רוצה לטוס לחלל...כרטיסים נמכרים בישראל...

sivan120

New member
בכל זאת-אולי לא צדק אבל מקומות אחרים בחלל...

אנחנו מצטרך לכבוש. לכדור הארץ נשארו עוד 5 מיליארד שנה...ובטח חלק גדול מהם לא יהיה נעים- לכן נצטרך (לא אנחנו אבל מאות הדורות אחרינו) ליישב מקומות אחרים בחלל (בהתחלה את הירח ואח"כ נתקדם הלאה, אל מערכת השמש, מחוצה לה ואפילו מחוץ לגלקסיה (יו...איך הייתי רוצה ללכת מיליון שנה קדימה...). ואני לא נעלבת
 

צקמן

New member
חחחחחחחחחחחח

מחוץ לגלקסיה. טוב. הכוכב הכי קרוב אלינו נמצא אאל"ט 53 שנות אור מפה. ייקח לנו מספר ענק של שנים להגיע לשם. בטח לצאת מהגלקסיה. ליישב את כוכבי הלכת המוצקים והירחים פה זה נכון והגיוני. את הגזיים ממש לא.
 

sivan120

New member
זה הדבר הראשון שיצטרכו להתגבר עליו...

מהירות הנסיעה בחלל וכבר יש יישומים או רעיונות ליישומים כדי להגביר את מהירות הטיסה בחלל.
 

צקמן

New member
לגבי מהירות האור אני לא נכנס לדיון

אני רק אגיד שזה בלתי אפשרי להגיע למהירות האור שכן צריך להפוך להיות גלים בשביל זה. ככל שאת עולה במהירות כך הזמן הופך איטי יותר. ככל שאת עולה במהירות כך הסבירות שתתפוצצי בהתנגשות עם גרגר אבק - כן, גרגר אבק - עולה ברמות מטורפות. אפשר להגיע לנורא מהר, אבל לא לגרד בכלל את מהירות האור כי זה מסוכן ובתכלס בלתי אפשרי. אם את מתווכחת בנוגע למהירות האור, אז עניתי לעצמי על השאלה ממקודם.
 

sivan120

New member
מהירות האור...

אתה לא חייב להגיע למהירות האור, אתה יכול להגיע ל-60% ממנה ועדיין לנוע מהר (בתוספת יכולת הקפאת אנשים או הארכת תוחלת חיים אפשר להגיע רחוק בחלל). דבר נוסף -פיזיקת הקוונטים מעידה על כך שיש משהו שהוא מהיר אף יותר ממהירות האור (תכונת האי-לוקליות...).
 

Rtitan

New member
מעט מאד - רוב החומרים במעבורת ממוחזרים.

כולל שתן וזיעה...
 

Rtitan

New member
אני מנסה להבין אם את רצינית...

את מבינה את הבדלי הגודל שבין כדור הארץ וצדק? מכירה את הכתם האדום הגדול על צדק? כמה פעמים כדור הארץ נכנס לשם בשלמות?... וזה רק בכתם עצמו - אז את מדברת על "להביא מכדור הארץ אל צדק"?... רצינות.
 

magal101

New member
כמו בכל הסרטים...

נטוס לנופש בגלקסיית אנדרומדה...אין ספק שזה העתיד וחבל שלא נהיה שם לראות אותו...
 

sivan120

New member
תחשוב גם שהאדם יהיה שונה אז...

האבולוציה תיצור בכל מקום אנשים קצת שונים- מותאמים לסביבה שבה הם נמצאים- כמו ב"מלחמת הכוכבים"- ספוק וכל השאר...גלקסיה אחרת תיצור בכלל אנשים שונים- כמו שיש הבדל קל בין האנשים בסין, יפן והודו, כך ההבדל בין אנשי הכוכבים, הגלקסיות השונות יהיה גדול יותר.
 
למעלה