קצת עידכונים לגבי ב"ש

מצב
הנושא נעול.

יהוושע

New member
אהה , עליך להיות פונקציונר בעל

לאיזה קצה אתה מתכוון?
הצפוני או הדרומי? לפי המפה שלי, מה שמסומן כשדרות הנשיאים (כיום שדרות רגר) הוא רחוב שהקצה הצפוני שלו הוא הכביש לתל-אביב, והקצה הדרומי הוא צומת אלי כהן, ליד קניון הנגב. האוניברסיטה היא בערך באמצע... אז לא ברור לי לאן אתה רוצה להמשיך את הרחוב? אגב... לא הרבה ראשי ערים זוכים לכבוד כזה גדול, שיקראו על שמם את הרחוב הראשי... יש מן הסתם יותר ראשי ערים מרחובות ראשיים...
אהה , עליך להיות פונקציונר בעל
שיעור קומה עסקני ביותר , למען ייקרא שימך על רחוב ראשי לאחר לכתך מארץ החיים . היחידי שבאמת הגיע לו , ב"ג היקר , כלל לא חפץ בזה . אכן , הולך ופוחת הדור .
 
תחנת אוניברסיטת באר שבע

קצת עידכונים לגבי ב"ש
אהלן כולם, העידכון בעיקר לגבי הקו רכבת מב"ש לרמת חובב, העבודות מתקדמות במקום בקצב מסחרר, יציקת שני גשרים שעוברים מעל כביש באר שבע דימונה וכביש הכניסה לאזור התעשיה עמק שרה, בהמשך הקו עבודות עפר אינטנסיביות ליצירת תוואי המסלול בו תעבור הרכבת ושאלה אחת לחן, או למישהו אחר אם יודע לפני כשנה דובר על הקמת תחנת רכבת נוספת בבאר שבע בסמוך לאוניברסיטת בן גוריון, עד כמה העניין ממשי? אם יוחלט על הקמת הפרוייקט אני משער שהאוניברסיטה תיקח בו חלק נכבד.... יש מידע בנושא?
תחנת אוניברסיטת באר שבע
אין לי מושג לגבי בניית תחנת רכבת בצמוד לבאר שבע, אבל הרעיון של מימון ע"י האוניברסיטה נחמד (כמו שמומנו תחנות לב המפרץ, חוצות המפרץ וחצי מקיסריה), ואולי כדאי לך להציע להם אותו. כמובן שכיום מריצה הרכבת את פרויקט שדרוג תחנת באר שבע צפון (שכבר היום נראית הרבה יותר טוב מאשר לפני שנים בודדות בלבד), בין היתר במסגרת התוכנית לשיקום שירות הנוסעים לדימונה. מעניין לציין שבמכונות מכירת הכרטיסים הישנות (אלו שיש להן עדיין כפתורים אמיתיים, ולא וירטואליים) הוחלפו לפני קצת יותר משנה לוחות היעדים של הכפתורים, ובחדשים נכללו גם הרבה יעדים עתידיים (כמו ירושלים וכיו"ב), שכיום ברור שלפחות חלקם לא יתממשו לעולם. בכל מקרה, דווקא תחנת באר שבע צפון נעדרת מהלוח, ובמקומה מופיעה ´באר שבע אוניברסיטה´ (ההדגשה במקור). אולי רכבת ישראל חושבת שהעובדה שרואים מהמסילה בדרך לתחנה את האוניברסיטה יוצרת קשר ביניהן...? יותר לעניין - האם לא יספיק לסלול כביש ישיר מהתחנה אל מתחם האוניברסיטה והפעיל שירות הסעות חינם/בתשלום סמלי? ואם כבר סוללים כביש ומפעילים שירות סדיר, האם לא כדאי כבר לבנות אותו כמסילה קלה? תתפלאו אילו טכנולוגיות קיימות כיום בעולם להוזלת בנייה ותפעול של קווים קצרים ויעודיים כאלו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה