ראיתם את הקדמים בערוץ 33?

איליה.

New member
לדעתי הוא היה מצליח באירוויזיון

הרבה יותר משרה'לה, ואולי גם נכנס לעשרת הגדולים. אבל זה הכל היפותטי.
 

Vieira

New member
בפירוש כן.

שיר הבטלנים הרבה יותר טוב! אין הרבה מה להוסיף על דבריו של איתמר בנוגע ל"מרקוני". ההשוואה לשיר הבטלנים נראית לי קצת תמוהה. לשיר הבטלנים יש איזושהי משמעות, פואנטה לשיר. המילים משעשעות וקולחות, המוזיקה פי אלף יותר טובה. אבל מעל לכל, עם כל הכבוד, איך ניתן להשוות בין קושניר הקורע מצחוק ודטנר, לבין נתן "שה הוא צליל בתוך מילה" נתנזון?! או אפי "עוד לא אבדה תקוותנו, ונשיר במיתרים שישה יחד עם שרה ואברהם ועם מלאכים שלושה" בן ישראל?!
 

T0MERiko

New member
השיר הזה מזה הצחיק אותי

היא ענקית והוא כזה גמד ואת האנטנה אז המציא מרקוני שיר מדהים
 

Itzik200

New member
מישהו יכול להגיד לי איפה אני יכול ל

שמוע את השיר מלבד בקדם שפספסתי אתמול....
 

Noamush

New member
אני לא מבין איך השיר הזה התקבל

לקדם אירוויזיון. השיר בכלל לא מתאים לאירוויזיון, למרות שסביר להניח שהוא היה מצליח יותר משרה'לה שרון, למרות שהשיר "מרקוני" לדעתי לא רע בכלל. חוץ מזה לא נראה לי שאפי ונתן ציפו לנצח בקדם.
 

De fire

New member
לא יודע עד כמה ירדנה ארזי התאמצה

אבל זה לא ממש משנה... הרי ב-83 הם כולם שרו בפלייבקים (לא שזה עזר לגברת רוזנבלום... היא נראתה כאילו היא בסרט פורנו גרמני גרוע...)
 

De fire

New member
היא אוטוטו עמדה להוציא את הלשון

ולהתחיל ללקק את המיקרופון:) והתנועות.. אוי התנועות... בכלל, כמעט כולם בקדם הזה דגלו בהעמדה של "בואו נתנועע מצד אל צד, מבט חד ימינה, סיבוב, צעד תימני והליכה מאסיבית של כל העומדים על הבמה כאילו אנחנו בטירונות"... (ולצערינו זה משהו שנכנס חזק מאוד לוורידים של שירי ישראל באירוויזיון, אחרת איך אפשר לעזזאל להסביר שאפילו ב-2001 היו אותן תנועות???)
 
לא יפה מצידכם..

ירדנה נראתה יחסית לאותה תקופה מצויין!!!!!! הרבה יותר טוב מזמרים רבים אחרים שהשתתפו....
 

De fire

New member
זה לא היה עליה.. זה היה על פנינה:)

ירדנה נראית דווקא לא רע בכלל. "יחסית"..
 

T0MERiko

New member
קדם 1992!!!!!!

עכשיו גמרתי לראות בפעם ה1000 שלי והקטעי קישור כמו תמיד קורעים אבל פתאום קארולה שמתי לב היא שרה בעברית בתחרות עם דץ ודצה היא יהודיה???? מאיפה היא יודעת עברית היא שרה ממש טוב
 
מידע לתומרררררררר...

קרולה אינה יהודיה נהפוך הוא : היא אפילו נוצרייה שעולה מדי כמה שמן לעיר הקודש ירושלים לכנסיות ולמנזרי הנוצרים... היא אהבה והתחברה לדצים ולכן העברית שלמדה כמעה...
 
למעלה