"קשה כשאול קנאה"

mri10

New member
"קשה כשאול קנאה"

היום אני נאלץ להודות בפה מלא שאני מקנא.

אני מקנא באחי התאום.

תראו,בדרך כלל איני טיפוס קנאי. ואני חושב שהמודעות העצמית שלי לנושא די גבוהה.

אבל היום הרגשתי שאני פשוט מקנא.

אז קצת רקע..

אני ואחי אוהבים בלב ונפש.

וכשהוא התחתן לפני כמה שנים והשאיר אותי לבד,שמחתי והתרגשתי כאילו אני עצמי התחתנתי.

אני יודע שרבים מסביבי ובעיקר מאחורי התלחשו ביניהם 'איך אני מקבל את זה' גם אמא שלי למרות שלא למדה מעולם עבודה סוציאלית,תהתה אחר תחושותי ומיששה את הדופק שלי כדי לידע איך אני מקבל את זה.

אבל אני הייתי מאושר עד הגג.

הסתובבתי בחתונה שלו כאילו אני עצמי החתן..מה שגרם לכמה מהמוזמנים להתבלבל עם המעטפות


אבל היום משהו נשבר בי.הנדיבות והעין הטובה שהיו בי עד כה התפוגגו מעט.

לאחי נולד בן.

תינוק קטנטנן מתוק ויפהיפה.

וזה גרם לי לקנאות בו.

לא כי לו יש.ממש לא.

אלא כי לי אין!!

הרהרתי לעצמי.תראה איך אחיך התמסד לו,נשוי באושר ועכשיו גם חובק לו אוצר מדהים.

ואתה,ואני.

עדיין רווק,מבוקש יותר או פחות,אבל עדיין רווק.

אז למה נגרע חלקי מחלקו??

מה אני דפוק?! חסר לי משהו?!

תאמיני לי שלא!!

הוא חי לו חיים נעימים ושקטים מלאים ביצירה ועשייה.

חיים של נתינה ואהבה.

ואני עדיין מתחכך עם המבוכות והפיתולים של הרווקות שלא נגמרת.

אז נכון אני גם עושה דברים גדולים ונשגבים מאוד.

אני מתריע על קולפי פירות הדר במרחב הציבורי ועל צרכנות חכמה בפני החברים בפורום.

אבל איך נאמר בעדינות?! יש דברים מעט יותר הירואיים בחיים שלנו.

ומה שהכי חשוב עכשיו,איך מצליחים למגר את תופעת הקנאה הגועלית הזו??

זה די מבאס לחשוב כל הזמן וגם שאחרים חושבים עליך,שאתה נדיב ומפרגן מאין כמוהו.

והנה בתוכי עמוק עמוק פנימה,מבצבץ לו קנאי קטן ועלוב.

איך מתמודדים עם זה??

איך??
 
אחינו היקר

קודם כל דע
מה שאתה חושב זה לא מי שאתה, זה רק מחשבות
מחשבות יש עשרות אלפים ביום
לפעמים שליליות לפעמים חיוביות, תלוי בעבודה שעשית בעצמך

שנית זה נשמע כמו קינאת סופרים
אני מקנא בתימני בבית כנסת שקורא בתורה יפה ובדיקדוק, ואני ביזבזתי את החיים שלי ללמוד עשרות דיסקים של מייקל ג'קסון וEמינם, וריאנה, וים של בולשיט

זה לא שאתה רוצה לקחת את שלו
אתה רק רוצה כמוהו
הוא רצה כמו חבר שלו, וחבר שלו רצה כמו דוד שלו

זה לא שאתה חושב שלך מגיעה את שלו

נראה לי סתם שקיבלת רגע של התבוננות, והאמת לא תמיד ....איך אומרים.... מלבבת
וזה סתם עשה לך עירעורים
אתה תקום בבוקר וזה כבר לא שם
כל מה שישאר זה מה שאתה אמרת לעצמך "צץ בי קנאי עלוב" (בעצת היצר)
אז את המחשבות האלו תחסוך מעצמך
לפחות בשבילי
 

mri10

New member
היי סוקי...

מה קורה חבר?? תודה על הדברים החכמים שכתבת...כהרגלך.

יאללה תוריד פה איזה סיפור טוב/בדיחה טובה. משהו שיחמם את הלב.(לא חייב עם גסויות)
 
סיפרתי לך פעם שהיה לי כרטיס חבר של מפעל הפיס

ליטר דיוק 2
שזה היה 120 ש"ח לחודש
אבל הם היו חמודים כי כל 3 חודשים זכיתי ב15 ש"ח
אחרי איזה שנתיים התקשרתי ורציתי לבטל, מאחר והתפיסות של הערבי בחיים התחילו להתפוגג
הם כמובן שלח לנו תמונה של התעודת זהות ופקסס לנו חתימה
טוב, עוד שנה וחצי נמשכו להם, ואז מתקשרת אלי נציגה רוצה לעשות לי עוד כרטיס

טוב, היא שואלת אם אני רוצה לשמוע על המבצע והבלה בלה בלה
ואני כן בטח !
והיא מתחילה לספר לי סטטיסטיקות ושכל שבוע זה 50 אלף, והשני 200 אלף
ואני כזה וואו זה מלא כסף !
והיא ממשיכה , ואני כל רגע, די זה המון !
והיא בטוחה שהיא תפסה את הדג החודשי
שיחה של אני לא מגזים רבע שעה 20 דקות
ואני שואל אותה על איך מגיעים לרכב, ואם זה בצבעים של התמונה
בקיצור היא כבר באה לסגור לי משכנתא ויעוץ זוגי
ואני אומר לה בהפתעה, רגע ואני יכול להרשם בטלפון בלי הטפסים והחתימה ?
היא צועקת בהתרגשות, בטח !
ואני כזה, אה כן, גם להתנתק במידה ורוצים ?
היא כן בטח אל תדאג
אני, מצוין, כי אני כבר שנה רוצה לבטל את שני הכרטיסים שיש לי

אני חושב שלקח לה דקה בערך לעקל את מה שקרה שם, היו אפילו מילמולים
מה? היא שואלת
לנתק לנתק את המנויים אני רוצה
ואז היא אספה את עצמה ואמרה לי בקול חרישי שהם לא המחלקה המטפלת וניתקה לי בפנים

ואחרי חצי שנה התקשרתי אליהם וניתקתי טלפונית
 

mri10

New member
סוקוש


האמן לי,אם לאותה נציגה היו קוראים אראלה,הכל היה נגמר אחרת.
 
וואלה אתה יודע מה גיליתי

אין חינם
ולהפסיד את השיעור בחיים שמוביל אותך למיליון דולר

אני למדתי שהשעור למיליון דולר הוא שעור לכל מיליון דולר
לא רק אחד עלוב כמו שמציע לך אריאלה

אני לא צריך את השיחה מאיראלה
אני את השיעור הזה לא מתכוון לפספס !
 

mri10

New member
אתה בא לומר לי...

שאם אראלה מתקשרת אליך אתה מעביר אותה לדחיה???

ואני כל פעם שאני יוצא מאיזור ללא קליטה כמו מעלית וכאלו,אני מתקשר למפעל הפייס ומוודא שבאותן דקות שלא הייתי זמין אראלה לא חפשה אותי.
 
בהגרלה של ה50 מיליון

ישבתי לבדוק את המספרים איזה יומיים אחרי כולי מסטול באמצע הלילה (באינטרנט)
ובאתר זה מסודר לפי גודל המספר
אז אני מתחיל לבדוק מהגדול לקטן
שהקטן זה נוסף או משהו, לא זוכר אפילו
בקיצור מספר מספר ויש לי הכל (היה צריך 5 ונוסף נראה לי)
וברביעי הלב מתחיל לדפוק, בחמישי ירד לי הלב
לא מפתיע אותי מתנות מבורא עולם
היו שם כמה שניות שלקחו נצח, אתה אוכל סרט מה תעשה, למי תגיד
פתאום אתה מקבל הצצה קטנה ל"עתיד"
בתוכי לא רציתי את השינוי
ולמזלי גם לא קיבלתי את השינוי
למה שאני ארצה לחוות טראומה כזו בחיים שלי?
בשניה כל מה שהבנת על החיים הופך למערבולת
ומה רע לי בחיים, יש לי משפחה שאני אוהב, חברים שאני אוהב, את עצמי שאני שרוף עלי
מה יש לי להחליף את כל זה בשינוי דרסטי אחר?
אולי מי שלא מעריך את החיים שלו זה מתאים לו

ואני כן שואף להגיע להרבה יותר מ50 מיליון
אבל השאיפה הכי גדולה מכולם היא שהם יהיו שלי, שקיבלתי אותם ביושר מבורא עולם
לא טובות מאפחד, ולא צריך חינם ואל תעשו לי טובות
לי יש אותי ואת בירכת ה-ה'
לא צריך אריאלה ולא זיבי
 

mri10

New member
מסכנה אראלה...

גם היא בסה"כ פקידה שהפכה בעל כרחה למותג בזכות מכונות הפרסום המשומנות.
 
מאחר וכסף הוא לא המקור לכל הדברים

כי אם אריאלה לא תעניק לך את מה שאתה צריך/רוצה
אז כסף לא במשווואה אפילו ככלי להגיע למטרה הרצויה

אז אם הצילצול הגואל הוא לא מאריאלה....
אז מי זה מתקשר ???
 
אתה מכיר את הזבובים החסרי משמעות האלו

שלא בקטע של להציק לך פיזית
אבל הן עשה יסתובבו לך הלוך חזור בלי הפסקה, ודווקא לידך
שעה עיגולים ומתרסק למסך
עיגולים מסך
מה זה נקבה?
 
בטח צפית ב...

קלי ברוק.


אני מבין למה הוא בא. יוצא שזה זבוב עם אכבר משמעות.
 
תזמין ימ"מ

זה קשה לנו,
למה.
צריך השתלטות על יוגבים ושמעונים (במקרה שלי),
ואז הזבוב מת. מה זה מת...



אין יותר חרקים בבית.
לא צריך ריסוס בכלל.
 
למעלה