כן, תמשיך לצפות.
נראה לי שרק רועי ואני צפינו בסדרה - רועי לא בכל הפרקים, ואני כמעט כמעט בכולם. אני, במקומך, הייתי משלימה מתחילת הסדרה, אבל איך שבא לך, כמובן.
זו הפקה של יס במקור, שלפני שנה נקנתה ע"י הוט, ולכן תפסת אותה אצלם.
טוב, ברור שזו לא השמינייה. השוואה ביניהן זה לא רלוונטי. זו הסדרה הכי מציאותית שיכולה להיות, והיא שמה דגש על עניינים חברתיים ומשפחתיים למיניהם.
אגב, היו חמש עונות וכעת עובדים על השישית, לאחר שהוחלט על הקאמבק הבאמת מפתיע, שקרם עור וגידים.
לגבי אלחנן - אני חולה על הדמות הזאת, על כל המוזרות שלה. זה כל הקטע המכוון, החן שלו. ההקצנה. אני רק תוהה עד כמה איציק של היום יצליח לשחזר את ההומור וגם ההזיה של הדמות. מקווה מאוד שכן. זה קורע אותי איך אשכרה הולכים להזעיק אותו חזרה לבית הספר. זה מה שיקרה בעונה החדשה. מלך הוא.
דמות מנצחת - מחזירים.
בקיצר, תשלים את כל הפרקים, זה לא מעט, ותצטרף אלינו לדיונים העתידיים...