ראינו
!!!

אני עונה שבוע 8

נראה לי... אף אחד לא באמת שאל אותי... זה כמו שבתחילת חודש תשיעי את כבר אומרת (תגידי...) שאת בתשיעי, אפילו שכאילו יש לך עוד חודש... מצטערת על התפלספות היתר, זאת העייפות...
 

1שילגיה

New member
פשוט מחר, בארוחה המשפחתית:

אני הולכת לספר להורים של שנינו, כן, אספתי אותם במיוחד. אז רציתי להגיד שבוע 7, איזה יופי, אני מקפיצה את עצמי ל-8! וואו! איזה כייף...
 

שירלי ד

New member
רגע....רצתי ליומן לבדוק ../images/Emo26.gif

מרוב התלהבות התבלבלתי כולי ....סינדרלה צודקת! ואני קיבלתי מחזור ב- 18/11 זה הי יום רביעי והיום אני מתחילה שבוע 7 ככה ספרתי היום ביחד עם בעלי והרופא סינדרלה את עשית כבר בדיקה? איך את מרגישה??
 
אני עשיתי ביום שלישי

זה היה פשוט מדהים ומרגש. עכשיו אני מסתובבת עם התמונה בארנק כמו כל אמא (לעתיד) גאה. אני מרגישה יחסית לא רע. בימים האחרונים אפילו מצאתי דרך להמנע מהבחילות. סיפרו לי שדיברו בטלוויזיה, נראה לי באודטה, שצריך לפני שקמים מהמיטה לאכול קצת. סתם איזה קרקר או משהו (לי יש שקית ביגלה ליד המיטה). זה אמור להקל על הבחילות. יכול להיות שזה פסיכולוגי אצלי, אבל זה עובד. שווה לנסות.
 

marcyg

New member
נכון שזה מדהים? תמשיכו להנות!!!

ותשתדלי לא להפסיק לנשום ...
 

s h i R 1 2 3

New member
להודעה הזו חיכיתי...../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

מזל טוב על ה-
שימשיך תקין וקל!
 

marcyg

New member
איזה התרגשות!!! ממש כיף לראות

דופק ולהבין שנוצר חיים!!! לגבי לחץ הדם: גם לי יש מאד נמוך בהריון. סך הכל זה אומר שאת בריאה...אבל יכול לגרום לעייפות ואף התעלפות... תשתי הרבה מים, תאוכלי מזון בריא ארוחות קטנות במשך כל היום, קומי לאת משכיבה לישיבה ומישיבה לעמידה ותמיד קומי דרך הצד. ויטמינים +ברזל בהחלט יכולים לעזור. המשך הריון קל ותקין!!
 

1שילגיה

New member
תודה מרסי, לגבי ויטמינים:

הרופא שלי אמר שהוא לא ממליץ בטרימסטר הראשון כדי שלא יגברו את הבחילות. אני מאוד מאושרת, עייפה ועם בחילות, אבל בעיקר מאושרת
 

שירלי ד

New member
שלגיה גם הרופא שלי אמר לי ../images/Emo26.gif

לא לקחת עדיין, אתמול הייתי בבית מרקחת וקניתי חומצה פולית 5מג' אז הרוקחת המליצה לי לקנות מולטי ויטמין אתמול בבוקר עשיתי בדיקות דם...אז אמרתי לה שאני ממתינה לשהרופא שלי יקבל את התוצאות ואז נראה אם חסר משהו.... הרופא אמר לי בדיוק את מה שכתבת מוזר מאוד סינדרלה צודקת כל רופא...והתאוריות שלו בנות אני מרגישה פה כמו בעולם האגדות אחת שלגיה אחת סינדרלה אולי אני יחליף את השם שלי...לכלוכית מה אתן אומרות?
 

marcyg

New member
אז תקפידי על תזונה טובה...

שקדים תמיד עזרו לי עם בחילות וגם מאד בריאים!
 

1שילגיה

New member
מרסי, תמיד שמחה לשמוע ממך עצות

ממחר רק שקדים! אגב, התל"מ שלי ב19 אוגוסט 2005, יש לך לקוחה
!
 
למעלה