1.1.1 לדוגמא אתה תוכל לימשוךצ שוב בעוד חודש ומה זה קרדיט כי כתוב כך כרדיט מהדף שעלה לך מה זה אומר?
 
למעלה