קראתי
שסצנת הקרב בין טריפ לחייזר בפרק זריחה היתה במקור 2 וחצי דקות ושהיא צומצמה . הבמאית היא רוקסן דוסון והיא היתה בעד להשאיר את הסצינה הארוכה. החליפות משום מה קיבלו רגליים קרות. באמת כשרואים את הסצינה, בסופה טריפ והחייזר תשושים ואז מתחילה התקשורת ביניהם, אילו היינו רואים את כל הסצינה היינו מבינים, כעת אנחנו לא כל כך מבינים איך הם מותשים כל כך מהר.
שסצנת הקרב בין טריפ לחייזר בפרק זריחה היתה במקור 2 וחצי דקות ושהיא צומצמה . הבמאית היא רוקסן דוסון והיא היתה בעד להשאיר את הסצינה הארוכה. החליפות משום מה קיבלו רגליים קרות. באמת כשרואים את הסצינה, בסופה טריפ והחייזר תשושים ואז מתחילה התקשורת ביניהם, אילו היינו רואים את כל הסצינה היינו מבינים, כעת אנחנו לא כל כך מבינים איך הם מותשים כל כך מהר.