ראינו ../images/Emo23.gif!!!
ראינו דופק!!! היתה שם נקודה מרצדת, קטנטנה, פיצפונת, קצת פחות מסנטימטר. היה מרגש! ציפיתי לשמוע דופק והיה שקט...לא שומעים כלום! אז שאלתי בלחץ, איפה הדופק??? ואז הוא קירב את המסך וראינו את הנקודה הקטנטנה הזו שעשתה אותנו מאושרים עד השמיים. בעלי נתן לי יד, הרופא הדפיס את הנקודה עם הנתונים, בדק את הגיל 6+6, ואמר לי לחזור עוד חודש. הלחץ דם שלי היה נורא נמוך! 96/68 הרופא אמר בגלל שאני בהריון, אולי בגלל זה אני כל הזמן עייפה... והוא המליץ לי לא לקחת ברזל/ ויטמין בטרימסטר הראשון כדי שלא יהיו לי בחילות. טוב, אולי זה באמת יקל על הבחילות... מצטערת על האורך, רק רציתי לספר שראיתי היום חיים בתוכי ואני מאושרת!
ראינו דופק!!! היתה שם נקודה מרצדת, קטנטנה, פיצפונת, קצת פחות מסנטימטר. היה מרגש! ציפיתי לשמוע דופק והיה שקט...לא שומעים כלום! אז שאלתי בלחץ, איפה הדופק??? ואז הוא קירב את המסך וראינו את הנקודה הקטנטנה הזו שעשתה אותנו מאושרים עד השמיים. בעלי נתן לי יד, הרופא הדפיס את הנקודה עם הנתונים, בדק את הגיל 6+6, ואמר לי לחזור עוד חודש. הלחץ דם שלי היה נורא נמוך! 96/68 הרופא אמר בגלל שאני בהריון, אולי בגלל זה אני כל הזמן עייפה... והוא המליץ לי לא לקחת ברזל/ ויטמין בטרימסטר הראשון כדי שלא יהיו לי בחילות. טוב, אולי זה באמת יקל על הבחילות... מצטערת על האורך, רק רציתי לספר שראיתי היום חיים בתוכי ואני מאושרת!