ראיתם את הקדמים בערוץ 33?

שאלה לכל מי שער וצופה בערוץ 33

מה דעתכם על שיר מספר שתיים בקדם 2001 - ד"ר די ג'י נראה לכם שהוא היה מצליח יותר מאין דבר?
 
אגב..

טל סונדק נראה הרבה יותר טוב עם שער ארוך ולא כמו שהיה בארוויזון והשיר של חמסה גם הרבה יותר טוב.
 

מיק ל2004

New member
אני לא אוהב את השיר

לא יודע....לא אוהב את הצליל שלו. באותה שנה אבל אהבתי את "לונה" כמובן וגם את "בין החלומות", "דרבוקה" ו"ישועה". אחלה שירים שיכלו להתברג גבוה בקופנהגן 2001!
 

Noamush

New member
כמעט כל שיר ב-2001 היה יותר מצליח

מאין דבר הפשוט והסתמי, שרק הרסו אותו עוד יותר עם העיבוד המחודש. חמסה,מיכל אמדורסקי,ורד גובר,צאלה אחרק ואולי עוד נוספים היו מצליחים יותר מטל סונדק.
 

גלעד#

New member
קמתי היום בבוקר ואיזו הפתעה!

קודם כל לא הקליט לי את הכל לצערי הרב, אני כרגע מסיים את הצפייה בקדם 83 - מדהים מדהים מדהים. התפוצצתי מצחוק מפנינה רוזנבלום שהייתה לה בעיית לסת קלה (גדולה). ממשה דץ ששימש כמלווה לאיזו זמרת אלמונית. מעופרה חזה שהייתה מדהימה. מירדנה ארזי שנראתה מיליון דולר. מאיזורבלנד שהיו מזעזעים לא פחות מאילנה אביטל. מריקי גל שיש לה כשרון להיות מוכערת בכל קדם אפשרי. בקיצור קדם מדהים, חובה לכל חובב אירוויזיון
 

chany

New member
יונוש. אני הכנסתי קלטת של 4 שעות

קדם אחר ראיתי בטלויזיה השנייה אבל את השאר לא ראיתי. מעניין מה ניכנס לי שם.לגבי משה דץ גם ראיתי אותו. איזה קטע. ירדנה היתה יפייפיה. עופרה נהדרת וחיננית. ריקי גל טובה. אילנה אביטל מצויינת. לפי דעתי.
 
יונוש לי יש את הקדמיםם

93 95 2001 ו 83, זה מה ששודר בלקט, נכון ? תגיד לי אילו קדמים אתה צריך ואני אוכל להשאיל לך שתעתיק שתהיו אצלי.
 

מיק ל2004

New member
לפי דעתי

השיר של אפי בן ישראל ונתן נתנזון פשוט עלוב. השיר של לינט מקסים, אם לא הייתה גזענות במדינה הזו הוא היה מגיע למקום גבוה יותר מהמקום טחד לפני האחרון.
 

גלעד#

New member
לינט מזעזעת והשיר היה מאעפן

היא התלבשה כמו לימור (אורנה בנאי) שהופיעה בקטעי הקישור. והידעתם שהמלווה שהייתה מאחוריה היא לא פחות מאשר....אמא שלה?!
 

פכטת2

New member
ידוע הקטע על אמא שלה

אה ודרך אגב לימור הפילה אותי מצחוק
 
גם אני אהבתי את אפי ונתן.

השיר "מרקוני" שנכתב בחן רב בידי יואל ריפל הוא שיר בינלאומי. יש בו צלילים מוכרים לגויים מעבר לים (מרקוני, מקרוני) והוא מדבר על אחד הממציאים הגדולים בהסטוריה, שבזכותו התפתחו כלי תקשורת כדוגמת זה שבו אנו משתמשים ולומדים להכיר זה את זה. ההופעה היתה מרשימה (מסכים שיש חיקוי של הבטלנים), והיו בה נגיעות קומיות ומיניות (האנטנה...). מסכים איתך, איליה.
 

איתמר2003

New member
מרקוני?

אני לא מסכים. לדעתי מרקוני זאתת אחת החלטורות הכי ביזיוניות שהיו בקדם אירוויזיון. קודם כל, אפי ונתן- נו באמת.... דבר שני: "אוי מרקוני איזה גאון, הוא תמיד נתן את הטון, ובמקום לזלול מקרוני, את הרדיו אז המציא מרקוני!". אני לא אוסיף על דברי החוכמה האלה.
 

איתמר2003

New member
לא, הוא לא יותר טוב.

אבל לפחות בזמנו הוא היה אטרקציה באירוויזיון. אתה מתאר לך את מרקוני באירוויזיון 93? מצד שני, מה כבר היה יכול להיות יותר גרוע? מקום 25 במקום 24...?
 
למעלה