וואו
איזה פוסט כנה וחשוף.
לא פשוט להודות בקנאה, בטח לא במישהו שאתה מאוד אוהב.
לי אין אח או אחות תאומה, אבל יש לי דודה בת גילי.
גדלנו כמו תאומות, והיא ילדה לפני 7 חודשים.
ביום שהוא נולד היא עשתה לי שיחת וידאו ובכיתי כמו ילדה קטנה.
כולם חשבו שהתרגשתי בשבילה, בעצם גם.. אבל כן הייתה שם קנאה.
כאילו איך זה שכל החיים עשינו יחד הכול.. ועכשיו היא שם ואני פה?
מה אני אגיד לך.. בלעתי את הקנאה.
ופרגנתי לה מכל הלב.
אני בטוחה שגם אתה עושה זאת.
תנתב את המחשבות באיך למצוא את אשתך לעתיד.