ראו ב3 פסקאות
מישהו דיבר פה לפני כמה שבועות על "אנטי-ברול", אז המי שמו שהיה GH השבוע היה אנטי GH. הקהל אהב אותו, אבל הוא פשוט נראה ונשמע כאילו הוא לא רוצה לעשות את זה. החזיר אותי לחודשים שטופי זיעה של תכניות ראו עם ZZ TOP וצ'יץ' וצ'ונג. אבל למרות האיי קיו 85 והכמות הגדולה יחסית של רסלקראפ (ואיפה באמת סנטינו??) עדיין הייתה תכנית ממש טובה. הרבה זמן לא נהניתי וצחקתי ככה מתכנית. ולגבי הסיום של המיין-איבנט: אני לא אוהב כשהשדרים לא יודעים מי עשה למי איזה תרגיל עד שהכרוז מודיע על המנצח. אותי כקהל בבית זה לא מבעס יותר מדיי, בגלל שיש ריפליים, אבל תמיד מרגיש לי כאילו משהו מתפספס אם אי אפשר להבין מה קרה בהילוך הראשון. אני גם תמיד מתבעס מהתגובות של הקהל, שלא באשמתו, כי הוא לא מבין מה קרה. מסכים שיש פעמים שזה משרת את המטרה, אבל הפעם זה הציק לי במיוחד.