תודה לכולכם חברים יקרים../images/Emo24.gif
באמת טוב לי זה תפקיד שאני מחכה לו כבר למעלה מחודשיים המכרז יצא, והגשתי את הטפסים את שלב הועדה, עברתי בקלות והיום התבשרתי, כי מבין כל המועמדים אני זו שנבחרה אז אני שמחה ומאושרת עשיתי זאת ובגדול!!!!!!!!!! ולכם חבריי, תודה על הברכות