רב קו
רב קו
בסוף חודש אוגוסט האחרון השתנה פרופיל כרטיס הרב קו שלי מ'ילד' ל'רגיל'. בעקבות שינוי זה נחסמו כל החוזים
שטענתי על הכרטיס בעבר. החוזים נטענו בארבע חברות תחבורה ציבורית שונות – דן, נתיב אקספרס,
נסיעות ותיירות נצרת וקונקס (לימים ויאוליה).
כיוון שאני מתגורר בתל אביב יפו, ניגשתי למשרד של דן בה הנפקתי את הכרטיס, על מנת לקבל החזרים על החוזים
הלא מנוצלים שנותרו בו. במשרד החברה הופתעתי לגלות כי אני יכול לקבל החזר רק על החוזה שנטען בדן, ושבכדי
לקבל החזרים על שאר החוזים אני צריך לגשת למשרדיהן של כל אחת מהחברות השונות (באשדוד, נתניה ונצרת).
לא הגיוני שאשרוף יום שלם (ולא מעט כסף) בכדי להחזיר את הכסוף הכלוא.
מה דעתכם? למה משרד התחבורה לא מקים מרכזי שירות שנותנים מענה ושירות לכל החברות יחדיו בכדי להקל על הנוסעים?
שבת שלום,
מיכאל
רב קו
בסוף חודש אוגוסט האחרון השתנה פרופיל כרטיס הרב קו שלי מ'ילד' ל'רגיל'. בעקבות שינוי זה נחסמו כל החוזים
שטענתי על הכרטיס בעבר. החוזים נטענו בארבע חברות תחבורה ציבורית שונות – דן, נתיב אקספרס,
נסיעות ותיירות נצרת וקונקס (לימים ויאוליה).
כיוון שאני מתגורר בתל אביב יפו, ניגשתי למשרד של דן בה הנפקתי את הכרטיס, על מנת לקבל החזרים על החוזים
הלא מנוצלים שנותרו בו. במשרד החברה הופתעתי לגלות כי אני יכול לקבל החזר רק על החוזה שנטען בדן, ושבכדי
לקבל החזרים על שאר החוזים אני צריך לגשת למשרדיהן של כל אחת מהחברות השונות (באשדוד, נתניה ונצרת).
לא הגיוני שאשרוף יום שלם (ולא מעט כסף) בכדי להחזיר את הכסוף הכלוא.
מה דעתכם? למה משרד התחבורה לא מקים מרכזי שירות שנותנים מענה ושירות לכל החברות יחדיו בכדי להקל על הנוסעים?
שבת שלום,
מיכאל