אני עשיתי ביום שלישי
זה היה פשוט מדהים ומרגש. עכשיו אני מסתובבת עם התמונה בארנק כמו כל אמא (לעתיד) גאה. אני מרגישה יחסית לא רע. בימים האחרונים אפילו מצאתי דרך להמנע מהבחילות. סיפרו לי שדיברו בטלוויזיה, נראה לי באודטה, שצריך לפני שקמים מהמיטה לאכול קצת. סתם איזה קרקר או משהו (לי יש שקית ביגלה ליד המיטה). זה אמור להקל על הבחילות. יכול להיות שזה פסיכולוגי אצלי, אבל זה עובד. שווה לנסות.