קצת פרסומת

powo

New member
קצת פרסומת

עקב המצב בשוק דגי בריכה.ממומלץ לאכול רק דגי ים.בתאבון .וזה אך ורק מתוך ידע אישי.אברהם
 

ליילנד

New member
אתה אמנם צודק

אבל לא מזמן הזהירו מפני דגי ים, אז מה עושים
ואני מתה על דגים, יאמי יאמי
 
עוד תוספת לדגים:

החיים מסוכנים, וצריך להזהיר מפניהם באופן כללי. דגים לעומת זאת בריאים מאוד. מישהו ראה פעם לוויתן חולה? - בבקשה. אני מצטרף להמלצה על דגי ים, בעיקר כאלו שמגיעים מהמקרר של אברהם - אכלתי לאחרונה כאלו, והם היו מה זה בריאים!!! מי שירצה את המתכון יוכל לקבל במסר.
 

doroni10

New member
לילנד-טוב שאת מתה על דגים ולא מדגים

מישהו אוסף עצמות של דגים? ....
 

meytar

New member
מישהו ראה פעם לוויתן בכלל?

דודה שלי ראתה! באילת ^.^ ובקשר לטעמם של הדגים אני לא אצטרף לדיון, מטעמי אידאולוגיה...
 

doroni10

New member
לוויתן בחלל (לא בכלל) -

מדריך הטרמפיסט לגלקסיה.
לאלו שאוספים ספרים, אני מעולם לא בדקתי, אבל יש שמועות זדוניות שטוענות שבכל מהדורה של מדריך הטרמפיסט לגלקסיה ( הטרילוגיה היחידה בעלת חמישה חלקים..) ישנו שנוי כל שהו שבצע המחבר בכוונת תחילה.. מישהו יודע אם זה נכון?... דורון,
 
פטנט מדהים!!!!

אם זה נכון, (ולמה לחשוב שלא?), זה הפטנט האולטימטיבי למכור יותר ספרים. כמו תשניות בבולים - א כל מהדורה אחרת במשהו, כל אספן צריך לקנות ספר אחד מכל מהדורה, לא?
 
איזו מקריות

אני בדיוק עכשיו באמצע קריאה מחודשת (בפעם המי יודע כמה) של הטרילוגיה(*5/3) שמעתי גם על כך שהוא שינה במהדורות אבל שמעתי רק לגבי הכרך הראשון. יש לי את הספר בעברית, שתי מהדורות באנגלית ואחת בצרפתית ועד עכשיו לא מצאתי הבדלים. יש כמובן המון תאוריות נוספות, תיכנס לכל אחד מאתרי המעריצים של דגלאס אדמס ותמצא חופן מלא בכל אחד. והכי חשוב, בלי פאניקה.....
 
למעלה