איזו מקריות
אני בדיוק עכשיו באמצע קריאה מחודשת (בפעם המי יודע כמה) של הטרילוגיה(*5/3) שמעתי גם על כך שהוא שינה במהדורות אבל שמעתי רק לגבי הכרך הראשון. יש לי את הספר בעברית, שתי מהדורות באנגלית ואחת בצרפתית ועד עכשיו לא מצאתי הבדלים. יש כמובן המון תאוריות נוספות, תיכנס לכל אחד מאתרי המעריצים של דגלאס אדמס ותמצא חופן מלא בכל אחד. והכי חשוב, בלי פאניקה.....