קרואטיה -
שרשור מס' 2

מצב
הנושא נעול.

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
עוד קצת קרק
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
טוריסמו דנדש
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
וסטרה דו-קומתית
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
ככה אומרים חנייה בקרואטית
נראה אתכם אומרים את זה חמש פעמים מהר!
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
זוג תיירותיים בתחנה מרכזית קרק
מאן ליון-סטאר וואנהול, צד לצד.
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
המאן יוצא ובמקומו נכנס טראבגו
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
בחזרה בתחנה מרכזית רייקה - צמד חמד:
O303 ו-O404 זה לצד זה.
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
זהו, תם ונשלם שרשור קרואטיה 2, מקווה שנהנתם!
לקינוח - הנה נוף ממרפסת החדר שלנו באי קרק.
 

zvir1

New member
זהו, תם ונשלם שרשור קרואטיה 2, מקווה שנהנתם!
לקינוח - הנה נוף ממרפסת החדר שלנו באי קרק.
חסרות לנו קרואטיות מנגבות חומוס "מיקי"
מקווה שבפעם הבאה לא תשכח את המסורת....(-:
 

davidfainshtein

Member
מנהל
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
שרשור מעולה, יעקב
תודה רבה!
 

euronitzan

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
איזה שרשור נהדר!
 

אוהד11

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
יעקב
 

gsx750f

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
יעקובי אחלה תמונות
 

דביר419

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
שרשור נהדר

 

kalil

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
באוטובוסים האלה יש מזגן?
ותודה רבה על התמונות
 
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
תודה רבה, התמונות מאוד מעניינות

התוכל בבקשה לתאר כיצד בנויה מערכת הכרטוס בתח"צ רייקה?
 

ניקולאי

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
תודה רבה, מאוד נהנתי, אחלה תמונות!
 

בועז ל

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
השקעה עצומה ויפה.
נא לא לשכוח לדרוש ממנהלי הפורום החזר הוצאות על שלוש שעות עבודה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה