ק-י-ב-י-נ-י-מ-ט

חוץ מזה,

לפעמים אני מרגיש כאילו יש אנשים שיושבים וחושבים [אבל ממש חושבים] איזה סקר/שאלה/בעיה/[סיפור/שיר/מחזה - במקרה של חיבוקון] עדיין לא הופיע בפורום וברגע שהם מוצאים משהו כזה הם מיד מפרסמים את הסקר/שאלה שכמובן הופיעו כבר לפני באלף ואחת גרסאות. כגון: האם בלעת שפיך, האם אהבת לבלוע, האם השפיך טעים, האם השפיך מלוח/מתוק, האם כשמישהי בולעת היא מושפלת, האם כשמישהי לא בולעת היא זונה, האם כשמישהי עושה פרצוף כשגומרים לה בפה היא בת זונה, האם כשמישהי יורקת היא בתבת זונה וכו.... ויש את אלו שנכנסים לרמות פילוסופיות: האם בחורה שגומרים לה בפה נהנית מטעם השפיך או שמא מוכנה לבלוע רק ע"מ לעשות את הבחור מאושר או שהיא אוהבת את המרקם או שהיא חושבת שזה מדליק, מה דעתכם?? רק בשביל לפתוח עוד שרשור... ויש את אלו שכותבים שהפורום כבר לא מה שהיה פעם, רק בשביל לפתוח עוד שרשור. את אלו אני הכי שונא.
 
שלא לומר...

מתעב את אלה שבאים אחת לכמה שבועות כ"ותיקים שחזרו מן הכפור" וחושבים שכולם יחבקו אותם
 

tokit

New member
ב-מ-ק-ר-ה

אני ממש ממש קרובה אליך, משהו כמו 30 ק"מ.. חולה עליך..
 
אוקיי

רשימת סקרים/שאלות או סתם שרשורים שכבר יצאו מכל החורים: ========================================================= 1. כוס מגולח - כן או לא. 2. זין מגולח - כן או לא. 3. חור תחת מגולח - כן או לא. 4. חוטיני - כן או לא או למה לא. 4. תחתון - עם או בלי. 5. אנאלי על כל מרכיביו, הבטיו ועיסוקיו. 6. אוראלי - כנ"ל. 7. סאדו. 8. מאזו. 9. קשירות. 10. סאב/דום. 11. השתנות וחירבונים. 12. לגמור בפה, לבלוע, לא לבלוע, אולי לבלוע, אולי לא לבלוע. 13. איך לרדת לאישה. 14. איך לרדת לגבר. 15. סטיות - ילדים, חיות, גופות, פגרים רקובים ומצחינים וכל השטויות האלו. 16. תמונות סאן של ביג גאן. 17. זיון ראשון שלך, טוב, לא טוב, זוכר לא זוכר, איזה גיל, איזה מקום, איזו תנוחה וכמה פעמים אתם/הם גמרתם. 18. קונדומים מומלצים. 19. יבש לי בנרתיק, שורף לה בכוס, יש חיכוך, אין סיכוך וכל מה שקשור בלובריקנטים. 20. מכאן נובע - תמונות KY של אלפא. 21. שרשורי מפגשים. בכלל נשבר הזין. 22. תנוחה עדיפה. 23. תנוחה שנואה. 24. תנוחה נוחה, לא נוחה, תנוחה מופרעת, קשה, מורכבת, מסובכת, מדהימה, מחרמנת וכל זה. 25. לצרף אישה. לצרף גבר. שלישיות, רביעיות, חמישיות בסדר עולה עד אין סוף חיובי. 26. שרשורי 'אני חרמן' של בארי. 27. שרשורי ירידות על פרי סול. 28. שרשורי 'אני נותן לכולם בראש' של שאייאן. 29. שרשורי 'אני ציני ומגניב וכולם על הזין שלי' של גל. 30. שרשורי חיבוקים ואייקונים דביקים של מקסימה, קאריני והחבר'ה עלק VIP. ןעןד... עוד שרשורי תמונות של בלו מון!!!
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

ואוווווווווווווווו בוא נחזור לשרשור של האסטתיקה....היה מעניין שם.
 

daniella1980

New member
בהחלט, גם אני בעד בלו מון האישה

והגוף ותמונותיה הזכורות לטובה. (לא מכירה אותה, ולא לסבית אבל האמת חייבת להאמר)
 
דניאלה..

כשם שגבר יכול לפרגן לגבר מבלי להחשב הומו כך גם אישה יכולה לפרגן לאשה (וזה אף טבעי יותר בעולמנו..ובעצם במחשבה שניה אולי לא
) מבלי להחשב ללסבית. בקיצור הסוגריים מיותרים - חלק מהם בכל אופן.
 

daniella1980

New member
בדיוק! זה מה שרציתי להדגיש. נדמה

לי שזה אף יחמיא לנידונה עוד יותר.
 
חטא היופי...

בעצם חטא הסקסיות - מעולם לא ראיתי את זיו פניה כך שאינני יכול לקבוע מסמרות בעניין יופיה.
 

e t e r n i t y

New member
זה מה

שאני אומרת. שטחנו כל נושא אפשרי, מכל כיוון אפשרי, שקשור לסקס. מה כבר יש עוד לחדש (שלא ישעמם את הותיקים)?
 
למעלה