"קשה כשאול קנאה"

איך למגר את הקנאה


להכניס לדעת שזה...



המסלול שלו - ושלו בלבד.
 
וואו

איזה פוסט כנה וחשוף.
לא פשוט להודות בקנאה, בטח לא במישהו שאתה מאוד אוהב.


לי אין אח או אחות תאומה, אבל יש לי דודה בת גילי.
גדלנו כמו תאומות, והיא ילדה לפני 7 חודשים.
ביום שהוא נולד היא עשתה לי שיחת וידאו ובכיתי כמו ילדה קטנה.
כולם חשבו שהתרגשתי בשבילה, בעצם גם.. אבל כן הייתה שם קנאה.
כאילו איך זה שכל החיים עשינו יחד הכול.. ועכשיו היא שם ואני פה?
מה אני אגיד לך.. בלעתי את הקנאה.
ופרגנתי לה מכל הלב.

אני בטוחה שגם אתה עושה זאת.
תנתב את המחשבות באיך למצוא את אשתך לעתיד.
 

mri10

New member
לירי את צודקת...

קשה להודות בקנאה בכלל.ולגברים בפרט.

אבל הנה משהו מהיתרונות של העולם הווירטואלי.

אגב.מה שאני לא ישן עדיין,זה לא קשור לקנאה
 

mri10

New member
זה קשור לזה שעד לרגע זה...

ישבתי לי על הבר. ולמה אני יושב על הבר בשעה כזו?! אהה אולי זה כבר כן קשור
 


מכירה את זה שאת שומעת שירים רומנטיים.
ואז נזכרת בדברים.. או במישהו שנשבר לך הלב בגללו?
קיצר, זה כבר לא קורה לי.
עצוב לא?
 

Anna begins cc

New member
אני מקנאה בך.

זה קורה לי יותר מדי וזה לא נעים.
אני יכולה לשמוע שיר שיזכיר לי מישהו מלפני עשור, והלב שלי יצבט.

את השיר הזה לא יכולתי לשמוע במשך חצי שנה, כי הייתי נחנקת בכל פעם ששמעתי אותו מרוב שהזכרון שקשור אליו היה מוחשי-
http://www.youtube.com/watch?v=x4r-c4I_9Rc
 
למעלה