אתמול בכיתי
New member
רגש מוחלט...
אני אדם טוטאלי. במהות חיה מבחירה לבחירה (יותר נכון מטעות לטעות) שחור ולבן הכל או לא כלום. (ומשום מה הכל בסוף הופך לכלום כזה שחיוור כמו צבע לבן...) הגיון מחוקק על גבי תאים של מחשבה... לילות ללא שינה (שוב הלבן תופס קצת פור..למרות שלילה אמור להיות שחור..) אז מה שאמור להיות בעצם לא וודאי של בדידות באמצע ים של רגש כזה לא ברור במפורש או עשיר לא משנה ממש כשאתה על אי בודד ורועד מקור כשהשמש זורחת.. שרב ...אור.... חושך בפנים... התכנסות איברים... כיווץ . מועקה.. ובכל זאת... מתוך שתיקה... צעקה רועמת לא לגמרי... הוא קם לתחיה... רקמה אנושית... יד חמה בסך הכל צריך לב אדם... והלב שלי.... עוד זורם בו(א)דם... הוא שביר... הוא עדין... כמו זכוכית דקיקה.... מי יכול להבטיח שלא ישבר..יסדק..יפגע... אבל הקור...והשקט. אפילו היופי באי הבודד חסרי כל ערך כשאתה (מ)בודד את הפחד עד כאב פורט במיתרי הלב... שיסתפק.. בעוד תו נוסף...צליל ... מה ש(כ)קול אחד חלש (כמוני) יכול להוסיף לבדידות כי צליל אחד מכוון ככל שיהייה , הוא מונוטוני, וכל תו נוסף כבר שובר את העוני... מה הוא עושר??? חום ואהבה??? העיקר שהדם עוד זורם.... העיקר שהלב לא קפא... וכל עוד יש מי שנותן את הטון... צליל אחד נוסף בלבד... בשבילי זה המון....
אני אדם טוטאלי. במהות חיה מבחירה לבחירה (יותר נכון מטעות לטעות) שחור ולבן הכל או לא כלום. (ומשום מה הכל בסוף הופך לכלום כזה שחיוור כמו צבע לבן...) הגיון מחוקק על גבי תאים של מחשבה... לילות ללא שינה (שוב הלבן תופס קצת פור..למרות שלילה אמור להיות שחור..) אז מה שאמור להיות בעצם לא וודאי של בדידות באמצע ים של רגש כזה לא ברור במפורש או עשיר לא משנה ממש כשאתה על אי בודד ורועד מקור כשהשמש זורחת.. שרב ...אור.... חושך בפנים... התכנסות איברים... כיווץ . מועקה.. ובכל זאת... מתוך שתיקה... צעקה רועמת לא לגמרי... הוא קם לתחיה... רקמה אנושית... יד חמה בסך הכל צריך לב אדם... והלב שלי.... עוד זורם בו(א)דם... הוא שביר... הוא עדין... כמו זכוכית דקיקה.... מי יכול להבטיח שלא ישבר..יסדק..יפגע... אבל הקור...והשקט. אפילו היופי באי הבודד חסרי כל ערך כשאתה (מ)בודד את הפחד עד כאב פורט במיתרי הלב... שיסתפק.. בעוד תו נוסף...צליל ... מה ש(כ)קול אחד חלש (כמוני) יכול להוסיף לבדידות כי צליל אחד מכוון ככל שיהייה , הוא מונוטוני, וכל תו נוסף כבר שובר את העוני... מה הוא עושר??? חום ואהבה??? העיקר שהדם עוד זורם.... העיקר שהלב לא קפא... וכל עוד יש מי שנותן את הטון... צליל אחד נוסף בלבד... בשבילי זה המון....