ק-י-ב-י-נ-י-מ-ט

חופ שיה

New member
../images/Emo24.gif התגעגעתי

זה לא רק התכנים , זה האווירת חוסר פירגון , הירידות על אנשים/שאלות בצורה מאוסה וילדותית, התחרותיות שנהייתה פה,הציניות שמעכירה את האווירה. כמו שאמרתי- בתור ותיקה הדברים האלו חולפים, סב(B)לנות.
ואולי אולי אנשים פה יקחו לתשומת ליבם את השירשור הזה ויבינו שזה לא רק במה להראות מי יותר חכם, ציני, שווה,מצליחן, מצחיקן.... וואט אבר.
 
et tu Brutus

אם לא "במה להראות מי יותר חכם, ציני, שווה,מצליחן, מצחיקן.... וואט אבר" אז מה נשאר לי לעשות פה. ניפצת לי את התדמית הוירטואלית של עצמי
אבל כעת ברצינות - מסכים עם רוב דבריך אלא שלדעתי זה לא דבר חולף, זה פשוט עניין של תקופה שבה המצטרפים החדשים הם טיפוסים חברותיים ומפרגנים יותר. אגב, מבלי לפגוע באיש/ה - אין לי מושג באיזה "תקופה" נמצא הפורום כעת כך שאנא שאף אחד לא יפגע מדבריי - בגדול כל אחד מכיר את עצמו
 
חופשיה

זו באמת לא במה רק לסוג אחד של התבטאויות. ואכן, יש פה מהכל, כך אני רואה לפחות. משתמע מדבריך שאת חושבת שיש בעיקר רק מהסוג הזה שאת כה סולדת ממנו, ואת נורא מדגישה כמה שהסוג הזה משתלט פה על העניינים. אני חולקת עליך. יש גם ממנו, ואמנם בכמויות לא מבוטלות, אבל לא רק, ממש לא רק הוא נמצא. אז היכן הבעיה? הבה נזכור גם לא להסחף, זה פורום, זה וירטואלי וזה נגיש לכולם. לא תמיד הרמה תהיה שווה לרמה לה את מצפה. ככה זה. ומסכימה עם מי שאמר שיותר מדי מפגשים הרסו משהו במיסתורין. אני אומנם לא אוהבת קשרים וירטואלים בכלל ומעדיפה להפגש עם מי שאני ממש מחבבת בהתכתבויות אישיות, אבל מודה שמשהו מהחוויה בפורום נאבדה עקב ריבוי המפגשים. נראה לי שאוריד במינון הנוכחות :)
 

נצנצ

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo123.gif

הרשתי לך להוריד את מינון הנוכחות שלך במפגשים???? או בפורום בכלל???? מה זה זה???
 

e t e r n i t y

New member
אולי כי...

הותיקים כבר לא מספקים את הסחורה? חשבת על זה? כניראה שמרוב שטחנו ודיברו על כל נושא אפשרי שקשור לסקס, לותיקים אין כבר יותר מה להגיד... נשמע הגיוני לפי דעתי.
 
אז מה בעצם את אומרת../images/Emo35.gif

שאבד עלינו הכלח, שמיצינו את תועלתנו או שהפורום הוא תחנת מעבר מינקות לבלות....
 
אומרת, בפתח דבריי,

שאני ממש שמחה לראות אותך כותב. חוץ מזה, מי זה עלינו? אתה גוזלון... בכל אופן, היו ימים טובים יותר ומענגים לקריאה. אין לי הסבר מדעי. גם אי- הפירגון שניכר לעין מעיב. יש לי שאלה אליך. אשאל במסר.
 

e t e r n i t y

New member
אני אומרת

שזה הגיוני שתהליך כזה יקרה. אותה קבוצה של אנשים שכבר כותבים פה המון זמן, מכירים אחד את השני, נפגשים אחד עם השני... כמה הם יכולים לדבר על אותו נושא? בגלל זה יש תמיד שאלות שחוזרות על עצמן... חדשים תמיד יש, פשוט לאחרונה לא ממש שומעים את הותיקים אז פתאום שמים לב יותר לחדשים.
 
מסכימה איתך מאוד!

לא מנוכחות, כמובן, אלא מ"דיבור" עם כאלה שנכחו, וממה שהשתמע בכתובים כאן. יש משהו קסום בווירטואלי, כאשר מאוד לגיטימי (וחושבת שאף רצוי), לשבור את הווירטואליה בפגישות אישיות. לא מדווחות דווקא.
 

dandin73

New member
צודקת 100% כל שני וחמישי מפגש..

לא נמאס לכם ??? מילא פעם בכמה חודשים אז יש למה להתגעגע חוץ מהסטוצים שיש כאן מתחת לשולחן (יש, בכלל ?) יאללה ביי
 
למעלה