רואים את הסוף
סוף סוף הגעתי לשבוע 38 ואני מצפה.. אני אומנם לא פעילה פה אבל אני מאוד אשמח אם תוכלו לעזור לי הקדמה קצרה אני עוברת את ההריון בארה"ב והצוות הרפואי פה מ א ו ד רגוע ואדיש ולפעמים זה מוציא אותי מהכלים אתמול הייתי אצל הרופא ונמדד לי לחץ דם 134/84 ובנוסף חלבון בשתן- אני יודעת שזה גבוה,השאלה עד כמה זה גבוה ? מה ההשלכות של לח"ד גבוה וחלבון בשתן? הם אמרו שיתקשרו אלי אם הבדיקת דם לא תצא תקינה מה קורה בנתיים עד יום שני ? האם לא צריך להיות במעקב? יש פה מישהי עם ניסיון של לח"ד גבוה בסוף ההריון שיכולה לספר לי מה קורה בארץ (על פי זה אני אוכל לבוא בדרישות ) דבר שני ואני לא יודעת אם יש קשר בין שני הדברים - כבר מספר ימים שכל הגוף מגרד לי בהיסטריה לא נראה לי שזה משהו נורמלי כי אני לא יכולה להפסיק לגרד לרגע ואני מגיעה למצב שאני ממש פוצעת את עצמי. האם אני צריכה להשלים עם המצב הזה , להמשיך להתגרד בטירוף ,ולהתפלל שיגמר ההריון הזה כבר??
סוף סוף הגעתי לשבוע 38 ואני מצפה.. אני אומנם לא פעילה פה אבל אני מאוד אשמח אם תוכלו לעזור לי הקדמה קצרה אני עוברת את ההריון בארה"ב והצוות הרפואי פה מ א ו ד רגוע ואדיש ולפעמים זה מוציא אותי מהכלים אתמול הייתי אצל הרופא ונמדד לי לחץ דם 134/84 ובנוסף חלבון בשתן- אני יודעת שזה גבוה,השאלה עד כמה זה גבוה ? מה ההשלכות של לח"ד גבוה וחלבון בשתן? הם אמרו שיתקשרו אלי אם הבדיקת דם לא תצא תקינה מה קורה בנתיים עד יום שני ? האם לא צריך להיות במעקב? יש פה מישהי עם ניסיון של לח"ד גבוה בסוף ההריון שיכולה לספר לי מה קורה בארץ (על פי זה אני אוכל לבוא בדרישות ) דבר שני ואני לא יודעת אם יש קשר בין שני הדברים - כבר מספר ימים שכל הגוף מגרד לי בהיסטריה לא נראה לי שזה משהו נורמלי כי אני לא יכולה להפסיק לגרד לרגע ואני מגיעה למצב שאני ממש פוצעת את עצמי. האם אני צריכה להשלים עם המצב הזה , להמשיך להתגרד בטירוף ,ולהתפלל שיגמר ההריון הזה כבר??