קשר המסגדים תשובה ל" מוכה ירח"

שרוף

New member
קשר המסגדים תשובה ל" מוכה ירח"

הפתרון היחיד לייצוב האזור הוא לא שלום בין פלשתין לישראל. אין מושג שכזה מדינת פלשתין. מדינת פלשתין האמיתית היא ישראל. ב47 לא הסכימו הערבים לרעיון החלוקה וכל מי שנכנס לארץ נכנס עם סרטיפיקאט שהיה כתוב עליו "פלשתינה א´י". ב48 הוחלט באו´ם על הקמת מדינת ישראל. הבעייה האמיתית בין העם היהודי לאומה הערבית היא לא על שטחים אלא על עצם ישיבתנו פה.גם ערביי השטחים וגם ערביי ארץ ישראל רוצים בחזרה את פלשתינה שלהם קרי הם רוצים לשלוט פה בחיפה בלוד בנצרת ברמלה ובעצם הם רוצים פלשתין מן הים ועד לנהר. קשר המסגדים הוא מנת חלקם של ערביי ישראל במלחמה נגד ריבונותה של ישראל. הם רוצים לקבוע עובדות בשטח על בסיס דתי לאומני שאחר כך יהייה לישוב אזרחי. גם המרד האחרון האלים היה ניסיון לערער על ריבונותה של ישראל והוא נועד גם לבדוק את יכולתה של ישראל להתנגד בשעת מלחמה כוללת. בזמנו כשהקימו את התנועה האיסלמית היה צריך הממסד הרקוב והמושחת שלנו להוציא אותה מחוץ לחוק ולא עשה כך ועל כך אנו משלמים היום. הפתרון היחיד הוא חזרה למקורות קרי ישראל צריכה להודיע לעולם כולו שהיא לא מכירה יותר בעראפת כמנהיג העם הפלשתיני לסלק אותו מכאן לחסל את הרשות הפלשתינית ולהתחיל משא ומתן עם ירדן על החזרת השטחים שנכבשו ב67 ולבסס גבולות עם הממלכה ההאשמית. בו בזמן על ישראל אם רצונה לשמור על ריבונותה היהודית ולא להפוך למדינה דו לאומית לחתור בכל האמצעים לטרנספר את ערביי ישראל החוצה. אין אמת אחרת.שום פתרון זולת הפתרון הזה לא יפתור את הסכסוך. אני מאשים את הממסד הישראלי שנתן ידו (מדינת פלשתין בשטחים )לשקר הזה.
 

אלוני.

New member
שרוף

מעבר לעובדות שציינת שאם מרביתן אין לי ויכוח, יש לי שאלה: מה ז"א לפתוח במו"מ עם ירדן על החזרת השטחים? ואם ירדן לא תשב איתך על (והיא לא) , תכריח אותם או שניסוג חד צדדית?? והרי השטחים שנכבשו ב 1967 כוללים שטחים שאין קונצנזוס להחזרתם??????.
 
"ואם ירדן לא תשב איתנו....."?? הא!!

ואלה שמכנים את עצמם "פלשטינים" *כן* "יושבים" איתנו....???? מה עניין שמיטה להר-סיני?? למרות כל "ידיעותיך" המפליגות (שאינני יודע מהיכן מקורן.....) אתה עדיין לא היפנמת לעצמך שאף אחת ממדינות ערב לא מעוניינת בספחת הזאת שהם הקימו בכדי לנגח אותנו?? זהו מיקרה מובהק של הגולם שקם על יוצרו. בכל מדינה ערבית בה הותרה אי-פעם ל"פלשטינים" דריסת רגל, הם השאירו שם רק הרס וחורבן כאות תודה. רק במדינת ישראל, בתככיהם של פרס, ביילין, פונדק, וכמה חניאקים אחרים שצריך להעמיד לקיר, התעלמו מכל סממני האופי ה"פלשטיניים" האלו ואיפשרו לערבים לתמרן מדינה שלימה, שכיף היה לחיות בה, לפתוח את שעריה (רגליה) בפני האספסוף הגוסס מתוניס ובכך לנפוח בו "חיים" מחודשים על חשבון חורבנה....... אתה חושב שאחרי שהוכחת באורים ותומים לעולם הערבי כמה אתה אידיוט, הם יהיו מוכנים "לשבת" איתך ולדון באפשרות שאיזשהי ממדינותיהם תקלוט בחזרה את הגולם שהקימו בשביל להשמיד אותך??? יצאת מדעתך שאתה בכלל מעלה את זה כ"אפשרות".....?? צא וחשוב, ולו לרגע קט, הכיצד זה שבכל העולם באו על פתרונן כמעט כל בעיות הפליטים, שמלחמות גדולות ומזוויעות יותר ממלחמת העצמאות הקטנה שלנו יצרו, ואילו במיקרה שלנו אי אפשר להגיע לפתרון כבר יותר מ-50 שנה?? מי מחזיק את הבעיה הזאת על אש קטנה במשך כל כך הרבה שנים ולא מאפשר לאף אחד להוריד את הסיר הרותח הזה מעל הכיריים....?? אתה חושב שזה אנחנו?? אתה חושב שזה מה שאתה מכנה "התנחלויות"?? (אני מכנה את זה "התיישבויות"....) קשה לי להאמין שאתה כזה נאיבי - אבל אולי כן, ואתה לא לבד. אחרת המדינה שלנו לא היתה נראית כפי שהיא נראית היום.......
 
כמה שאתה צודק

את כל פושעי אוסלו שהביאו שהביאו הצרה עד לפתח ביתנו צריכים להעמיד לדין!!!! האוכלוסיה הפלשטינאצית גדלה וגדלה בכל משפחה יש בממוצע 20 ילדים כבר נתקלתלנו במקרה שהרגנו מחבל שהיה אב ל38 ילדים לפי ההערכות זה משאמור לקרות ב2020 האוכלוסיה הערבית בארץ:כבר כמעט ולא יהיה רוב ליהודים בארץ 45 אחוז ערבים יהיו בארץ לעומת כ18-20 אחוז כיום 5 האוכלוסיה היהודית:52% יהודים האוכלוסיות האחרות(דרוזים ארמנים וכו´):האוכלוסיות האחרות הם שאר האחוזים האוכלוסיה הפלשתינאית:תגדל בכ30%
 

גידי@

New member
דגן אתה מקצין מהיכן אתה לוקח את

החוצפה להעמיד משהו אל הקיר? אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ומותר למשהו לחשוב אחרת .. אם הוא חושב אחרת -אתה רוצה להעמידו אל הקיר ממש נחמד.. ממש מזכיר משטרים מסוימים מאוד !
 

אבו-דני

New member
כן מעניין איך זה בגולג ספר לנו גידי

קצת מנסיונך... איך משטרת המחשבות ניהלה שם את הפורום?
 

שרוף

New member
אלוני חיכיתי לשאלה הזאת.

אכן שאלה במקומה. מי ערב שירדן תסכים לשבת איתנו ועוד לקבל את החמאס ואת הגי´האד האיסלמי בהנחה שאנחנו נגמור את עראפת והרשות הפלשתינית ואפילו נצמצם את יכולת הפעולה של האירגונים הנ"ל. קודם כל עלינו להכיר בכך שאין סיכוי למדינה ששמה פלשתין לצידנו. הרי הם הוכיחו לנו עד כמה הם לא מוכנים לבסס להם מדינה או לא רוצים מדינה ליד מדינה. זכור את עראפת שקיבל מברק כמעט הכל ובכל זאת טרף את הקלפים רצה את זכות השיבה. עלינו לשכנע את ארה"ב ולגייס את אירופה לתהליך שכזה בעבודת הסברה רצינית עבודה שתמשך זמן רב מספר שנים עלינו להוכיח אחדות דעה ועמידות לכל אורך הדרך. עלינו לשכנע את עבדאללה מלך ירדן שהתמורות שהוא יקבל מאיתנו יהיו מעל לשוות ערך לעובדה שהוא יקבל את החמאס והגי´האד כמו שליטה משותפת בהר הבית כמו השקעות כלכליות ישראליות ואמריקאיות בכלכלת ירדן הגנה מפני עיראק וסוריה (הסכם שיתוף פעולה צבאי) והבטחה לעזור בכל דרך לסכל את התמוטטות המשטר ההאשמי בירדן. כפתגם הסיני העתיק כל דרך ארוכה שתהייה מתחילה בצעד הראשון. והצעד הראשון הוא לחסל את עראפת והרשות הפלשתינית ולעקר את יכולת הטירור של החמאס והגי´האד האיסלמי. בד בבד עלינו לזרוע את זרע הרעיון של החזרת רוב השטחים לירדן תמורת פינוי הישובים מחוץ למספר מוקדים כמו גוש עציון ומעלה אדומים.שם תהייה שליטה ירדנית ישראלית זמנית עד למעבר לשליטה ירדנית מלאה. אין לי צל של ספק שהדרך בה הולכים אנו היום אין לה עתיד ונכונו לנו עוד דורות של טירור רצח והרג משני הצדדים.
 

אלוני.

New member
ידרן והטעויות

אתה יודע ווראי על שתי הטעויות שעשה המלך חוסיין, האחת שהצטרף למלחמת ששת הימים והשנייה שלא הצטרף למלחמת יום כיפור. ץרשה להתייחס להודעתך בחלקים, אין לי ויכוח איתך שכל זמן שהטרור נמשך יש לעשות ככל הניתן לעקר את היכולות של החמאס-ג´יהאד-עראפאת ואין זה חשוב מי עומד מאחורי הטרור. נכון הוא לפעול נגד מי שמפעיל את הטרור ונגד מי ששולט בשטח בפועל, הרי לא יעלה על הדעת שעראפאת אינו עומד מאחורי הטרור. ואם בכל זאת הוא אינו עומד מאחורי הטרור ברור שאין לדבר איתו. אבל, ואני עובר לעניין אחר, ישראל צריכה לדבר עם מנהיגות, אם יש כזו ולא להעביר את הכדור למגרש הירדני שבסופו של דבר עשוי ליפול בגלל השטויות שלנו. ובמאמר מוסגר אומר לך שלו אני המלך עבדאללה הרי שאיני מאמין לישראל ולא קונה את העיסקה. אמנם אין לבכות על חלב שנשפך, אבל ישראל פיספסה את ההזדמנות להסדר עם ירדן וזו בדרך שלל טענתי לימין שמסכים תמיד באיחור של עשר עד עשרים שנה להצעות שאין אותן יותר. אני מסכים איתך שהדברים היום לא נראים טוב, וזאת בלשון המעטה, ועושה רושם שהטרור איתנו להרבה זמן ואם יימשך כך הרי שזו שאלה של זמן עד שמתיישבי יש"ע יקחו נשק ליד להגן על עצמם ולא יהיה לנו אלא להלין על עצמנו. יכול להיות שהפתרון יהיה בפעולה צבאית רחבת היקף שתוביל, ואולי לא, למלחמה כוללת באיזור שאחריה יהיה "סדר מזרח תיכוני חדש", אני מקווה שלא נגיע למצב הזה זאת למרות שאני חושב שישראל תהיה חייבת להגיב בצורה קיצונית כנגד המצב שבו אין כאן מדינה נורמלית יותר. ואם לא הבנת כלום ועדיין אתה חושב שלא עניתי לך הרי שבתמצות אני חושב שהפתרון יהיה בינינו לבין הפלשתינאים שלא יקבלו מרות של עבדאללה.
 

אבו-דני

New member
אלוני תהיה רגוע לא תפרוץ מלחמה

מלחמה זה דבר יקר... רק לעשירים טירור זה כבר אופרה אחרת שתפורה לתפרנים
 

אור ירח

New member
קשר המסגדים תשובה ל "מוכה שרפה"

אתה מדבר על מו"מ עם ירדן על החזרת שטחים? אני זוכר שפרס, שכיהן כשר החוץ בממשלת האחדות "שמיר-פרס" הצליח לגבש טיוטת הסכם עם ממלכת ירדן אשר נודעה בשם "הסכם לונדון", בה דובר על החזרת שטחים לידי ממשלת ירדן. במצב זה ישראל יכלה להיות בעמדה מדינית טובה יותר מאשר היא מצויה היום. אבל שמיר ברוב תבונתו טירפד את ההסכם ומספר שנים לאחר מכן הכריז המלך חוסיין על התנתקותו מן השטחים. כך שבזכותו של שמיר אנו נאלצים היום להתעסק עם הפלשתינים המחורבנים הללו במקום עם הירדנים, ובעמדה נחותה בהרבה מן העמדה בה יכולנו להיות אלמלא טיפשותו וכסילותו של ה"השמיר" הקצוץ שלנו.
 

שרוף

New member
אתה צודק במאה אחוז מוכה ירח.

אכן הסכם לונדון אם היה מתקבל היה משנה את המצב מקצה לקצה. מנהיגינו עשו טעויות לכל אורך הדרך החל מ67 לאחר הניצחון הגדול על מדינות ערב הייתה דרישה של מספר פוליטיקאים ישראלים להחזיר את השטחים שנכבשו מיד אבל דיין ז"ל לא היה מוכן לשמוע. גם שמיר עשה טעות קרדינלית שלא הכיר ביתרונות של הסכם לונדון. ורבין עשה טעות קרדינלית שלא שעה לעצתו של חוסיין החכם שהתפלץ לשמע הידיעה שפרס ורבין מתכוננים להחזיר את רב המרצחים עראפת לאיזור. הוא אמר להם אני שסילקתי לבקשתכם את עראפת בספטמבר 70 מירדן לביירות ואתם שסילקתם את עראפת ב82 מביירות לטוניס ועכשיו אתם מחזירים אותו? כך שכולם עשו טעויות שהיום אנו משלמים עליהם בריבית דריבית.
 

אור ירח

New member
טעות לעולם חוזרת מוכה שרפה

אבל את הנעשה אין להשיב. אני שמח שלפחות אתה מודה שגם בימין עשו טעויות שלא רצו לנסות להגיע להסדר מדיני מתי היינו בשיא כוחנו בכל המובנים. גם המערך עשה טעויות גסות. גולדה מאיר "הזכורה לטוב", שבשל עיקשותה וסירובה לקבל את הצעות השלום של סאדאת, הצליחה להביא עלינו את מלחמת יום כיפור ב 1972 עם מספר נפגעים עצום וחסר תקדים. אותה גיברת (ה י´ בכוונת הדגשה) גם "זכורה לטוב" בשל היחס "התקיף" שהפגינה כלפי בני עדות המזרח (הם לא נחמדים). נו, אתה רואה לאן הגענו, באיזה מצב "נפלא" הן מדיני והן פנימי אנו נמצאים כרגע. כרגע אני אישית פסימי ביותר לגבי העתיד. אמנם התנחמתי במידה מסויימת כאשר שמעתי בחדשות הערוץ ה 2, שבתוך הרשות הפלשתינית נשמעים קולות להפסיק את גל הפיגועים. אולי יצא מזה משהו בסופו של דבר למרות הכל. מי יודע?
 

שרוף

New member
יש לי הרגשה מוכה ירח שאתה כנראה

לא מספיק מכיר אותי. אתה כותב ואני מצטט: "אני שמח שלפחות אתה מודה שגם בימין עשו טעויות שלא רצו לנסות להגיע להסדר מדיני מתי היינו בשיא כוחנו בכל המובנים" שים לב טוב טוב מעולם לא בחרתי בליכוד ולא בשום מפלגה ימנית אחרת. בבחירות האחרונות לא בחרתי לא בברק ולא בשרון.ידעתי והיה ברור לי שבחירתו של אחד מהם ולא משנה מי לא תשנה את המדיניות הבזוייה גם מבחינה בטחונית אבל בעיקר מבחינה חברתית כלכלית. לצערי צדקתי. בשבילי השמאל מטורף והימין מזוייף.
 
למעלה