קצת עידכונים לגבי ב"ש

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
קצת עידכונים לגבי ב"ש

קצת עידכונים לגבי ב"ש
אהלן כולם, העידכון בעיקר לגבי הקו רכבת מב"ש לרמת חובב, העבודות מתקדמות במקום בקצב מסחרר, יציקת שני גשרים שעוברים מעל כביש באר שבע דימונה וכביש הכניסה לאזור התעשיה עמק שרה, בהמשך הקו עבודות עפר אינטנסיביות ליצירת תוואי המסלול בו תעבור הרכבת ושאלה אחת לחן, או למישהו אחר אם יודע לפני כשנה דובר על הקמת תחנת רכבת נוספת בבאר שבע בסמוך לאוניברסיטת בן גוריון, עד כמה העניין ממשי? אם יוחלט על הקמת הפרוייקט אני משער שהאוניברסיטה תיקח בו חלק נכבד.... יש מידע בנושא?
 
שאלה ל- פיירמן ????????

קצת עידכונים לגבי ב"ש
אהלן כולם, העידכון בעיקר לגבי הקו רכבת מב"ש לרמת חובב, העבודות מתקדמות במקום בקצב מסחרר, יציקת שני גשרים שעוברים מעל כביש באר שבע דימונה וכביש הכניסה לאזור התעשיה עמק שרה, בהמשך הקו עבודות עפר אינטנסיביות ליצירת תוואי המסלול בו תעבור הרכבת ושאלה אחת לחן, או למישהו אחר אם יודע לפני כשנה דובר על הקמת תחנת רכבת נוספת בבאר שבע בסמוך לאוניברסיטת בן גוריון, עד כמה העניין ממשי? אם יוחלט על הקמת הפרוייקט אני משער שהאוניברסיטה תיקח בו חלק נכבד.... יש מידע בנושא?
שאלה ל- פיירמן ????????
פיירמן היקר ! היסתכלתי על המפה של באר - שבע וראיתי שאפשר להמשיך את הרחוב הראשי של באר - שבע ( שדרות רגר ) לכיוון מסילת הרכבת ובצמוד לכביש הזה אפשר לבנות תחנת רכבת תחשוב על זה ! זה רעיון מצוין אם ימשיכו את שדרות רגר לאורך מסילת הרכבת וייבנו בצמוד אליו תחנת רכבת מימול האוניברסיטה או שבכלל יסללו כביש צמוד למסילת הרכבת של באר -שבע
 

nitsansh

New member
סליחה על הבורות...

שאלה ל- פיירמן ????????
פיירמן היקר ! היסתכלתי על המפה של באר - שבע וראיתי שאפשר להמשיך את הרחוב הראשי של באר - שבע ( שדרות רגר ) לכיוון מסילת הרכבת ובצמוד לכביש הזה אפשר לבנות תחנת רכבת תחשוב על זה ! זה רעיון מצוין אם ימשיכו את שדרות רגר לאורך מסילת הרכבת וייבנו בצמוד אליו תחנת רכבת מימול האוניברסיטה או שבכלל יסללו כביש צמוד למסילת הרכבת של באר -שבע
סליחה על הבורות...
המפות שלי לא מעודכנות... מה היה השם הקודם של שדרות רגר?
 
שדרות הנשיאים

סליחה על הבורות...
המפות שלי לא מעודכנות... מה היה השם הקודם של שדרות רגר?
שדרות הנשיאים
לפני כמה שנים ניפטר ראש עיריית באר-שבע יצחק רגר ז"ל ובימקומו היתמנה הסגן שלו כדיי לתת כבוד לראש העיר שינו את שמה של הרחוב הראשי של באר שבע מ-שדרות הנשיאים ל-שדרות יצחק רגר
 

nitsansh

New member
לאיזה קצה אתה מתכוון?

שדרות הנשיאים
לפני כמה שנים ניפטר ראש עיריית באר-שבע יצחק רגר ז"ל ובימקומו היתמנה הסגן שלו כדיי לתת כבוד לראש העיר שינו את שמה של הרחוב הראשי של באר שבע מ-שדרות הנשיאים ל-שדרות יצחק רגר
לאיזה קצה אתה מתכוון?
הצפוני או הדרומי? לפי המפה שלי, מה שמסומן כשדרות הנשיאים (כיום שדרות רגר) הוא רחוב שהקצה הצפוני שלו הוא הכביש לתל-אביב, והקצה הדרומי הוא צומת אלי כהן, ליד קניון הנגב. האוניברסיטה היא בערך באמצע... אז לא ברור לי לאן אתה רוצה להמשיך את הרחוב? אגב... לא הרבה ראשי ערים זוכים לכבוד כזה גדול, שיקראו על שמם את הרחוב הראשי... יש מן הסתם יותר ראשי ערים מרחובות ראשיים...
 
ניצן לא הבנת , אני יסביר את כוונתי

לאיזה קצה אתה מתכוון?
הצפוני או הדרומי? לפי המפה שלי, מה שמסומן כשדרות הנשיאים (כיום שדרות רגר) הוא רחוב שהקצה הצפוני שלו הוא הכביש לתל-אביב, והקצה הדרומי הוא צומת אלי כהן, ליד קניון הנגב. האוניברסיטה היא בערך באמצע... אז לא ברור לי לאן אתה רוצה להמשיך את הרחוב? אגב... לא הרבה ראשי ערים זוכים לכבוד כזה גדול, שיקראו על שמם את הרחוב הראשי... יש מן הסתם יותר ראשי ערים מרחובות ראשיים...
ניצן לא הבנת , אני יסביר את כוונתי
היתכוונתי לומר שאפשר לסלול כביש מהיר בעל 4 נתיבים צמוד למסילת הרכבת של באר-שבע אפשר גם לעשות שהכביש הזה ייתחבר לכניסה הצפונית של באר-שבע כלומר להיתחבר לשדרות רגר בהתחלה שלהם ולצאת אל כביש עוקף באר -שבע אוליי אם יסללו כביש כזה אז אפשר יהיה לקרוא לו : נתיבי איילון של באר-שבע
 
פיירמן תענה לי בבקשה ! ../images/Emo12.gif

ניצן לא הבנת , אני יסביר את כוונתי
היתכוונתי לומר שאפשר לסלול כביש מהיר בעל 4 נתיבים צמוד למסילת הרכבת של באר-שבע אפשר גם לעשות שהכביש הזה ייתחבר לכניסה הצפונית של באר-שבע כלומר להיתחבר לשדרות רגר בהתחלה שלהם ולצאת אל כביש עוקף באר -שבע אוליי אם יסללו כביש כזה אז אפשר יהיה לקרוא לו : נתיבי איילון של באר-שבע
פיירמן תענה לי בבקשה !

פיירמן שלום ! אולי בתור תושב באר-שבע ואחד שמכיר את המקום תוכל לומר לי אם זה אפשרי לעשות כביש מהיר צמוד למסילת הרכבת של באר-שבע בתוך באר-שבע ? תחשוב על זה אם למשל יסללו שמה כזה כביש זה רק יעשה טוב ל-באר שבע ואז גם ל-באר שבע יהיה כביש מהיר
 

fireman

New member
אני אגיב היום בערב

פיירמן תענה לי בבקשה !

פיירמן שלום ! אולי בתור תושב באר-שבע ואחד שמכיר את המקום תוכל לומר לי אם זה אפשרי לעשות כביש מהיר צמוד למסילת הרכבת של באר-שבע בתוך באר-שבע ? תחשוב על זה אם למשל יסללו שמה כזה כביש זה רק יעשה טוב ל-באר שבע ואז גם ל-באר שבע יהיה כביש מהיר
אני אגיב היום בערב
אני שפוט מאוד ממהר לבסיס ניצן, תשיג מפה חדשה דחוף.....מאז ימי שדרות הנשיאים עברו המוןןןןןןןןןן מים בנהר
 

nitsansh

New member
איזה נהר ואיזה מים...

אני אגיב היום בערב
אני שפוט מאוד ממהר לבסיס ניצן, תשיג מפה חדשה דחוף.....מאז ימי שדרות הנשיאים עברו המוןןןןןןןןןן מים בנהר
איזה נהר ואיזה מים...
הספר שלי נקרא "אטלס היובל", כי הוא יצא בשנה ה-49... יעני 1997... בארץ שלנו משתנים הרבה דברים ב-5 שנים... אפרופו בן-גוריון והנצחת ראשי מדינה ושאר מכובדים... "איש ציבור" צריך לבקש במפורש שלא ינציחו אותו... ע"ע גולדה מאיר... בת"א נגמרו הרחובות הראשיים, אז התחילו להנציח בגנים... ע"ע פרק בגין וגני יהושע (רבינוביץ)... וכמובן בכיכר...
 

fireman

New member
ידידי היקר

איזה נהר ואיזה מים...
הספר שלי נקרא "אטלס היובל", כי הוא יצא בשנה ה-49... יעני 1997... בארץ שלנו משתנים הרבה דברים ב-5 שנים... אפרופו בן-גוריון והנצחת ראשי מדינה ושאר מכובדים... "איש ציבור" צריך לבקש במפורש שלא ינציחו אותו... ע"ע גולדה מאיר... בת"א נגמרו הרחובות הראשיים, אז התחילו להנציח בגנים... ע"ע פרק בגין וגני יהושע (רבינוביץ)... וכמובן בכיכר...
ידידי היקר
בחמש שנים האחרונות נבנו בבאר שבע 4 שכונות חדשות ועוד 15000 יח"ד אז כנראה קצב השינויים בבאר שבע לא עובד בהתאמה לקצב השינויים במדינה.... באר שבע הפכה בתוך 10 שנים מעיר של 100 אלף תושבים בערך ל200 אלף תושבים, רק לידיעתך, ועד כמה שידוע לי זה קורה כשבונים והרבה.... אני בספק רב מאוד אם במפות שלך מופיע רמות ב, רמות ג ורמות ד שבונים בימים אלו ואני מבטיח לך שנווה זאב עילית לא מופיעה במפות שלך וה5000 יח"ד שמתחילות להבנות מזרחית לנחל עשן ואני בטוח שכביש הטבעת (עוקף באר שבע) גם הוא לא נמצא באטלס שלך וכמוהו גם המסילה ותחנת באר שבע מרכז ואני בטוח שנווה מנחם ב גם לא נמצאת במפה שלך וגם לא נאות לון החדשה וגם לא שכונת נחל בקע (לא המגורונים של לפני 15 שנה, אלא ממש שכונה) אז כן, השתנו המון דברים בבאר שבע בחמש שנים האחרונות, רק לידיעתך
 

nitsansh

New member
זה בדיוק מה שהתכוונתי...

ידידי היקר
בחמש שנים האחרונות נבנו בבאר שבע 4 שכונות חדשות ועוד 15000 יח"ד אז כנראה קצב השינויים בבאר שבע לא עובד בהתאמה לקצב השינויים במדינה.... באר שבע הפכה בתוך 10 שנים מעיר של 100 אלף תושבים בערך ל200 אלף תושבים, רק לידיעתך, ועד כמה שידוע לי זה קורה כשבונים והרבה.... אני בספק רב מאוד אם במפות שלך מופיע רמות ב, רמות ג ורמות ד שבונים בימים אלו ואני מבטיח לך שנווה זאב עילית לא מופיעה במפות שלך וה5000 יח"ד שמתחילות להבנות מזרחית לנחל עשן ואני בטוח שכביש הטבעת (עוקף באר שבע) גם הוא לא נמצא באטלס שלך וכמוהו גם המסילה ותחנת באר שבע מרכז ואני בטוח שנווה מנחם ב גם לא נמצאת במפה שלך וגם לא נאות לון החדשה וגם לא שכונת נחל בקע (לא המגורונים של לפני 15 שנה, אלא ממש שכונה) אז כן, השתנו המון דברים בבאר שבע בחמש שנים האחרונות, רק לידיעתך
זה בדיוק מה שהתכוונתי...
שב-5 שנים השתנו הרבה דברים... משום מה אתה הבנת ההפך... אבל לא רק בבאר-שבע יש שינויים... גם אשדוד למשל גדלה פי 2 ב-10 השנים האחרונות, ובבני-עייש בנו כל-כך הרבה דירות שהעולים מרוסיה נעשו רוב ובבחירות האחרונות (שזה כבר לפני 3-4 שנים) נבחר שם ראש מועצה רוסי, בינתיים היחיד בארץ... וגם בגן-יבנה נבנו שכונות חדשות, והמושבים התרחבו... הגענו למצב שיש לנו רמזור בצומת בצרון-נוה-מבטח, ופקקים בצומת חצור וביציאה מגן-יבנה לכביש החוף כל בוקר... אולי התהליך הזה פסח על עיירות הפיתוח בנגב... אבל הוא קרה בהרבה מאד מקומות... ראש-העין גדלה מאד, כרמיאל גדלה, בית-שמש גדלה... בעצם איפה לא? בכל מקום אפשרי בונים עוד ועוד... שלא לדבר על הישובים החדשים כמו מודיעין, מכבים-רעות, שוהם וכו´... בקיצור, באר-שבע ממש לא יוצאת-דופן בענין הזה, והגיע הזמן לקנות אטלס חדש לכל הארץ...
 

יהוושע

New member
" ב"ש לבשה חג " - אל תתפשטי ב"ש

ידידי היקר
בחמש שנים האחרונות נבנו בבאר שבע 4 שכונות חדשות ועוד 15000 יח"ד אז כנראה קצב השינויים בבאר שבע לא עובד בהתאמה לקצב השינויים במדינה.... באר שבע הפכה בתוך 10 שנים מעיר של 100 אלף תושבים בערך ל200 אלף תושבים, רק לידיעתך, ועד כמה שידוע לי זה קורה כשבונים והרבה.... אני בספק רב מאוד אם במפות שלך מופיע רמות ב, רמות ג ורמות ד שבונים בימים אלו ואני מבטיח לך שנווה זאב עילית לא מופיעה במפות שלך וה5000 יח"ד שמתחילות להבנות מזרחית לנחל עשן ואני בטוח שכביש הטבעת (עוקף באר שבע) גם הוא לא נמצא באטלס שלך וכמוהו גם המסילה ותחנת באר שבע מרכז ואני בטוח שנווה מנחם ב גם לא נמצאת במפה שלך וגם לא נאות לון החדשה וגם לא שכונת נחל בקע (לא המגורונים של לפני 15 שנה, אלא ממש שכונה) אז כן, השתנו המון דברים בבאר שבע בחמש שנים האחרונות, רק לידיעתך
" ב"ש לבשה חג " - אל תתפשטי ב"ש
 

fireman

New member
ובכן תשובות

פיירמן תענה לי בבקשה !

פיירמן שלום ! אולי בתור תושב באר-שבע ואחד שמכיר את המקום תוכל לומר לי אם זה אפשרי לעשות כביש מהיר צמוד למסילת הרכבת של באר-שבע בתוך באר-שבע ? תחשוב על זה אם למשל יסללו שמה כזה כביש זה רק יעשה טוב ל-באר שבע ואז גם ל-באר שבע יהיה כביש מהיר
ובכן תשובות
כביש שדרות רגר שאפשר לומר חוצה את באר שבע ממרכז העיר עד ליציאה לצפונית והחיבור לכביש הטבעת הוא כביש העובר בתוך תחומי העיר ומבחינת החוק היבש אין אפשרות להסב אותו לכביש מהיר אלא אם יתוחם בצורה כזו שלא תהיה גישת הולכי רגל אל הכביש, זה לא יקרה. כביש רגר בהחלט מקבל מגמה של כביש מהיר טיפוסי, רוחבו משתנה בהתאם למיקום מ6 נתיבים לכל כיוון עד ל 3 נתיבים בכל כיוון, עומס התנועה בכביש הוא אדיר ובימים אלו מוקמת מערכת בקרת התנועה של העיר באר שבע בהשקעה של כמיליון דולר לגבי מפגש המסילה עם כביש שדרות רגר....ובכן בין האוניברסיטה לאפשרותהיחידה של הכביש להפגש עם שדרור רגר נמצא חלק משכונת ו הישנה וחלק משכונת רמות, כך שהמפגש בין המסילה לכביש לא יהיה קרוב כלל וכלל לרכבת האפשרות האופטימלית לתחנת רכבת שתשרת את באי אוניברסיטת בן גוריון אפשרית בסמוך לשדרות אורי צבי (גרינברג)ובסמוך לרחוב חיים חנני מיד אחרי הגשר שעובר מעל שדרות אורי צבי. כל אותו משולש אדמה שנראה ריק במפה מדובר על המשולש בין שדרות אורי צבי גרינברג לחיים חנני ולרחוב הדעת אמור להיות קריית ההיי טק שתחילת הבניה בה תחל בשנה הבאה ובה לוקחים חלק נכבד בית חולים האוניברסיטאי סורוקה, אוניברסיטת בן גוריון ועיריית באר שבע, כך שתחנה במקום שציינתי תהיה הטובה ביותר. כמו כן כל אזור שכונה ד (מה שנקרא ו הישנה ע"י הבאר שבעים) ונמצא בסמוך למשולש המיועד לקריית ההי טק סביר להניח שתיהרס בשלב כלשהו כמו שקורה כעת מצידו השני של כביש רגר בו כבר התחילו למחוק חלק נכבד משכונה ד ולבנות מחדש. לגבי המשך כביש רגר....אפשר לומר שאני לוקח "פור" להרבה שנים קדימה אבל כביש שדרות רגר עפ"י תוכניות המתאר יגיע על ליישוב להבים (7 ק"מ מבאר שבע) כמו כן המפות שבידיכם אפשר לומר אינן עדכניות, לי אישית יש מפה משנת 2001 והמון השתנה בה, בעיקר באזור רמות שאפשר לומר שהיום בונים בחלק שנמצא "מחוץ למפה" אבל זה כבר אינו נוגע לנושא הפורום
 
היתכוונתי ל-מסילת הרכבת !!!!!!!!

ובכן תשובות
כביש שדרות רגר שאפשר לומר חוצה את באר שבע ממרכז העיר עד ליציאה לצפונית והחיבור לכביש הטבעת הוא כביש העובר בתוך תחומי העיר ומבחינת החוק היבש אין אפשרות להסב אותו לכביש מהיר אלא אם יתוחם בצורה כזו שלא תהיה גישת הולכי רגל אל הכביש, זה לא יקרה. כביש רגר בהחלט מקבל מגמה של כביש מהיר טיפוסי, רוחבו משתנה בהתאם למיקום מ6 נתיבים לכל כיוון עד ל 3 נתיבים בכל כיוון, עומס התנועה בכביש הוא אדיר ובימים אלו מוקמת מערכת בקרת התנועה של העיר באר שבע בהשקעה של כמיליון דולר לגבי מפגש המסילה עם כביש שדרות רגר....ובכן בין האוניברסיטה לאפשרותהיחידה של הכביש להפגש עם שדרור רגר נמצא חלק משכונת ו הישנה וחלק משכונת רמות, כך שהמפגש בין המסילה לכביש לא יהיה קרוב כלל וכלל לרכבת האפשרות האופטימלית לתחנת רכבת שתשרת את באי אוניברסיטת בן גוריון אפשרית בסמוך לשדרות אורי צבי (גרינברג)ובסמוך לרחוב חיים חנני מיד אחרי הגשר שעובר מעל שדרות אורי צבי. כל אותו משולש אדמה שנראה ריק במפה מדובר על המשולש בין שדרות אורי צבי גרינברג לחיים חנני ולרחוב הדעת אמור להיות קריית ההיי טק שתחילת הבניה בה תחל בשנה הבאה ובה לוקחים חלק נכבד בית חולים האוניברסיטאי סורוקה, אוניברסיטת בן גוריון ועיריית באר שבע, כך שתחנה במקום שציינתי תהיה הטובה ביותר. כמו כן כל אזור שכונה ד (מה שנקרא ו הישנה ע"י הבאר שבעים) ונמצא בסמוך למשולש המיועד לקריית ההי טק סביר להניח שתיהרס בשלב כלשהו כמו שקורה כעת מצידו השני של כביש רגר בו כבר התחילו למחוק חלק נכבד משכונה ד ולבנות מחדש. לגבי המשך כביש רגר....אפשר לומר שאני לוקח "פור" להרבה שנים קדימה אבל כביש שדרות רגר עפ"י תוכניות המתאר יגיע על ליישוב להבים (7 ק"מ מבאר שבע) כמו כן המפות שבידיכם אפשר לומר אינן עדכניות, לי אישית יש מפה משנת 2001 והמון השתנה בה, בעיקר באזור רמות שאפשר לומר שהיום בונים בחלק שנמצא "מחוץ למפה" אבל זה כבר אינו נוגע לנושא הפורום
היתכוונתי ל-מסילת הרכבת !!!!!!!!
אני לא היתכוונתי ל-שדרות רגר אלא היתכוונתי שאפשר לסלול כביש מהיר צמוד למסילת הרכבת בתוך באר שבע ואז מימול האוניברסיטה אפשר לבנות תחנת רכבת שתהיה גם מימול הכביש הזה אם יסללו אותו לדוגמא אפשר לעשות כביש מהיר בתוך באר שבע צמוד למסילת הרכבת ואז אם יהיה כביש מהיר אפשר לעשות שמה תחנת רכבת שתהיה כמו רכבת הפרברים ב-תל אביב למשל סתם דוגמא למשל כמו הרכבת בתוך כביש איילון ב-תל אביב שהתחנות שלה נימצאות מעל ב-גשרים מעל הכביש
 
תיסתכלו על המפה של באר - שבע !!

היתכוונתי ל-מסילת הרכבת !!!!!!!!
אני לא היתכוונתי ל-שדרות רגר אלא היתכוונתי שאפשר לסלול כביש מהיר צמוד למסילת הרכבת בתוך באר שבע ואז מימול האוניברסיטה אפשר לבנות תחנת רכבת שתהיה גם מימול הכביש הזה אם יסללו אותו לדוגמא אפשר לעשות כביש מהיר בתוך באר שבע צמוד למסילת הרכבת ואז אם יהיה כביש מהיר אפשר לעשות שמה תחנת רכבת שתהיה כמו רכבת הפרברים ב-תל אביב למשל סתם דוגמא למשל כמו הרכבת בתוך כביש איילון ב-תל אביב שהתחנות שלה נימצאות מעל ב-גשרים מעל הכביש
תיסתכלו על המפה של באר - שבע !!
אם תיסתכלו על המפה של באר -שבע תיראו שאפשר לסלול כביש כזה צמוד למסילת הרכבת שמצד אחד יכול להיתחבר לשדרות רגר ב-צפון ליד גשר רגר של הרכבת ובצד שני יכול להיתחבר ל-כביש עוקף באר - שבע ב- דרום העיר עכשיו אם תיסתכלו על המפה של העיר תיראו שאפשר לעשות שכל תחנות הרכבת יוכלו להיות מימול הכביש ואפשר יהיה לקרוא לזה נתיבי איילון של באר -שבע עם כל התחנות רכבת של העיר
 

fireman

New member
ניסים.

תיסתכלו על המפה של באר - שבע !!
אם תיסתכלו על המפה של באר -שבע תיראו שאפשר לסלול כביש כזה צמוד למסילת הרכבת שמצד אחד יכול להיתחבר לשדרות רגר ב-צפון ליד גשר רגר של הרכבת ובצד שני יכול להיתחבר ל-כביש עוקף באר - שבע ב- דרום העיר עכשיו אם תיסתכלו על המפה של העיר תיראו שאפשר לעשות שכל תחנות הרכבת יוכלו להיות מימול הכביש ואפשר יהיה לקרוא לזה נתיבי איילון של באר -שבע עם כל התחנות רכבת של העיר
ניסים.
מצורף הקטע בו עוברת מסילת הרכבת בעיר באר שבע. אתה מוזמן לצייר על גבי המפה איפה אתה חושב שצריך לעבור כביש כי לצערי לא הבנתי אותך כל כך.
 

nitsansh

New member
כפי שאני מבין...

ניסים.
מצורף הקטע בו עוברת מסילת הרכבת בעיר באר שבע. אתה מוזמן לצייר על גבי המפה איפה אתה חושב שצריך לעבור כביש כי לצערי לא הבנתי אותך כל כך.
כפי שאני מבין...
הרעיון שלו הוא לסלול כביש חוצה באר-שבע צמוד למסילת הרכבת, בקטע שבין דרך אביגדור אביטל (האם גם זה ראש-עיר לשעבר?) וכביש עוקף באר-שבע מזרחי. לכביש כזה יהיו מחלפים בצומת אביטל-רגר בצפון, במפגש עם שדרות אורי צבי ליד האוניברסיטה, ומחלף בחיבור לכביש עוקף מזרחי ליד ההסתעפות של קו הרכבת לדימונה. בלי קשר לזה, אני חושב שצריך להזיז את תחנת רכבת צפון יותר מערבה, ולמקם אותה סמוך למפגש עם אורי צבי. זה ישרת הרבה יותר טוב את האוניברסיטה וסורוקה, ויאפשר גישה נוחה לשכונת רמות דרך אורי צבי. הגישה לתחנת צפון כיום היא ארוכה ומסורבלת. אגב, במדינות מתקדמות היו מעבירים את מסילת הרכבת במנהרה מתחת לאוניברסיטה וסורוקה ובקו ישר לתחנת מרכז, במקום הסיבוב הגדול כיום. זה יאפשר גם בנית תחנה לרכבת פרברים בין סורוקה ותחנת מרכז. אבל זה חזון לדורות הבאים...
 
אני יסביר למה אני היתכוונתי

ניסים.
מצורף הקטע בו עוברת מסילת הרכבת בעיר באר שבע. אתה מוזמן לצייר על גבי המפה איפה אתה חושב שצריך לעבור כביש כי לצערי לא הבנתי אותך כל כך.
אני יסביר למה אני היתכוונתי
אני היתכוונתי שאפשר לסלול כביש צמוד לצד המזרחי של הרכבת זה יכול להיות כביש שאפשר לחבר אותו עם הכניסה הצפונית לבאר שבע ולכביש עוקף באר שבע
 

fireman

New member
כיום כביש כזה מיותר

אני יסביר למה אני היתכוונתי
אני היתכוונתי שאפשר לסלול כביש צמוד לצד המזרחי של הרכבת זה יכול להיות כביש שאפשר לחבר אותו עם הכניסה הצפונית לבאר שבע ולכביש עוקף באר שבע
כיום כביש כזה מיותר
אמנם המפה לא ממחישה זאת אבל כביש אביגדור אביטל הוא כביש עם 2 נתיבים בכל כיוון וכביש אורי צבי הוא כביש עם 3 נתיבים בכל כיוון שניהם מתמודדים ללא בעיה עם עומסי תנועה כבדים מאוד והבעיה היחידה בכבי אורי צבי היא העובדה שהצומת עם רחוב הדעת ויעקב מרש לא מרומזרת בגלל שכל איזור צבי מרש והרחובות המתפתלים ממנו נמצא בבניה (מה שנקרא רמות ד) מעבר לכך הרכבת חוצה את אורי צבי בגשר עילי ובחלק אחר של הכביש (לא מצויין במפה) קיים גם גשר פלדה להולכי רגל. בהמשך של אביגדור אביטל, שם הרחוב משתנה לשדרות בנ"צ כרמל. בצומת בנ"צ כרמל דרך חברון הכביש הופך לכביש מהיר שכרגע הוא נתיב אחד אבל ההרחבה שלו מתבצעת ממש בימים אלו וסלילת 2 נתיבים נוספים תחל מייד כשיסיימו את הרחבת הגשר והמחלף שמאפשר ירידה לחוות רם (גם כן לא מצויין במפה) אני חייב לציין שהמפה נראית מאוד ריקה בקטע המסילה הסמוך משהו לשדרות בנ"צ כרמל אבל לא כך הדבר כל האזור הזה הוא אזור תעשיה שבחלקו גם תעשיה כימית כך שאני בספק רב מאוד אם יש בכלל אפשרות להעביר כביש סמוך מה גם השטופוגרפיה בעייתית. מסילת הרכבת כאמור עוברת מעל הכביש בגשר עילי מעל אביגדור אביטל ואורי צבי אבל בדרך חברון המסילה עוברת מתחת לכביש במנהרה. עקרונית הכביש העוקף הוא כביש דיי חדש ואני חושב שבנייתו החלה לאחר שנשקלה האפשרות של הצמדת הכביש למסילת הרכבת אבל אני לא מוצא שום תועלת בהצמדת הכביש למסילה משום שזה אזור תעשיה ולא אזור מסחר הומה אדם כמו בחלקו הדרומי של שדרות רגר או לכל אורכו. לגבי עניין מסילת רכבת שתעבור תת קרקעית מתחנת רכבת מרכז מתחת לאוניברסיטה וסורוקה העניין בלתי אפשרי, מדובר באזור עם המון בניה גבוהה (המון כלונסים תקועים שם באדמה) ובכדי להעביר שם רכבת יצטרכו לרדת לעומק של כ60 מטר לפחות מתחת למפלס הרצפה. בהמשך קיים מובל הניקוז של באר שבע (מדובר במנהרה ענקית) שרוחבו קרוב ל20 מטרים וגובהו כ15 מטרים והתקרה שלו נמצאת בגובה של 10- מטר מתחת לקו האדמה בחלקו העמוק. אני חושב שהעברת המסילה מתחת לכביש הנוכחי (רגר) שהולך לזוז מזרחה היא אפשרית כרגע אבל העניין הוא שמעל הכביש הקיים הולכים להבנות מספר רב מאוד של בניינים בגבהים של 9 עד 28 קומות כך שלכלונסים שם יהיו הרבה השלכות לגבי מחלפים בבאר שבע, כרגע אין מחלפים בבאר שבע אבל התחלת הבניה שלהם לא רחוקה, אני מהמר שהמחלפים הראשונים בבאר שבע ייבנו בצומת רגר-אביטל אביטל - המדע בנ"צ כרמל - דרך חברון יגאל אלון - עוקף ב"ש מזרח (שאני לא חושב שנמצא במפה שסרקתי)
 

יהוושע

New member
חס ושלום!!!! יש למצוא מייד

ניצן לא הבנת , אני יסביר את כוונתי
היתכוונתי לומר שאפשר לסלול כביש מהיר בעל 4 נתיבים צמוד למסילת הרכבת של באר-שבע אפשר גם לעשות שהכביש הזה ייתחבר לכניסה הצפונית של באר-שבע כלומר להיתחבר לשדרות רגר בהתחלה שלהם ולצאת אל כביש עוקף באר -שבע אוליי אם יסללו כביש כזה אז אפשר יהיה לקרוא לו : נתיבי איילון של באר-שבע
חס ושלום!!!! יש למצוא מייד
פונקציונר חדש המועמד להסתלק לבית עולמו כשהכביש ייסלל , ולקרוא לו על שמו .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה