ראש גדול

dar dahan

Member
ראש גדול

אז ככה, מרוב שיעמום ותוך כדיי שאני מזפזפ בין ערוצים כי כבר מאסתי בלראות בלופ סדרות מחו"ל שראיתי מיליון פעם ואז נתקלתי בעונה 2 של ראש גדול, לקראת סוף עונה 2 ליתר דיוק, ואני ממש התלהבתי מהדמויות אז החלטתי להמשיך לראות, אבל לא מההתחלה אלא מאיפה שראיתי בערוץ זום אז שמתי לב שיש את זה בהוט VOD והמשכתי לצפות בזה, ווואלה סדרה ממש נחמדה, בואו נגיד שהשמיניה זה לא ואני זוכר שזאת הייתה סדרה מתחרה לשמיניה מטעם יס, אבל בהחלט סדרה לא רעה מזכיר לי קצת טלנובלה לנוער.
אז אתם ממליצים להמשיך לצפות גם בעונה 3-6 ולהצטרף פה שיעלו את עונה 7?

נ.ב מה הקטע עם המנהל המוזר הזה אלחנן האובר ריאקטינג שלו מצד איציק כהן כל כך הזוי, בכלל איציק כהן שחקן מאוד מוזר, מצד אחד משחק נשים אבל בצורה מאוד מוקצנת ופה הוא משחק גבר, מה זה גבר, גבר הזוי ומוזר.
בקיצור מה של האלחנן הזה באופן כללי והאם יחזירו את איציק כהן לעונה ההיא או שהוא הפסיק באמצע?
סליחה על החפירה >
 

Roei152

Well-known member
מנהל
לא נורא....
בקיצור תמשיך עם ההומור שלך זה כיף...
&nbsp
 
היי, איציק כהן עסוק בחיפוש אחרי ספרים

אבל כן, איציק כהן הזוי. כאילו רגע אחד הוא מלכת דראג ורגע אחר הוא בכלל גבר גדל גוף. ותמיד יש לו מבטא! עיראקי או סתם רי"ש.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
יוסי אתה שוכח שדר לא רואה את הסדרה שאתה מדבר עליה חחח
דר, יוסי מתכוון לגאליס....
 
כן, תמשיך לצפות.

נראה לי שרק רועי ואני צפינו בסדרה - רועי לא בכל הפרקים, ואני כמעט כמעט בכולם. אני, במקומך, הייתי משלימה מתחילת הסדרה, אבל איך שבא לך, כמובן.
זו הפקה של יס במקור, שלפני שנה נקנתה ע"י הוט, ולכן תפסת אותה אצלם.

טוב, ברור שזו לא השמינייה. השוואה ביניהן זה לא רלוונטי. זו הסדרה הכי מציאותית שיכולה להיות, והיא שמה דגש על עניינים חברתיים ומשפחתיים למיניהם.
אגב, היו חמש עונות וכעת עובדים על השישית, לאחר שהוחלט על הקאמבק הבאמת מפתיע, שקרם עור וגידים.

לגבי אלחנן - אני חולה על הדמות הזאת, על כל המוזרות שלה. זה כל הקטע המכוון, החן שלו. ההקצנה. אני רק תוהה עד כמה איציק של היום יצליח לשחזר את ההומור וגם ההזיה של הדמות. מקווה מאוד שכן. זה קורע אותי איך אשכרה הולכים להזעיק אותו חזרה לבית הספר. זה מה שיקרה בעונה החדשה. מלך הוא.
דמות מנצחת - מחזירים.

בקיצר, תשלים את כל הפרקים, זה לא מעט, ותצטרף אלינו לדיונים העתידיים...
 

rubmwue1234

New member
על הכל ו..

גם אני ראיתי את כל העונות של ''ראש גדול'' עוד כשזה שודר!
בהחלט סדרת הנוער ההכי מציאותית אולי ששודרה אי פעם בישראל.
 
תיארתי לעצמי ששכחתי.

מצטערת


אני צפיתי באיחור של כמה שנים. גם אני נתקלתי, די במקרה, באחד הפרקים, ואז השלמתי את הפער.
 

dar dahan

Member
אני השוויתי בין הסדרות כי הן שודרו במקביל

לא כי הן דומות, ידעתי שראש גדול זאת לא סדרת מד"ב, הסדרה הראשונה של יס במד"ב לנוער הייתה הנפילים חחח
אבל הסדרה הזאת יותר מדיי מציאותית, טוב חוץ מאלחנן, לא נראה לי שתמצאי מישהו כמוהו

ואגב ראיתי פרק שהוא פגש את שלגיה (
) והיא אמרה לו שהיא שונאת ילדים ואז הוא זרק את אותה אחת, הוא אשכרה אוהב ילדים מצד אחד ומצד שני מתייחס אליהם בצורה מאוד מוזרה.
בקיצור דמות הזויה בטירוף אבל גם מצחיקה

איציק כהן הוא אולי השחקן הכי אובריאקטינג שיש אבל דווקא בגלל זה הוא שחקן כזה גדול, הוא יכול לשחק אישה וזה יראה הגיוני ויכול לשחק גבר מוזר שמנהל בית ספר וזה גם יראה הגיוני

&nbsp
 
הוא באמת יחיד מסוגו.

כן, הזכרת לי עכשיו את הקטע הזה עם שלגיה.


אתה תזכה לפגוש גם את הצד הרגיש שלו, והוא לא מבוטל בכלל. תאמין לי שהוא אוהב ילדים ותכל'ס - לא יכול בלעדיהם. בהמשך הסדרה תוכל להיווכח בכך עוד יותר, ולא אומר מילה מעבר לזה. לא נהרוס לך. חכה ותראה...
אבל באמת, תשלים את כל העונות החל מאיפה שהתחלת.

הבנתי שבפאודה הוא בכלל היה על התקן הרציני, מן הסתם, וגם דיבר ערבית. אז גם את התפקידים האלה הוא עושה.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
ראיתי ממש פחות ממה שאת חושבת...
אולי עשרה פרקים מכל הסדרה כולה ...
אם היינו נשארים ביס, די בטוח שהייתי מגיע לראש גדול מתי שהוא ,ובטח בטח שאחרי ההודעה הזו על הקאמבק... הייתי יושב ומשלים ...
אני אגש לעונה הזו בלי שאני ממש אתרגש , אבל אני כן אצפה בה ....
אני בטוח שאני אבין.. סה"כ זה "ראש גדול-הדור הבא" כמו שיש באמריקה לפעמים , שהעולם שמוצג בעונות הקודמות חוזר שבעיקר שלו דמויות חדשות..
 
טוב, זה באמת כלום.

אשכרה רק עשרה פרקים?! זה לא חשבתי.
כשרק התחלת להזכיר את הסדרה, כאשר עידכנת אותנו לגבי הפניות החוזרות ונשנות של המעריצים השרופים (שפתחו בקמפיין להחזרתה), הייתי בטוחה שזה גם בגלל שצפית והכל.

כן, ברור שתבין. דמויות חדשות לגמרי, דור חדש, שלא תלוי בסיפורי העבר. אולי זה אפילו יתרון, כשלא חייבים להשלים עונות קודמות, אלא רק בשביל הכיף. אבל באמת שהפסדת הרבה הרבה אלחנן, ולא רק אותו. הפסדת כמויות של צחוק מתגלגל... אם יבוא לך, תשלים מתישהו.
 

dar dahan

Member
עוד משהו לגביי נבו קימחי (דובי מנעלמים והאבא של מור מראש

גדול), הוא שחקן נהדרף מדהים כמה שהוא אמין בתור בחור טיפש ואמין בתור אבא צייר.
 
למעלה