רוצים כרטיסים לסרט "סאקר פאנץ"?

1shayy

New member
הדבר שממנו אתם הכי רוצים להשתחרר

מבחינתי, הדבר שאני הכי רוצה להשתחרר ממנו, הוא האקסית המיתולוגית, שעד היום ההשוואה אליה הורסת לי את מערכות היחסים... שיהיה לכולנו חג שמח ומשחרר... ;)
 

yaelkana

New member
אם יש משהו שאני רוצה להשתחרר ממנו

זה העבר... הוא בא איתי לכל מקום. מזכיר לי תמיד מעין באתי. את הבושה, את הכאבים ואכזבות ישנות. את הדברים שנאמרו ולא היו צריכים להאמר ואת הדברים שהיו צריכים להאמר ונשארו דוממים. יותר מהכל העבר הוא תיק כבד שבו אני סוחבת את מי שפגעו בי והשאירו אותי חסרת אונים. מהתיק הזה אני רוצה להשתחרר. להניח אותו בצד אני רוצה להרים אותו - לפעמים, מתוך בחירה...
 

yaelkana

New member
סבבה... יש עמלת שירשור לא נכון :)

ואגב בעניין הפייסבוק- זה אפשרי.... קשה אך אפשרי. תחליטי (או תחליט) לסגור לתקופה מסויימת. גם ככה אין דבר כזה לסגור לנצח. זה כמו הקפאה כזו... גם אם לא תסגרי לנצח זה עדיין משחרר מאוד. פתאום מגלים מי הם החברים שלך האמתיים, וכמההה זמןןןן יש בימממה!!! :) בהצלחה
 
גם אני רוצה להשתחרר מכמה זכרונות שמעיקים

מאסונות כבדים שחויתי. מהגעגועים לה... סורי, אין לי משהו יותר קל.
 

IMLost

New member
הכי הייתי רוצה להשתחרר

מהעול המעיק של נורמות חברתיות, למשל שכל גבר צריך להתחתן עם אישה ולהביא ילדים, ומי שלא- פריק! או שלרוב, בפסח לא אוכלים חמץ. ואם לא- אתה כופר!
 
הדבר שאני רוצה להשתחרר ממנו

חברה שלי טובה התאבדה במקום העבודה, היא ביקשה ממני לפני שהיא התאבדה , שאם יקרה לה משהוא . אני ילך לאותם האנשים שכנראה בגללם היא התאבדה ואני יעשה בעיות במשפחה שלהם. אבל מה לעשות.. לא עשיתי זאת מטעמי מצפון. הרי את החברה אי אפשר היה להחזיר. ואם הייתי עושה בלגן כמו שהיא ביקשה. הייתי כנראה גורמת לגירושין . זה מעיק עלי כבר הרבה שנים. ומזה אני רוצה להשתחרר כי זה מאד מפריע לי. כל פעם שיוצא לי לראות אותם , אני בוכה וכואב לי בפנים . למה אני הייתי צריכה לשתוק, לא לעשות מה שהיא ביקשה ממני. הרי בגללם איבדתי חברה טובה. חברה שאני כל כך מתגעגעת אליה . ממש בטירוף... היינו חברות 9 שנים. חברה כזאת לא מוצאים כל יום, והיא כל כך חסרה לי.
 

גניפר14

New member
ממש התאבדות מיותרת להתאבד בגלל אנשים

אחרים שלא אכפת להם מיותר לחלוטין ואפשר היה להציל אותה אם היו נותנים לה את הטיפול הנכון והעידוד שהיא היתה זקוקה לו.
 
הדבר שממנו אני הכי רוצה להשתחרר

זה לראות את גלעד שליט יושב מסובין בבית משפחתו במצפה הילה. הייתי הכי רוצה להשתחרר מהתחושה שהוא עדיין לא בבית, עוד שנה של כיסא ריק לא רק לאליהו הנביא . - ובפן האישי הייתי רוצה להשתחרר מלזרוק את הזבל בכל פעם. זה מעיק, זה מיותר, וחבל שאין איזה רובוט שיעשה את זה בשבילי. לא בגלל עצלנות יתר או משהו, זה פשוט גורם לי להבין כמה חיינו תלוים באוכל ובשתייה.
 

N o a m V

New member
הכי רוצה להשתחרר

מהפאקינג משכנתא שחונקת אותי כל חודש !!!!
 
../images/Emo42.gif../images/Emo203.gif../images/Emo203.gif../images/Emo42.gif אני רוצה להשתחרר..

מהצבא כבר השתחררתי...אז ארצה להשתחרר בעיקר מחסמים והגנות שבניתי לי במהלך החיים. מסכות,התנהגויות לא לי וזיופים שאם בשירה צורמים גם כך בחיים.
תודה ל-
על ההגרלות נושאות הפרסים בהחלט נחמד.
 

0nly M E

New member
אעהאעאהאהאה

המבחן הפסיכומטרי !! שלב כלכך מיותר ומעיק בדרך למימוש עצמי וללימודים אקדמאים.. מבחן כ"כ חופר, שמגיע בשלב שאתה הכי רוצה חופש בחיים, שניה אחת אחרי השחרור מהצבאי.. והופפפפ ללימודים של 4 חודשים אינטנסיבים ללמוד דברים שתכף כבר נשכח .. חג שמח לכל מי שקרא !! :)
 

מסוקסת

New member
הייתי רוצה להשתחרר...

אני גרה בדירה קטנה עם מעלית מאוד צרה. עגלת התאומים שלנו לא נכנסת למעלית ואני נאלצת לשים אחד מהתאומים במנשא ואחד בטיולון עד למטה ואז מחליפה את העגלה. העגלת תאומים נמצאת ברכב... ללא ספק אתגר!! הייתי רוצה להשתחרר מהקושי הזה. ב"ה זה יקרה בנובמבר כשנעבור לדירה חדשה. חג שמח ובריאות!! מסוקסת
 
למעלה