קרה לכם ש...

עידוdee

New member
קרה לכם ש...

שדווקא בקורס שאתם הכי שונאים ולא מתחברים אליו, והקורס שבו הציונים שלכם בעבודות על הפנים ואין לכם מושג על מה מדברים, אז בקורס הזה, אתם מקבלים את הציון הסופי הכי גבוה באותה שנה? סתם תהייה.. קרה לי היום ואני קצת מבולבל.
 

Miss Ziggy

New member
חחחחחחחח

גם לי זה קרה כמה פעמים זה ממש מוזר אין לי הסבר לזה
 

עידוdee

New member
הפוך כלומר

הקורס שהכי אהבת והתחברת אליו היה הציון הכי נמוך?
 

morini 24

New member
כן... קרה

איזה כיף זה. מה שמוזר שגם אחרי שני מבחניםכאלה שהפצצתי בהם עדיין אין לי מושג על מה מדבר הקורס.
 

עידוdee

New member
נצל"ש תיקים

מישהו יודע איפה אפשר לקנות תיקי גב בזול? כשאני מדבר על זול אני מתכוון ל100 שקלים לכל היותר, ורצוי שיהיה טוב. מישהו מכיר מקום עם מבחר?
 

limorlim

New member
חנויות אאוטלט

וכמובן מבצעים של חזרה ללימודים שיש עכשיו בשפע. פשוט צריך לחפש. אגב, במידה ואתה מחפש תיק אורטופדי טוב ללפטופ - אין מצב שהוא יעלה לך פחות מ-200-300 ש"ח.
 

עידוdee

New member
האמת שמצאתי ב-140

אבל לדעתי הוא מצועצע והמחיר סתם מנופח.. כמעט רציתי לקנות אבל בסוף לא קניתי. אורטופדי אחריות וכו'.
 

PIonit

New member
תיק גב סתם

או ללפטופ? בכל מקרה אם לא דחוף לך, הייתי מחכה חודש חודשיים. עכשיו יש את כל הילדודס שקונים, אז אמנם יש פה ושם מבצעים אבל המחירים גבהים. אח"כ, כשהחנויות מפחדות להתקע עם יותר מדי סחורה, הן עושות חיסולים די משתלמים...
 
למעלה