קרן אור לי ........

ד ו ר י ן

New member
קרן אור לי ........

מזל טוב לך נשמתי על הזכייה .... זו ההוכחה שאת פשוט גדולה ... אז המון מזל טוב ובהצלחה ...
 
תודה מישל - זה לא סתם תפקיד

היה מכרז, ונבחרתי מבין כל המתמודדים!! יום נפלא במיוחד
 
אני יודע באיזה מכרז זכתה !!!

האמת שלא...סתם רציתי להבהיל אותה קצת... גגגגררררררר....
 
ולי יש קשרים...........

בשיער
 
קרן אור לי ../images/Emo49.gif../images/Emo39.gif

לא יודע על מה ! אבל מה אכפת לי . את מאושרת ? אני מאושר ! טוב לך ? טוב לי ! כיף לך ? כיף לי! יאללה בקיצור , הצלחה בתפקידך החדש . שלך , יהונתן 38 .
 
תודה לכולכם חברים יקרים../images/Emo24.gif

באמת טוב לי זה תפקיד שאני מחכה לו כבר למעלה מחודשיים המכרז יצא, והגשתי את הטפסים את שלב הועדה, עברתי בקלות והיום התבשרתי, כי מבין כל המועמדים אני זו שנבחרה אז אני שמחה ומאושרת עשיתי זאת ובגדול!!!!!!!!!! ולכם חבריי, תודה על הברכות
 

חתולון*

New member
עכשיו כשזה פורסם ברבים

לך קרן אור לי על הזכייה במכרז מאחל לך הצלחה, חתולון לא ברווז את העבודה תעשי יפה ובגדול ואני מכאן צועק לתוך רמקול ב.ה.צ.ל.ח.ה חתולון
 
יהונתן היקר ../images/Emo24.gif

כך בדיוק מתנהג חבר טוב ונהדר בכל מצב גם אם לא יודע על מה הדבר שמח בשמחתם של אחרים אתה חבר מקסים תודה לך ושבוע נהדר
 
למעלה