קרואטיה -
שרשור מס' 2

מצב
הנושא נעול.

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
אותו ה-SG יוצא מהתחנה
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
והנה חבריינו הוותיק... EL!
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
סיטארואים בתחנה
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
סיטארו קו 5
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
אותו סיטארו במסופון קו 5
ליד פארק גדול ובית העלמין העירוני
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
מפרקית MAN SG פושר במסופון קו 5
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
בתוך הסיטארו
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
SG פולר עגלגל יפה
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
בתוך SG ישנה
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
המפרק של SG ישנה
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
SG ישנה במסוף
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
Connecto במסופון קו 7
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
...עוד אחד, באותו המסופון
 

JayZed

New member
קרואטיה -
שרשור מס' 2
בהמשך לשרשור זאגרב של שבוע שעבר, כמובטח ובאיחור אופנתי הנה שרשור המתרכז בעיקר ברייקה. רייקה היא עיר נמל הנמצאת במפרץ קווארנר על הים האדריאטי. היא העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, ומאכלסת את הנמל הגדול במדינה, ומונה כ-270,000 תושבים. האוכלוסיה הקרואטית בעיר היא כ-80% מכלל התושבים, כאשר ה-20% הנותרים בעיקר איטלקים (העיר הייתה תחת שלטון איטלקי במשך תקופה לא מבוטלת, והאיטלקים עדיין קוראים לה Fiume ולא Rijeka). רייקה היא עיר הררית יפהפיה בעלת תעשיית תיירות מפותחת למדי. המוני תיירים (בעיקר גרמנים ואיטלקים) אוהבים לבלות את חופשותייהם ברייקה. התחבורה הציבורית בעיר מונה אוטובוסים בלבד, המופעלים עיי חברה הנקראת Autotrolej. מערך הקווים בעיר בנוי כך שקווים בעלי ספרה יחידה (1-9) פועלים ברייקה המרכזית (או רייקה הישנה), וקווים בעלי ספרות כפולות יוצאים אל מחוץ לתחום זה לפרברים המסופחים של העיר, ולמעשה עובדים כקווים פרבריים. החברה מפעילה צי גדול של אוטובוסים, כולם מתוצרת גרמניה - מאן ומרצדס. האוטובוסים שראיתי בשרות פעיל כוללים: MAN SG לדורותיו - החל בגרסה הישנה (בעלי הצורה העגולה, בתצורה מושכת עם מנוע מרכזי), דרך גרסת פולר של הצורה המרובעת וכלה בדגמים הזהים לאלו הפועלים עדיין בת"א (רק מוגמרים), בעלי מנוע אחורי ותצורה דוחפת. MAN SL דור שני (מרובעים), ישנם דגמים גם בעלי מנוע מרכזי וגם בעלי מנוע אחורי, וגם מספר אוטובוסים בתצורה פרברית MAN NL דור ראשון, מספר מצומצם של אוטובוסים, ואפילו זוג ELים שהובאו לנסיון אך שם היו מספיק חכמים לא לקנות יותר מהדגם הכושל. MAN SL דור 3, או איך שמאן קוראים לו - Lion City Classic, העובד על שניים מהקווים ה"פרבריים" - בעלי ספרות כפולות. MAN ND - הדו קומתי הזהה לאלה שעובדים בברלין; ישנם שניים כאלה, הם עובדים על קו תיירותי מיוחד הסובב במרכזי התיירות בעיר. MAN NL דור 3 - יש רק אחד כזה, נסיוני. בסוף החברה החליטה לא לקנות כאלה, אך הנסיוני משרת עדיין בקו 21. מרצדס Connecto - אוטובוס עירוני בעל מדרגה אחת, בדומה ל-EL, רק שהוא נוסע
, ישנם גם מפרקיות (Connecto G). מרצדס Citaro G יורו 4/5, המחליפים כעת את המאנים הישנים.
SL פרברי בקו 21
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה