רב קו

מצב
הנושא נעול.

MBCAISR

New member
רב קו

רב קו
בסוף חודש אוגוסט האחרון השתנה פרופיל כרטיס הרב קו שלי מ'ילד' ל'רגיל'. בעקבות שינוי זה נחסמו כל החוזים
שטענתי על הכרטיס בעבר. החוזים נטענו בארבע חברות תחבורה ציבורית שונות – דן, נתיב אקספרס,
נסיעות ותיירות נצרת וקונקס (לימים ויאוליה).

כיוון שאני מתגורר בתל אביב יפו, ניגשתי למשרד של דן בה הנפקתי את הכרטיס, על מנת לקבל החזרים על החוזים
הלא מנוצלים שנותרו בו. במשרד החברה הופתעתי לגלות כי אני יכול לקבל החזר רק על החוזה שנטען בדן, ושבכדי
לקבל החזרים על שאר החוזים אני צריך לגשת למשרדיהן של כל אחת מהחברות השונות (באשדוד, נתניה ונצרת).

לא הגיוני שאשרוף יום שלם (ולא מעט כסף) בכדי להחזיר את הכסוף הכלוא.

מה דעתכם? למה משרד התחבורה לא מקים מרכזי שירות שנותנים מענה ושירות לכל החברות יחדיו בכדי להקל על הנוסעים?

שבת שלום,
מיכאל
 

olli3

New member
מנהל
השאלה היא אם אתה עדיין תלמיד בכיתה י"ב.

רב קו
בסוף חודש אוגוסט האחרון השתנה פרופיל כרטיס הרב קו שלי מ'ילד' ל'רגיל'. בעקבות שינוי זה נחסמו כל החוזים
שטענתי על הכרטיס בעבר. החוזים נטענו בארבע חברות תחבורה ציבורית שונות – דן, נתיב אקספרס,
נסיעות ותיירות נצרת וקונקס (לימים ויאוליה).

כיוון שאני מתגורר בתל אביב יפו, ניגשתי למשרד של דן בה הנפקתי את הכרטיס, על מנת לקבל החזרים על החוזים
הלא מנוצלים שנותרו בו. במשרד החברה הופתעתי לגלות כי אני יכול לקבל החזר רק על החוזה שנטען בדן, ושבכדי
לקבל החזרים על שאר החוזים אני צריך לגשת למשרדיהן של כל אחת מהחברות השונות (באשדוד, נתניה ונצרת).

לא הגיוני שאשרוף יום שלם (ולא מעט כסף) בכדי להחזיר את הכסוף הכלוא.

מה דעתכם? למה משרד התחבורה לא מקים מרכזי שירות שנותנים מענה ושירות לכל החברות יחדיו בכדי להקל על הנוסעים?

שבת שלום,
מיכאל
השאלה היא אם אתה עדיין תלמיד בכיתה י"ב.
במידה וכן, עליך להביא אישור מבית הספר אם אינני טועה המאשר שאתה תלמיד כיתה י"ב, להציג אותו בעמדת הרב קו של דן והפרופיל שלך יחזור להיות פרופיל נוער.

במידה ואינך בכיתה י"ב, הנסיעות לא נעלמות לשום מקום, הן רק כלואות על הכרטיס. אם רכשת בעבר כרטיסיה בנתיב אקספרס, אני מניח שלפחות פעם ב... אתה עושה שימוש בקווים של נתיב אקספרס, לא? אז כשכבר תצטרך לנסוע, אני משער לנתניה, על הדרך תיגש לעמדת הרב קו שלהם ותקבל החזר. כך גם בשאר החברות.
 

MBCAISR

New member
אני לא תלמיד י"ב

השאלה היא אם אתה עדיין תלמיד בכיתה י"ב.
במידה וכן, עליך להביא אישור מבית הספר אם אינני טועה המאשר שאתה תלמיד כיתה י"ב, להציג אותו בעמדת הרב קו של דן והפרופיל שלך יחזור להיות פרופיל נוער.

במידה ואינך בכיתה י"ב, הנסיעות לא נעלמות לשום מקום, הן רק כלואות על הכרטיס. אם רכשת בעבר כרטיסיה בנתיב אקספרס, אני מניח שלפחות פעם ב... אתה עושה שימוש בקווים של נתיב אקספרס, לא? אז כשכבר תצטרך לנסוע, אני משער לנתניה, על הדרך תיגש לעמדת הרב קו שלהם ותקבל החזר. כך גם בשאר החברות.
אני לא תלמיד י"ב
אותן נסיעות שביצעתי היו לאורך תקופה מסוימת ולא נסיעות קבועות.
אין לי צורך להגיע לנתניה או לאשדוד. נדרשת ממני נסיעה מיוחדת בשביל לגשת לעמדת הרב קו בערים אלה, ואני לא מוצא שום טעם לעשות את זה.
אין דרך לעשות את זה במתן מספר כרטיס באמצעות האינטרנט?
 
לצערנו לא

אני לא תלמיד י"ב
אותן נסיעות שביצעתי היו לאורך תקופה מסוימת ולא נסיעות קבועות.
אין לי צורך להגיע לנתניה או לאשדוד. נדרשת ממני נסיעה מיוחדת בשביל לגשת לעמדת הרב קו בערים אלה, ואני לא מוצא שום טעם לעשות את זה.
אין דרך לעשות את זה במתן מספר כרטיס באמצעות האינטרנט?
לצערנו לא
והמצב בנתיב ממש גרוע בעניין זה.
כי אני למשל גרה בבת ים ואיבדתי רב קו, כשרציתי לשחזר הייתי צריכה לנסוע לנתניה כי זה המקום הכי קרוב. מצד שני הנסיעות שהיו לי שם היו כרטיסיה באזור נהריה, אז כשהגעתי לאזור אז כבר עשיתי שם והשעות עבודה ממש מצומצמות..
 

MBCAISR

New member
השירות של הרב קו

לצערנו לא
והמצב בנתיב ממש גרוע בעניין זה.
כי אני למשל גרה בבת ים ואיבדתי רב קו, כשרציתי לשחזר הייתי צריכה לנסוע לנתניה כי זה המקום הכי קרוב. מצד שני הנסיעות שהיו לי שם היו כרטיסיה באזור נהריה, אז כשהגעתי לאזור אז כבר עשיתי שם והשעות עבודה ממש מצומצמות..
השירות של הרב קו
במצב ממש רע. ואני חושב שאנחנו, כנוסעים, חייבים לעשות משהו.
משיחות שלי עם נהגים, גם הם בחלקם לא ממש מרוצים מהכרטיס.
יש למשרד התחבורה תכנית לקידום הכרטיס והרחבתו, או שהמצב אמור להישאר כמות שהוא?
 

amit1270

New member
יש כל מיני תכניות, אבל כלום לא זז

השירות של הרב קו
במצב ממש רע. ואני חושב שאנחנו, כנוסעים, חייבים לעשות משהו.
משיחות שלי עם נהגים, גם הם בחלקם לא ממש מרוצים מהכרטיס.
יש למשרד התחבורה תכנית לקידום הכרטיס והרחבתו, או שהמצב אמור להישאר כמות שהוא?
יש כל מיני תכניות, אבל כלום לא זז
משרד התחבורה הצליח להכיס כרטיס חכם בצורה הכי עקומה שאפשר. במקום להתחיל מהבסיס שהוא כרטוס משותף והפרדת התשלום מהמפעילים, איפשרו למפעילים להנפיק ולשלוט על הרב-קו. התוצאה בהתאם.
 

25306yosef

New member
כרטיס הרב-קו איננו כרטיס חכם !!!

יש כל מיני תכניות, אבל כלום לא זז
משרד התחבורה הצליח להכיס כרטיס חכם בצורה הכי עקומה שאפשר. במקום להתחיל מהבסיס שהוא כרטוס משותף והפרדת התשלום מהמפעילים, איפשרו למפעילים להנפיק ולשלוט על הרב-קו. התוצאה בהתאם.
כרטיס הרב-קו איננו כרטיס חכם !!!
אם כבר מדברים על כרטיסים חכמים, אז כרטיסי נסיעה מנייר הם הכרטיסים החכמים.

ולמה ?

מכיוון שכרטיסי הנסיעה מנייר הם למעשה מסמכים משפטיים המוכיחים שהמחזיקים בהם שילמו עבור הנסיעה, ולכן הם זכאים כעת לנסיעה בחינם וללא כל צורך בתשלום נוסף לנהג האוטובוס.

כרטיס הרב-קו להבדיל מכרטיסי הנייר, מחייב שימוש בכסף מזומן ותשלום נוסף לנהג האוטובוס למרות שכבר בוצע התשלום, בגלל שלנוסע המחזיק בכרטיס הרב-קו אין כל אפשרות להוכיח דבר. חשבונית מס / קבלה בגין תשלום לא תוכל לשמש כאסמכתא משפטית לכך שכרטיס הרב-קו טעון בכסף / נסיעות.

כל עוד התשלום ו/או התיקוף מתבצעים על ידי נהגי האוטובוסים בלבד, אין כל אפשרות להגיד על כרטיס הרב-קו שהוא כרטיס חכם מכיוון שהוא מחזיר את הנוסעים לתקופת המנדט הבריטי. כנ"ל גם לגבי ביקורות על ידי מבקרים שיחייבו את הנוסע לשלם תשלום נוסף במקרה של תקלה בכרטיס במהלך הביקורת אצל המבקר.

כרטיס הרב-קו הוא חסר כל ערך, כל עוד לנוסע אין כל אפשרות להוכיח דבר !!!

*

לגבי המפעילים, כבר אמרתי שצריך להיות מפעיל אחד בלבד בכל הארץ. ואז יפתרו בעיות רבות שקיימות כיום רק בגלל מספר מפעילים הגדול מ-1. מכיוון שאין כל תחרות, אז אין כל הגיון ותועלת מריבוי המפעילים.
 

mister K

New member


כרטיס הרב-קו איננו כרטיס חכם !!!
אם כבר מדברים על כרטיסים חכמים, אז כרטיסי נסיעה מנייר הם הכרטיסים החכמים.

ולמה ?

מכיוון שכרטיסי הנסיעה מנייר הם למעשה מסמכים משפטיים המוכיחים שהמחזיקים בהם שילמו עבור הנסיעה, ולכן הם זכאים כעת לנסיעה בחינם וללא כל צורך בתשלום נוסף לנהג האוטובוס.

כרטיס הרב-קו להבדיל מכרטיסי הנייר, מחייב שימוש בכסף מזומן ותשלום נוסף לנהג האוטובוס למרות שכבר בוצע התשלום, בגלל שלנוסע המחזיק בכרטיס הרב-קו אין כל אפשרות להוכיח דבר. חשבונית מס / קבלה בגין תשלום לא תוכל לשמש כאסמכתא משפטית לכך שכרטיס הרב-קו טעון בכסף / נסיעות.

כל עוד התשלום ו/או התיקוף מתבצעים על ידי נהגי האוטובוסים בלבד, אין כל אפשרות להגיד על כרטיס הרב-קו שהוא כרטיס חכם מכיוון שהוא מחזיר את הנוסעים לתקופת המנדט הבריטי. כנ"ל גם לגבי ביקורות על ידי מבקרים שיחייבו את הנוסע לשלם תשלום נוסף במקרה של תקלה בכרטיס במהלך הביקורת אצל המבקר.

כרטיס הרב-קו הוא חסר כל ערך, כל עוד לנוסע אין כל אפשרות להוכיח דבר !!!

*

לגבי המפעילים, כבר אמרתי שצריך להיות מפעיל אחד בלבד בכל הארץ. ואז יפתרו בעיות רבות שקיימות כיום רק בגלל מספר מפעילים הגדול מ-1. מכיוון שאין כל תחרות, אז אין כל הגיון ותועלת מריבוי המפעילים.
 

25306yosef

New member



למה בדיוק עשית לו לייק ?

בגלל המנקו שאתה מרוויח / מקבל כנהג אוטובוס על תשלום לנהג במזומן בלבד ???

אז אני מוכן לשלם רק באמצעות כרטיס אשראי וממש לא מעניין אותי המנקו שלך שגורם לך לצחוק כל הדרך אל הבנק...
 

אורי404

New member
כמה, שמסבירים לך, אתה בתוך אותן מסקנות משלך


למה בדיוק עשית לו לייק ?

בגלל המנקו שאתה מרוויח / מקבל כנהג אוטובוס על תשלום לנהג במזומן בלבד ???

אז אני מוכן לשלם רק באמצעות כרטיס אשראי וממש לא מעניין אותי המנקו שלך שגורם לך לצחוק כל הדרך אל הבנק...
כמה, שמסבירים לך, אתה בתוך אותן מסקנות משלך
גם את ה"רב קו", בחלק מהאזורים ניתן להטעין באמצעות כרטיס אשראי. זה נראה, שזה מתפתח ליותר ויותר אזורים.
אולי מאוחר מדי ולא בקצב מספק, אבל זה קורה.
 
חבל על האנרגיה, אורי

כמה, שמסבירים לך, אתה בתוך אותן מסקנות משלך
גם את ה"רב קו", בחלק מהאזורים ניתן להטעין באמצעות כרטיס אשראי. זה נראה, שזה מתפתח ליותר ויותר אזורים.
אולי מאוחר מדי ולא בקצב מספק, אבל זה קורה.
חבל על האנרגיה, אורי
הוא בכלל לא מתייחס למה שכתבת (שהוא נכון כשלעצמו).

הבעיה שלו היא שהוא בטוח שהרב קו לא יפעל ואז הוא ייאלץ לשלם לנהג במזומן. נושא דרך טעינת הרב קו כלל לא מעניין אותו.

מאחר שלעולם לא תצליח להתגבר על הפחד שלו מפני תקלה ברב קו, אין טעם להתווכח איתו.
 

אורי404

New member


חבל על האנרגיה, אורי
הוא בכלל לא מתייחס למה שכתבת (שהוא נכון כשלעצמו).

הבעיה שלו היא שהוא בטוח שהרב קו לא יפעל ואז הוא ייאלץ לשלם לנהג במזומן. נושא דרך טעינת הרב קו כלל לא מעניין אותו.

מאחר שלעולם לא תצליח להתגבר על הפחד שלו מפני תקלה ברב קו, אין טעם להתווכח איתו.
 

down under

New member
אולי נצל את סמכותך ושלח אותו לבדיקה

חבל על האנרגיה, אורי
הוא בכלל לא מתייחס למה שכתבת (שהוא נכון כשלעצמו).

הבעיה שלו היא שהוא בטוח שהרב קו לא יפעל ואז הוא ייאלץ לשלם לנהג במזומן. נושא דרך טעינת הרב קו כלל לא מעניין אותו.

מאחר שלעולם לא תצליח להתגבר על הפחד שלו מפני תקלה ברב קו, אין טעם להתווכח איתו.
אולי נצל את סמכותך ושלח אותו לבדיקה
כפויה?
 
למה להתעלל ברופאים האומללים?

אולי נצל את סמכותך ושלח אותו לבדיקה
כפויה?
למה להתעלל ברופאים האומללים?
במה הם חטאו שייאלצו לשמוע את הרצאותיו על כרטיסי הנייר המעולים של קואופרטיב אגד?!

חוץ מזה הוא בטח לא יגיע לבדיקה, כי הוא יתעקש לנסוע דרך עפולה וייתקע בפקקים בגלל העבודות על רכבת העמק...
 

25306yosef

New member
בוודאי שאני לא אתייחס למה שהוא כתב...

חבל על האנרגיה, אורי
הוא בכלל לא מתייחס למה שכתבת (שהוא נכון כשלעצמו).

הבעיה שלו היא שהוא בטוח שהרב קו לא יפעל ואז הוא ייאלץ לשלם לנהג במזומן. נושא דרך טעינת הרב קו כלל לא מעניין אותו.

מאחר שלעולם לא תצליח להתגבר על הפחד שלו מפני תקלה ברב קו, אין טעם להתווכח איתו.
בוודאי שאני לא אתייחס למה שהוא כתב...
מכיוון שמה שכתבתי בהודעתי הקודמת היה ברור ביותר:

"כרטיס הרב-קו מחייב שימוש בכסף מזומן מכיוון שלנוסע המחזיק בו אין כל אפשרות להוכיח דבר ולכן במקרה של תקלה הוא חייב לשלם תשלום נוסף לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד למרות שכבר שילם ממיטב כספו עבור הטענת כרטיס הרב-קו."

*

אני לא בטוח שהרב-קו לא יפעל, אבל אין לי כל אפשרות לדעת מתי בדיוק תתרחש התקלה, ולכן אני מעדיף לא לקחת סיכונים מיותרים שכאלה ולהיתקע כל הלילה אי שם.
 

mister K

New member
"סיכונים מיותרים..."


בוודאי שאני לא אתייחס למה שהוא כתב...
מכיוון שמה שכתבתי בהודעתי הקודמת היה ברור ביותר:

"כרטיס הרב-קו מחייב שימוש בכסף מזומן מכיוון שלנוסע המחזיק בו אין כל אפשרות להוכיח דבר ולכן במקרה של תקלה הוא חייב לשלם תשלום נוסף לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד למרות שכבר שילם ממיטב כספו עבור הטענת כרטיס הרב-קו."

*

אני לא בטוח שהרב-קו לא יפעל, אבל אין לי כל אפשרות לדעת מתי בדיוק תתרחש התקלה, ולכן אני מעדיף לא לקחת סיכונים מיותרים שכאלה ולהיתקע כל הלילה אי שם.
"סיכונים מיותרים..."
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה