רוצה לעשות כסף קל ? רוצה להתעשר ?

אלי.

New member
רוצה לעשות כסף קל ? רוצה להתעשר ?

לא, הפעם אין זו מודעה מהסוג ההוא: למי שמתעניין בפתיחת עסק, ולא יודע איזה - התשובה היא עסק ליצור גדרות (עם התמחות בגדרות הפרדה והתראה). כדאי להתחיל כבר עכשיו ביצור, בכדי להגיע למכרז עם אספקה מיידית. ובכדי שלא לייצר מעל המכסה ולהשאר תקועים עם ``מלאי מת`` (מינוח מקצועי, שמקבל היום נופך מקאברי-משהו), כדאי להתחיל במדידה של הקו הירוק/בינלאומי. זה התוואי, והוא שיכתיב את סוג החומר וכמותו.
 

Thats

New member
הטעות שלך אלי ושל רבים מחבריך

היא שלא צריך לשים גדרות ``בקו הירוק``. עם חיות יש להתנהג כמו עם חיות, הייתי שם את הגדרות מסביב ליישובים הפלשתינאים. שיחיו בכלוב! מי שאינו נותן כבוד לאויבו, מי שאינו מכבד את השטח הטריטוריאלי של אויבו, אין לו זכות לקבל שטח משלו. אין סיבה שאני ואתה לא נוכל לצאת לטייל בשדות ובהרים בארץ הזו ונצטרך להסתגר מאחורי סורג ובריח, שהם יהיו אלה שסגורים, שייחנקו שם. Thats all folks
 

אלי.

New member
העניין הוא שאנחנו לא חיים באויר

ומסביבנו יש עולם שלם, שיתעורר כל בוקר ליום חדש, חף מזכרונות עבר, ויראה את מה שיראה - עם/ישות/Whatever שנמצא כולו בגטאות ובמחנות ריכוז. מעבר לכך, הבה ונהיה הוגנים: הרי אנחנו יודעים שאף ישראלי אחד לא חלם שיהיה שלום אמיתי בין הישות הפלשתינאית שתקום בשטחי יש``ע (כל השטח) ובין מדינת ישראל. המקסימום שציפו לו כולם (כולל השמאל הקיצוני) היתה הפרדה, שתביא להפסקת החיכוך ועקב כך להפסקת ההרג. לפיכך, שום דבר ממה שקורה היום לא משנה כהוא זה את ציפיותיהם של אותם אלה שהחלו בתהליכי ההפרדה - להיפך, הוא רק מחזק את התחושה שצריך הפרדה, אבל ``מכובדת``.
 

resh0

New member
אמת! הפרדה.

ישראלים/יהודים לפה ערבים/פלשתינים לשם. ``הפרדה פיזית! אנחנו פה, הם שם``. יהודים/ישראלים יטרונספרו לכאן, ערבים/פלשתינים יטרונספרו לשם וכדי שנדייק, זה כולל את פלשתינאי ישראל. כל שנותר לקבוע זה: היכן זה הפה והיכן זה השם!!! אם יהיה הסכם על הפרדה כזאת כפי שאני מציע, הדרך לקבוע את גבול ההפרדה לא תהיה קשה ולמה???? כי 2 הצדדים יראו את האור שבקצה המנהרה!!! הם יראו את ההפרדה, את החיכוך שיעלם, את השלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גם מדינות ערב שמסביבנו יאמצו את הרעיון ויקציאו אדמה לטובת הפליטים הפלשתינים שבתחומן, עפ``י אותו הקריטריון. כך תהיה לפלשתינים בתום התהליך מדינה גדולה עם קיבוץ גלויות לתפארת!!! והעיקר: שלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שלום במזה``ת. מה רע???
 

אלי.

New member
שלום שלום - ואין שלום.

אל תחפש את המטבע מתחת לפנס - ערביי ישראל הם לא הבעיה. פתור את בעיית החיכוך עם ה``שטחונים`` שביניהם - ואם (אם) תיוותר בעיה נקודתית עם ערביי ישראל - נטפל בה אח``כ.
 

resh0

New member
פלשתינאי ישראל בהחלט חלק מהבעיה.

הם מהווים סכנה דמוגרפית ובכלל מדוע להשאר תחת שלטון זר? הרי גם אתה סבור כי עלינו להמנע מלשלוט על עם אחר... בעיית הפלשתינים היא בעיה של כל המזה``ת ולא מוגבלת לשטח זה או אחר. אין מניעה מבחינתי לכנס את כל ערביי השטחים שבמחלוקת אל שטח מוגדר, אבל כדי לכנס אותם, מתבקש תהליך של טרנספר. העם לא רוצה להפרד מהשטחים! העם רוצה להפרד מהפלשתינים!! כולל פלשתינאי-ישראל. זאת מכיוון שברור שהיה ולא תתקים הפרדה שכזאת, פשוט לעולם לא ישכון שלום. כפי שהפלשתינים אומרים: ``הכל מקשה אחת``. אם להם מותר, אז גם לנו. קודם יש לקבל את רעיון ההפרדה. אח``כ יש לסכם את גבול ההפרדה. אח``כ יש לסכם את הדרך לבצע את התהליך. אבל בנתיים... אין הדברות תוך לחימה!!! קודם נלחם, ניצור תנאים חדשים שיאפשרו הדברות על בסיס ההפרדה ואח``כ הדרך לשלום והסכם שלום בר קיימא קצרה. להיות עם חופשי בארצנו!!!!!!!! יש באפשרותנו גם לאפשר לפלשתינים להיות חופשיים בארצם. הם בארצנו, אנחנו בארצם. שלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

אלי.

New member
צר לי, אבל זה היה אתמול.

היום ערביי ישראל לא מהווים שום סכנה דמוגרפית. זאת עובדה מוצקה. אני לא אמרתי שצריך להמנע מלשלוט על עם אחר - להיפך. אני אמרתי (בהקשרים אחרים) שצריך להפריד את הדת מהמדינה, ואז ההערה שלך ממילא לא רלוונטית. אין לי בעיה לשלוט על ערביי ישראל, בדיוק כמו שאני שולט על הדרוזים. הכל תלוי בטיב הנשלט, ושוב אני אומר - אל תחפש לתלות בעיה בערביי ישראל רק בשל היותם ערבים. ברור שהעם לא רוצה להפרד מהשטחים - גם אני לא, אז מה ? יש רצונות ויש מציאות, והמציאות מכתיבה הפרדה. מכיוון שלא תוכל לעולם לטרנספר את האוכלוסייה הפלשתינאית שבשטחים, ומכיוון שלא תוכל לעולם לתחום אותם במחנות ריכוז - נשארה האופציה של קווי 67.
 

resh0

New member
פלשתינאי-ישראל! לא ערביי-ישראל.

מוטב שנקרה לילד בשמו האמיתי. ישנו עם פלשתיני, חלקם פליטים במדינות ערב, חלקם נשאר בארץ ישראל. הם מהווים כ- 20% מהאוכלוסיה ושיעורם הולך וגדל. עפ``י המתכונת הנוכחית, בעוד כ- 15 שנה יהיה שיעורם של החרדים והערבים יחד מעל ל- 50% !!!! לא איום דמוגרפי???? זה מה שאתה רוצה להוריש לילדיך??? יש להפסיק ההתנשאות! דמוקרטיה פרושה - שלטון העם!!! מה שהעם רוצה, עליו לקבל!! במיוחד לנוכח הכרעה כה ברורה. זאת המציאות!!!!!!!!!!!!!!! היא חשובה יותר מעם המונהג ע``י מרצחים. זאת המציאות שצריכה להכתיב את מהלכיה של כל ממשלה נבחרת. קווי 67 אינם רלוונטים לכלום!!! מדובר בקו היסטורי של הפסקת אש וכמוהו יש רבים!! היה גם קו הפסקת אש בתעלת סואץ... אז מה???????? כאשר החרב מונחת על הצוואר, עלינו להעשות מג`נונים! הפלשתינים כולל פלשתינאי-ישראל אכן יותחמו אל שטח שישראל תקצה עבורם ביו``ש!!! לטובת הפלשתינים, מוטב שזה יעשה בהסכמה!!! עם ישראל לא יהיה מוכן עוד להיות חלק מתורת השלבים של אש``ף.
 

אלי.

New member
אין בעיה: פלשתינאי ישראל.

אבל קח בחשבון שסמנטיקה וטרמינולוגיה אין בהן בכדי לשנות את מהות הויכוח. שיעור הילודה אצל הפלשתינאים בישראל זהה פחות או יותר לשיעור הילודה אצל היהודים, ולפיכך מצידם אין שום סכנה דמוגרפית. בעניין החרדים אתה צודק, ואם היתה ברירה בידי הייתי מזדכה קודם כל עליהם. בכל מקרה - הם לא קשורים לויכוח. ואני חוזר - העם כבודו במקומו מונח, אבל כשהמועמד מגיע לראשות הממשלה, ולא עושה את מה שהוא והעם תכננו לעשות - יש לשער שהוא יודע למה הוא לא עושה. כולנו רמטכ``לים מזהירים, אבל דברים שרואים משם לא רואים מכאן. קווי 67 הם קווים מוסכמים על כל הקהילה הבינלאומית, ולכן הם רלוונטים לעניננו, ולא שום קו אחר. יתירה מזו - קוי 67 הם הקו שעליו היתה אמורה להתייצב מדינת ישראל בתום כל התהליך עם הפלשתינאים, וזה היה מקובל על השמאל והימין כאחד - השמאל קרא לזה ``הסכמי שלום``, הימין קרא לזה ``יתנו יקבלו``, ובסה``כ השמאל והימין היו מגיעים לאותה נקודה.
 

resh0

New member
לא כן לא לא.

ראה את שיעורם של הח``כים הפלשתינים בכנסת ואז תווכח בשיעור בריבוי הטבעי שלהם. 20% זה כבר הרבה!!!!! אין ביננו מחלוקת על החרדים. הקהילה הבנלאומית לא מעניינת אותי (ולא צריכה לעניין אף אחד) בתחום המדיני. לראייה: נניח כי מחר יקבל האו``ם ה``אובייקטיבי`` החלטה על-פיה ``סוגרים`` את מדינת ישראל...האם תשלים עם כך ותתחיל לארוז???? אני לא מגזים! אם נהיה כנועים, זה יבוא!!! מדוע לא? זה כדאי לכו-לם..... אף מנהיג בישראל מאז ההסכם האומלל וגם לא לפניו, הסכמו לחזרתה של ישראל אל גבולות אושוויץ/67 !!! בטח שלא מנהיג ימין. לא היה ולא יהיה!
 

אלי.

New member
חברי כנסת זה לא מדד.

פעם היו הערבים מצביעים למועמדי השמאל, והיום הם שולחים נציגים משלהם - זו הסיבה לשינוי. וגבולות 67 היו הגבול שהוסכם גם על רבין, וגם על ביבי. ההבדל היה בדרך הצגת הדברים. טוב, הלכתי לישון - לילה טוב.
 

אבו-דני

New member
resh0 ידידי המלומד... היך תנצח..?

ידידי המלומד. היך תנצח במערכה? כלום זקוק אתה לצבא חזק? צבא חזק שזקוק לחיילים מאומנים? ...שזקוקים לנשק וציוד משופר? ..ציוד שנזקק לכסף יקר? ..כסף שנמצא במשרד האוצר ? שניגבה מריווחי נישומים בעמל? ...שסוחרים עם תבל ומלואה? שאילו נסכר גבולות המדינה (סנקציות?) לא אבה כסף זה לחדור לתוכה..(למדינה) כלום לא למדתה מקרה דרום אפריקה השחורה?.. הידעת איש מלומד שהתל`ג של ארצך ה``עשירה`` 99 מילארד $? הידעת ידידי המלומד ש 80% !!!! מהתל`ג מקורו בסחר בינלאומי? ה-י-ד-ע-ת? שסנקציות כלכליות תאפשר לנו לרכוש נשק משופר? רוגטקות עם כוונות אלומיניום? הייתי אלוף ברוגטקות בילדותי שאלמדך? שלך The only your sincerely האבו-דני
 

nirbe

New member
זה מיועד רק לך....

אתה לא שולט על הדרוזים. תתבייש לך. הם שותפים מלאים שלנו, ומגיע להם הכל. הם לא חולמים כל לילה להשמיד אותנו כמו הערבים- כ ו ל ם (90% בעיני זה כולם). הם מתים ביחד עם החברים שלי ואולי גם שלך, כדי שתישן בלילה. אני מקווה שהבנת.
 

*pank

New member
לדבר נגד דרוזים, זה מעשה נבלה

שאין שני שלו. הם אחינו לקרב ולדם, הם מקריבים את חייהם בחירוף נפש למען המדינה. כל-כך לא מגיע להם שידברו עליהם בשינאה. כשהתחילה האינטיפדה היו ישראלים מטומטמים שהחרימו אותם והפסיקו לבוא לכפרים שלהם, ופגעו להם בפרנסה, ממש בושה. תשמיצו אותי ואת השמאל עד שיצא עשן סגול, אבל בדרוזים אל תגעו, כל הכבוד לך נירבי שהגנת עליהם, הם ראויים להגנה יותר נרחבת מחברי הפורם.
 

שונא

New member
אני שונא(כדאי לקרוא)

אני שונא אני שונא את הדתיים האפסים שמחטיבים וסוחטים את המדינה ולא משרתים בצבא אני שונא אותכם השמאלנים הליצנים שחושבים שאפשר לפתור הכל בליקוק תחת לערבים אני שונא את הערבים.עם מגעיל אינדיאני שמבין רק כוח.לא נורא בסוף יגיע ``הפתרון הסופי``גם שלכם והכי הרבה את חברי הכנסת הערבים(כלבים)שעד שמישהו לא ייתן להם כדור בראש הם לא יירגעו עם הדברים שלהם בתקשורת ובבמת הכנסת.אבל יום יבוא וגם אתם תהיו בים
 

*pank

New member
מחטיבים= מכתיבים.

מי שאוהב את עצמו לא שונא אחרים. פאנק מפצירה בך לעבוד על אהבה עצמית. לגבי התוכן עצמו לנאצים יש בלעדיות על הפיתרון הסופי ואף אחד מאיתנו לא רוצה לקרוא על כך תגר. לגבי הדתיים יש דברים בגו`, יותר מאוסים מאשר שנואים. וחייבת לציין שלא כל הדתיים ראויים להכלל בקטגוריה זו! יש דתיים לא אחד ולא שניים שהם אזרחים ישרים הגונים ומועילים למדינה. המאוסה מכל ש``ס.
 
שונא?? למה לשנוא את כולם??

את כולם אתה שונא?? מה הדתיים ``האפסים`` עשו לך?? עלאק סוחטים את המדינה! מה אתה חושב שאנחנו לא משרתים בצה``ל?? סה``כ חלק מש`` לא משרתים בצה``ל מה הבעיות שלך??
 

מאי1

New member
מדתים ועד ח``כ

אני די בעדך אבל תראה אנחנו בחיים ש מדינה מפגרת. אין יום שאין הרוגים אין יום שאין כלום אבל יש לי שאלה אליך מה אתה? לאיזה קבוצה אתה מתשתייך? אני שונאת את הדתים שבאמת מחטיבים לנו מה לעשדות איך ךהתלבש בקיצור הכל וכל פיגוע בגללל שעברנו על חוק בדת המפגרת שלנו. אני שונאת את חברי הכנסת הם צבועים ורודפי בצע אישית אני מעדגיפםה את אלה שבעד שלום שלוטםן בעד הכל שלום פותר הכל.
 

meny

New member
הפרדה וטרנספר?

הבעיה האמיתית כיום אינה שטחים אלא מכסימום בטחון לכלל היהודים ולכן לא צריך לענין אותנו מה הפלשתינאים רוצים אלא מה טוב בשבילנו במצב העכשווי בו אין גבולות וברור שאי אפשר לבדוק את כל הרכבים וברור שאי אפשר לקבל הסכמה של הפלשתינאים להסכם כלשהו אנו צריכים לבצע פעולות חד צדדיות א. ריכוז כל המתנחלים בגושי התישבות וסיפוח השטחים למדינת ישראל ב. גבול הכולל גדר + שדות מוקשים ג. בבקעת הירדן רצועה ברוחב של 7-10 ק``מ בו ישלוט צה``ל ויסופח למדינת ישראל ד. בירושלים - אוטונומיה דתית בלבד במקומות הקדושים(כמו היום) כל השטח הנותר יוכרז על ידינו כמדינת פלשתין לערבים בשטח שיסופח למדינת ישראל תינתן הבחירה בין קבלת אזרחות ישראלית או לחליפין לעבור לשטח המדינה הפלשתינאית כל משפחה שאחד ממנה יבצע פעילות כנגד אזרחי מדינת ישראל תגורש למדינת פלשתין ואזרחותה הישראלית - תישלל זה הפתרון היחיד !!!! מעניין מה יהיה המחיר עד שכולם יבינו שזה הפתרון היחיד !!! זיכרו לקח לבנון !!!
 
הטרנספר הוא חלום רטוב....!

של הימין הקיצוני שמזין את הפחד אצל המתונים ביותר בעם הפלסטיני!
 
למעלה