רוצה לעשות כסף קל ? רוצה להתעשר ?

אני בחרתי בו!

בחרתי בו כדי שלא ימשיכו להרוס את המדינה ויגיעו למצב שלתקן כבר אי אפשר - לא שהיום אפשר לתקן את מה שאהוד ברק עשה אבל אני סומכת על שרון שבזמן הנכון הוא יעשה את הצעד הנכון!
 

resh0

New member
שכחת את הסדר הנכון!

לפני שיוצא המכרז, יש לקבוע את התוואי. מה לעשות? יש מחלוקות בנושא! אך מה שבטוח זה שקטן מאוד מקשלם של אלו הסבורים כי התוואי צריך להיות כמו זה שאתה מציע. שאלה נוספת: נניח ויתבצעו פעילות הגידור ונניח שיתברר (כמצופה עפ``י תורת השלבים) שהמפגעים התחילו להגיע מתוך הגדר!!! כלומר ערביי-ישראל. הרי לא תוכל לגדר אותם!!! גם לא יהיה להיכן לטרנספר אותם, בגלל הגדר... אז..... נקבל את דעתו של ראנתיסי?? זה שאמר שהפתרון היחיד לבעיה זה שהיהודים יחזרו להיכן שמשם באו????
 

אלי.

New member
כמובן שניתן להתווכח על התוואי

והתווכחנו. התוואי שהמלצתי עליו למי שירים את הכפפה של הסטארט-אפ היה התוואי שאני חושב שנגיע אליו, לא זה שהייתי רוצה להגיע אליו. לגבי המפגעים מתוך הקו הירוק - אני בדעה (די מבוססת, הסטורית) שערביי ישראל ישבו בשקט מופתי, בתום ההפרדה המדוברת. אבל נניח שיקרה מצב כזה, ואיזה טמבל יחליט לוותר על הבית והרכוש שלו בכדי ליצור סולידריות אקטיבית עם עמו שמעבר לגדר - יטרונספר הנ``ל לאלתר, בין אם לכלא ובין אם לאחת ממדינות העולם (כולל זו שמעבר לגדר). אני מניח שבעניין הקושי שבהעברתו את הגדר אתה מתלוצץ, אבל גם אם לא - נתת לי רעיון טוב לסטראט-אפ של שערים ;-)
 

resh0

New member
אפשר לקנות אך ורק מוצרים המצויים על

המדף!!! המוצר בו אתה מעוניין לא מצוי על המדף ובעל העסק לא מתעוון להזמין בעבור מיעוט של צרכנים את המוצר הנ``ל. במיוחד כאשר ברור לו שרווח לא יצא לו מזה... אין שום סיבה הנראית לעין שערביי-ישראל ישבו בשקט!!! גם הם ירצו לקבל אוטונומיה ויבחרו בדרך המאבק שכבר הצליחה בעבר! מדינות ערב שמסביבנו לא יסכימו לקבל מטרונספרים בדלל שהן יודעות לאיזו בעייתיות זה גורם לנו.
 

אלי.

New member
הם ישבו בשקט, כמו שתמיד עשו כך.

לכל אחד יכולות להיות שאיפות באויר, וגם לערביי ישראל. אני חושב שהם קצת יותר חכמים ממה שחושבים בד``כ, וגם קצת פחות קיצוניים מאחיהם שלהם אין מה להפסיד. לגבי המטרונספרים, אם אין מי שיקבל אותם - זו בעייתם.
 

resh0

New member
אתה חי במדינת ישראל???

ראה את נציגיו של פלשתינאי-ישראל בפרלמנט הישראלי... הם מתחרים בינם לבין עצמם מיהו הקיצוני יותר!!!!!! ראה את ההזדהות ואת שיתוף הפעולה במאבק הנפשע של הפלשתינים!!! מה מביא אותך לחשוב שהם ישבו בשקט?????? סימן אחד קטן... לגבי המטרונספרים: במציאות של היום אינך יכול לזרוק אותם לים, מכאן שזאת תשאר בעייתנו.
 

אלי.

New member
לפעמים אני מצר על כך, אבל כן.

ברגע שתשחרר אותנו מהבעיה הפלשתינאית בשטחים, תיהפך מרכולתם הנוכחית של נציגי ערביי ישראל בכנסת ללא רלוונטית, והם יתמקדו בנושאי הביוב של הכפרים. במצב הנוכחי אין לי מה להלין עליהם ועל הזדהותם עם מאבק אחיהם. ואני יכול לעשות ככל העולה על רוחי עם אזרח מדינה שעובר על החוק, כולל הגלייתו. אבל גם אם נניח שאתה צודק - נפתח בית כלא ברמת חובב, ונמלא אותו בכל חמשת הערבים שאולי ימצאו לנכון לפתוח באינתיפאדה פרטית משלהם.
 

resh0

New member
באמת נראה לך???

כל הסימנים מורים על כך שהם מכינים את עצמם ליום בו ידרשו אוטונומיה ואם לא יקבלו זאת, יתחילו בפעילות טרור שתתפס כלגיטימית בעולם. אתה מזכיר לי את ההוא שאומר: ``אם תתן לגנבים כסף, לא תהיה להם סיבה לגנוב...`` אל תהיה נאיבי!!! הכל אפילו כתוב בתורת השלבים לחיסול הישות הציונית של אש``ף. תן לי סיבה אחת פשוטה שלא ימשיכו בגל ההצלחה...
 

אלי.

New member
בודאות.

אין שום סימן לכך - כל האמירות שלהם כולן הן רק בהקשר להסכמים בין ישראל והרשות הפלשתינאית, ולא יוזמה שלהם למרד פנימי. ביטול והתעלמות מהקשר הזה כמוהו כהתעלמות מהעובדה שההתפרעות בחסן-בק היתה הגורם להתפרעות ביפו. תורת השלבים מעולם לא הוכרה בעולם כלגיטימית, ולכן אין לי שום סיבה לחשוב שהעולם יחליט פתאום לתמוך במאבקו של מיעוט לקבלת עצמאות, אחרי שהוסכם (גם אם חד-צדדית) שהמיעוט מקבל מדינה על שטח אחר. זה כמו להגיד שהעולם יתמוך ביהודי ארה``ב לקבלת אוטונומיה בפלורידה, נניח.
 

resh0

New member
אתה תמים ידידי....

ההתפרעויות האחרונות של פלשתינאי ישראל לא היו ספונטניות... היו להם מחסנים מסודרים של רוגטקות, כיסויי-ראש, שלטים ויכולת ארגונית שנראה בה בבירור שתוכננה מראש. בהחלט לא דומה למה שקרה היום ואני מקווה שברור לך שאני מגנה ודוחה כל מתפרע. העולם מקבל החלטות עפ``י האינטרסים הצרים שלהם!!!! הדוגמה הטובה ביותר היר הסכם אוסלו! הרי ברור כי לא היה מיקרון של סיכוי שתהליך שכזה יביא למצב של שלום... כל רצונו של העולם היה להפסיק את הטרור הפלשתיני שהשתולל אז בכל בירות העולם. זה הצליח להם, כמובן על חשבוננו! להם זה עלה חופן דולרים, לנו זה עולה בדם! כל מדינות העולם מונעות עפ``י אינטרסים ברורים! 1. שמירה על בטחונם של אזרחיה על אדמתה. 2. שיפור מצבה הכלכלי של מדינתם. ברור לך שאף מדינה לא תהסס לבעוט בישבנה של מדינה אחרת כדי לקדם את האינטרסים שלה, אך ברור שישתדלו לעשות זאת ב``רכות`` שלא ירגישו... לכן קיבלן ערפאת רבין ופרס פרס נובל לשלום, למרות שלא עשו שום שלום!!!! הרי לא יעלה על הדעת במצב רגיל לתת למישהו פרס על משהו שעוד לא עשה... אני בעצמי התחלתי במחקר על חיי המין של היתושים במאה ה16 ואף אחד לא המליץ עלי לקבל פרס נובל... למה? אינטרסים ידידי!!!!! אל תהיה נאיבי.
 
למעלה