קראתי

n i v1

New member
קראתי

שסצנת הקרב בין טריפ לחייזר בפרק זריחה היתה במקור 2 וחצי דקות ושהיא צומצמה . הבמאית היא רוקסן דוסון והיא היתה בעד להשאיר את הסצינה הארוכה. החליפות משום מה קיבלו רגליים קרות. באמת כשרואים את הסצינה, בסופה טריפ והחייזר תשושים ואז מתחילה התקשורת ביניהם, אילו היינו רואים את כל הסצינה היינו מבינים, כעת אנחנו לא כל כך מבינים איך הם מותשים כל כך מהר.
 

Lu Tze

New member
רוקסן דוסון לא משחקת את ב'לאנה?

תגידו, יש שחקן ראשי בסטר טרק שלא ביים פרק או סרט?
 

n i v1

New member
ברנט ספיינר למשל

וויל ווטון קייט מאלגרו ( אל תסקלו אותי אם אני טועה)
 

Lu Tze

New member
נראה לי שספיינר דווקא כן ביים

פרק או שניים ב-TNG
 

sysiphus

New member
מאוד מקובל ששחקנים הופכים לבמאים

ובזמן האחרון יותר שיקי להפוך גם למפיקים. זה לא משהו של סטאר טרק.
 
למעלה