רוצה לשתף ולשאול
היום הלכתי לתת לאהוד שוב את הכדור לטיפול בשלבקת כל הכיתה היתה בשיעור מחשבים . כל הילדים - כל ילד יושב ליד מחשב ורק אהוד יושב אחרי בת כיתתו ומסתכל ,לא עושה כלום . בכיתה היו שבע תלמידים ושלוש אנשי צוות, כששאלתי למה למה הוא לא עובד הם ענו "כי כרגע הסייעת חזרה מהפסקה ואין עוד מחשב" . תשובה מטופשת, כל הזמן עם התשובות הלא הגיוניות שלהם.וזו לא פעם ראשונה גם בכיתה אני באה והם כולם לא עושים. אני שולחת ילד מתוך תקווה שהוא לומד, מתקדם וגם נהנה וכל פעם אני חוזרת עם מועקה. כשראיתי כך הלכתי למנהלת שבאה לראות מקרוב וגם לה התשובה היתה דבילית המנהלת אפילו הבינה לליבי והצדיקה אותי. כשחזרתי לעבודה כתבתי מכתב לעירית אשקלון ומי שאמור לטפל בנושא ולמפקחת לחינוך מיוחד. עכשיו אני בבית וחושבת אולי עשיתי צעד מהיר ועצבני , צעד פזיז של עצבים של אותו רגע ???? א ב ל ......... כשעולה בי התמונה ושאני נזכרת איך אהוד יושב חסר מעש ושקט ומסתכל איך כולם משחקים אני שוב מרגישה שזה נכון . כשזה נוגע באהוד אני נהרסת איך הם מנצלים ילד שלא יודע לספר או לבטא את עצמו, מתסכל מעציב אותי המצב הזה.
היום הלכתי לתת לאהוד שוב את הכדור לטיפול בשלבקת כל הכיתה היתה בשיעור מחשבים . כל הילדים - כל ילד יושב ליד מחשב ורק אהוד יושב אחרי בת כיתתו ומסתכל ,לא עושה כלום . בכיתה היו שבע תלמידים ושלוש אנשי צוות, כששאלתי למה למה הוא לא עובד הם ענו "כי כרגע הסייעת חזרה מהפסקה ואין עוד מחשב" . תשובה מטופשת, כל הזמן עם התשובות הלא הגיוניות שלהם.וזו לא פעם ראשונה גם בכיתה אני באה והם כולם לא עושים. אני שולחת ילד מתוך תקווה שהוא לומד, מתקדם וגם נהנה וכל פעם אני חוזרת עם מועקה. כשראיתי כך הלכתי למנהלת שבאה לראות מקרוב וגם לה התשובה היתה דבילית המנהלת אפילו הבינה לליבי והצדיקה אותי. כשחזרתי לעבודה כתבתי מכתב לעירית אשקלון ומי שאמור לטפל בנושא ולמפקחת לחינוך מיוחד. עכשיו אני בבית וחושבת אולי עשיתי צעד מהיר ועצבני , צעד פזיז של עצבים של אותו רגע ???? א ב ל ......... כשעולה בי התמונה ושאני נזכרת איך אהוד יושב חסר מעש ושקט ומסתכל איך כולם משחקים אני שוב מרגישה שזה נכון . כשזה נוגע באהוד אני נהרסת איך הם מנצלים ילד שלא יודע לספר או לבטא את עצמו, מתסכל מעציב אותי המצב הזה.